[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 17:57

Conch vind ik super gaaf! Staat je ook goed!

Lijkt me echt zo'n vervelende rotplek. Kraakbeen is best dik daar volgens mij. Ik wil nog steeds heel graag een faux rook.. Maar de laatste keer dat ik geweest ben, zei ze dat dat bij mij niet kon. Ik moet dus nog steeds een keer ergens anders heen voor een second opinion want ik geloof dr geen zak van :Y)

Macyy

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:38

Bedankt allemaal! :D

Een faux rook is ook gaaf zeg, wat balen dat die werd afgeraden. Een second opinion is nooit verkeerd natuurlijk. De dikte van het kraakbeen leek mij ook het vervelendst, maar dat viel me juist mee.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 20:46

Faux rook kende ik nog niet, heeft wel wat weg van de floating industrial. :)

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 21:20

Ik heb vanmiddag mijn 2e tepelpiercing laten zetten bij bodycult in Utrecht. Meerdere piercings laten zetten en altijd goede ervaringen gehad daar.

Dus tijdens het 'bijkomen' vertelde ik dat ik wel eens een gratis piercing heb laten zetten, bij iemand die wilde oefenen.
Vraagt mijn piercer ineens of ik nog een gratis smiley wilde hebben. Hun hoofdpiercer zocht nog mensen om te oefenen. De rest kan ze perfect piercen met haar ogen haast dicht, maar smiley had ze pas 1x gedaan. Nou joh, ik had net een marteling overleeft(manmanman tepelpiercings zijn geen pretje lol), dan zal dit wel meevallen.

Niks aan het handje. Prima gezet, Heeft ze mooi kunnen oefenen en ik heb er een zeer onverwachte piercing bij en 55 euro bespaard lol.

Ze zoekt nog mensen om op te oefenen maar vraagt er nu 2 tientjes voor ofzo, dus als je nog een gratis smiley wilt. Vraag naar (ik dacht) Sanne in BodyCult Utrecht.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 21:22

Ik ga ook altijd naar Bodycult in Utrecht! Goede ervaring mee. Jammer dat ik dat nu ps weet, heb daar ook een smiley laten zetten hahaa!

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 21:25

Aah balen haha.

Ik heb daar nu een neuspiercing en mn 1e tepelpiercing laten zetten. Mijn vriend had ook nog even op de bonnefooi zijn eerste tattoo laten zetten. We konden om 7 uur terecht en niks geen afgeraffeld werk. Het is echt super netjes gedaan.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 22:33

Tof! Altijd leuk dat soort verrassingen
Mn man blijft een septum helaas niks vinden dus denk dat dat hen niet gaat worden. Wel komt er zeer binnenkort weer een (kleine) tattoo bij :D

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 02:47

Joanne1987 schreef:
Tof! Altijd leuk dat soort verrassingen
Mn man blijft een septum helaas niks vinden dus denk dat dat hen niet gaat worden. Wel komt er zeer binnenkort weer een (kleine) tattoo bij :D

Het gaat om een smiley en niet een septum, maakt dat het beter? :)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 08:22

Dat had ik goed gelezen! Ik posste laatst alleen dat ik graag een septum wilde vandaar, beetje krom misschien

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-17 17:30

Zojuist 2 piercings besteld via piercing mania
Die flut piercing van de kruidvat stop ik liever toch niet in mn oor :P Eerste steentje viel er al uit toen ik alleen nog maar vast had :(

Cindequil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 21:02

Joanne1987 schreef:
Dat had ik goed gelezen! Ik posste laatst alleen dat ik graag een septum wilde vandaar, beetje krom misschien

Oh vandaar, dat heb ik even gemist. :o

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 23:17

mooie ringetjes besteld via piercingmania, passen ze niet. Weg 40 euro want heb meteen nieuwe besteld maar dan 2 mm groter :+

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 00:08

@Macyy waauw prachtig die conch! Die wil ik ook maar mijn FH moet eerst helemaal genezen zijn... wachten duurt lang :(

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 09:24

prugelpiet schreef:
mooie ringetjes besteld via piercingmania, passen ze niet. Weg 40 euro want heb meteen nieuwe besteld maar dan 2 mm groter :+

Als ze nog gesealed zijn mag je ze gewoon terug sturen

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 18:01

Skessa_ schreef:
prugelpiet schreef:

Als ze nog gesealed zijn mag je ze gewoon terug sturen

Zijn ze dus niet meer -O- Maar misschien kunnen ze ergens anders in :D

Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:50

Ik ben een stille meelezer maar heb even een vraag nu. Vorige week donderdag heb ik een tragus piercing laten zetten en tot nu toe geen problemen maar af en toe heb ik jeuk in mn oor en kan niet krabben ofzo. Hoe deden jullie dat?

