Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jojoju schreef:Het eten gaat eigenlijk heel goed, heb vanmorgen een bakje yoghurt gegeten en vanmiddag een geroosterde boterham. Ik kom nog lang niet aan de 5-6 eetmomenten per dag. Ook vind ik het lastig om mijn maag te 'voelen'. Na die geroosterde boterham voelde mijn maag niet anders dan vóór die boterham.
Heb net mijn liter water opgedronken,daarnaast drink ik 3 koffie dus dat is 1,6 liter water per dag.
Wat wel vreemd is, is dat ik eergisteren 121.2 woog, gisteren 121.8 en vanmorgen 122.2. Hoe dan?! Nu heb ik ook wel lipoedeem + lymfoedeem dus vocht vasthouden is best een dingetje.
Relaxed schreef:Iedere dag wegen heeft ook na een maagverkleining echt geen zin, je schommelt altijd..
pipo schreef:Relaxed schreef:Iedere dag wegen heeft ook na een maagverkleining echt geen zin, je schommelt altijd..
Ben ik niet met je eens, maar je moet wel bepaalde dingen in 8 nemen.
Zo sta ik elke dag op de weegschaal. Maar pas als ik na 2 bekken koffie gepoept heb.
Klinkt raar, maar ik heb hele regelmatige ontlasting enzo. Zo weet ik wat ik vast hou aan weet ik veel wat. Dat is ook alleen maar mogelijk als je regelmatig ( zelfde tijdstip) ontlasting heb.
Het is ook totaal geen frustratie voor mij.
Daarnaast moet je ook beseffen dat je nu nog niet aan je dagelijkse beweging zit.
En niet onbelangrijk omdat je zegt, niet te voelen dat je vol zit... kauw je wel goed??
En ik moest vloeibaar de eerste periode. Jij dus niet blijkbaar. Of ben je dat al voorbij? ( sorry heel vol hoofd)
Eleadoras schreef:Lekker bezig! Vandaag weer gewogen.. -40kgik ben 27 juni geopereerd. Heel benieuwd hoeveel ik straks 1 jaar po ga wegen