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 11:58

Ik heb nog een vraag over mijn tong piercing.. heb hem nu dik een maand, maar mag pas volgende maand terug komen voor een titanium staafje. Ik wordt ondertussen helemaal gek van dit flexibele staafje want hij is 1 te lang en 2 doordat hij te lang is ga ik er mee spelen tussen mijn tanden en is hij zo doorgebeten.

Is het raar als ik nu naar de piercer ga en zeg dat ik graag een titanium staafje wil? :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-17 18:10

Haffie schreef:
Ik ben een stille meelezer maar heb even een vraag nu. Vorige week donderdag heb ik een tragus piercing laten zetten en tot nu toe geen problemen maar af en toe heb ik jeuk in mn oor en kan niet krabben ofzo. Hoe deden jullie dat?

Wattenstaafje :D

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-17 15:12

Poeh. Gister ringetjes in m'n dubbele helix gedaan, en nu komt ineens alle zooi en vocht wat erin zat eruit. Achterkant is ook weer dik, waar het nu ruimte voor heeft en eerder niet heel erg. Goed schoonhouden en ik hoop dat t snel beter gaat :=

Desondanks doet het niet pijn als ik er aan zit, dus dat is fijn.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 05:17

Ik heb mijn tragus piercing inmiddels een jaar. De eerste maanden ging het perfect. Nergens last van. Daarna, waarschijnlijk toen ie echt aan t genezen was, is ie steeds gaan irriteren. Hij raakt bij de kleinste dingen 'over de zeik'. Als mijn haar er achter zit of iets dergelijks zit er alweer een vocht bult op. Als ik er dan een paar dagen tea tree olie op doe dan gaat het al snel beter. Maar die vochtbulten komen echt wel erg vaak. Ik weet dat het bij een tragus lang duurt voordat het genezen is,maar dit is wel erg lang.

Iemand tips? Kan het zijn dat het staafje te kort is?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 08:44

Heb je m gelijk gewisseld? Mss reageer je niet goed op het materiaal?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:00

PrinceAmos schreef:
Ik heb nog een vraag over mijn tong piercing.. heb hem nu dik een maand, maar mag pas volgende maand terug komen voor een titanium staafje. Ik wordt ondertussen helemaal gek van dit flexibele staafje want hij is 1 te lang en 2 doordat hij te lang is ga ik er mee spelen tussen mijn tanden en is hij zo doorgebeten.

Is het raar als ik nu naar de piercer ga en zeg dat ik graag een titanium staafje wil? :')

Een maand is lang zat voor een tongpiercing. Je kan nu gewoon zonder problemen zelf een nieuw staafje erin doen. Keuze voor het materiaal is aan jou. Hoef je ook niet voor naar je piercer.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:02

Lous, zij wil zelf graag dat ik terug kom.. het tweede sieraad zat bij de prijs in begrepen. Van de week maar eens langs dus.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 10:27

Skessa_ schreef:
Heb je m gelijk gewisseld? Mss reageer je niet goed op het materiaal?

Nee. Ik heb m nog helemaal niet gewisseld.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-17 20:51

Hoi, misschien meld ik me in het verkeerde topic want het is geen echte piercing, maar ik denk dat jullie me wel kunnen helpen.
Ik heb vorige week 2e en 3e gaatje laten schieten, waarbij m'n 3e richting het randje van het kraakbeen zat. Rechteroor is het 3e gaatje iets gevoeliger dan de 2e, maar links voel ik de 3e echt goed en is m'n oor verdikt. Draaien is wel makkelijk, maar wordt links steeds lastiger omdat m'n oor zo dik is. Ik spoel nu 2 keer per dag met ontsmettingsspul wat ik erbij kreeg, maar las hier iets over zeezout. Meng ik dan gewoon van dat roze 'Himalaya' zeezout met (gekookt?) water?
Iemand nog andere tips? Snap dat het niet in een week genezen kan zijn, maar het verschil tussen links en rechts is nu wel groot en ik wil voorkomen dat dat erger wordt.