Make-up topic: deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eenitraM

Re: Make-up topic: deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 16:30

Hier iemand die elke dag settingspray gebruikt. Eerst moddel in a bottle. Tevreden over, lastig te verkrijgen. Toen NYX, mwaaah, werkt matig. Nu Skindinavia oil skin. Erg tevreden over, helaas bijna op. Twijfel over een nieuwe Skindinavia of aan UD De Slick. Al zegt men dat het uit dezelfde fabriek komt..

Alexandra__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 16:32

BelleTessa schreef:
Alexandra__ schreef:
Wie o wie wil een look plaatsen die gemaakt is met de cacao blend palette? Ik vind het lastig de kleuren mooi te combineren. :o

http://www.misslipgloss.nl/?s=zoeva&submit= Hier wat voor je?
Ik ga hem morgen gebruiken, zal er een foto van maken.

Bedankt! Ik ben benieuwd naar je look!

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 16:45

BelleTessa schreef:
Dat het in de lijntjes onder je oog gaat zitten.

Oh. Nee niet echt last van

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:12

Pakket eindelijk binnen! Bb is klein zeg, dacht dat die iets groter was. Zoeva palette ziet er mooi uit!
Alleen wel 2 totaal andere testers gekregen dan die ik aangevinkt had..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:23

Hij word 2x zo groot als ie nat is ongeveer vond m ook klein :=

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:42

Bedankt voor de tips. Ik ga dit topic sowieso ff doorlezen voor tips :D

ittheclown

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 17:46

Ik heb ook weer wat gescoort lol zie er zo naar uit om weer makeupjes te draagen, ik heb mijn eerste ooit setting spray gekocht, is van de etos was super betaalbaar dus we zien wel hoe het werkt.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:02

eenitraM schreef:
Hier iemand die elke dag settingspray gebruikt. Eerst moddel in a bottle. Tevreden over, lastig te verkrijgen. Toen NYX, mwaaah, werkt matig. Nu Skindinavia oil skin. Erg tevreden over, helaas bijna op. Twijfel over een nieuwe Skindinavia of aan UD De Slick. Al zegt men dat het uit dezelfde fabriek komt..

Komt zeker weten uit zelfde fabriek. Staat zelfs achterop de UD "by skindinavia". Dus dan zal het vast geheel of grotendeels hetzelfde zijn.

Goedkope namaak makeup uit Azië zou ik nooit bestellen. Je gebruikt het toch op je ogen, lippen en huid. En namaak staat nou niet echt bekend om de geweldige ingrediënten.

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:46

Okay, nu wil ik dus ook de cacao blend :') Jullie en dit topic zijn heeeeeeel slecht voor mij

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 18:49

Jans schreef:
Ik ga straks ook nog even naar Utrecht denk ik. Evne bril laten bijstellen en even bij de maccounter neuzen.

Is de kiko al open? Op internet stond begin november maar heb er nog niets over gelezen en op kiko staat de winkel nog niet.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:41

Nee is nog niet open, liep er dinsdag langs. Ze zijn nu ook pas bezig personeel te werven, een vriendin van me had mail gehad. Dus ik denk dat het nog wel even duurt.

Eight, staat je mooi! En gênant is dat altijd, als mensen van die opmerkingen gaan maken. _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 19:46

Loose schreef:
Nee is nog niet open, liep er dinsdag langs. Ze zijn nu ook pas bezig personeel te werven, een vriendin van me had mail gehad. Dus ik denk dat het nog wel even duurt.

Eight, staat je mooi! En gênant is dat altijd, als mensen van die opmerkingen gaan maken. _O-

Vacatures stonden er al een tijdje op alleen ik denk dat ze daar wel wat laat mee begonnen zijn :') ik hoop dat ie snel open gaat *\o/*

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:03

Ik ben vandaag gezwicht voor zo'n gift set van Benefit :o
Cadeautje voor mezelf :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:47

VG3 vandaag geswatched bij MAC en hij is mooi! Op de wishlist erbij :))
Ging voor Mehr of Captive en ging weg met Twig :+ Captive dan nog maar even op de wishlist O:)
Fijn zo'n gratis lipstick via cadeaubonnen :P

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:50

Het is wel heel verschillende volgens mij Leverage, welke medewerker je hebt. Maar ze kan inderdaad wat uit de hoogte overkomen. Verbouwingsstress misschien :D Gelukkig heb je hem!
En oh jee... krijgen ze ook Benefit nu? wordt wel gevaarlijk met mijn kortingsbon :=

Ik gebruik hem ook niet elke dag BelleTessa. Alleen als ik echt uitpak of het moet lang blijven zitten. Ben benieuwd hoe je bb bevalt!

Staat mooi Eight!

Ik ben heel hard aan het hopen op cadeaubonnen van Douglas of Ici voor mijn verjaardag. Kan ik weer eens los gaan :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:50

swatch van Twig??

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:54

Ik zit nog even in de trein dus komt!
Ben van 11-19uur in Utrecht geweest :+ Ook bij beide MACcounters en werd bij beide erg fijn geholpen. Heb ook weer 2 oogschaduws op de wishlist. Dan heb ik mijn quad ook vol en vind ik het wel even genoeg.
Moest wel lachen en mijn vriendin en de mua ook. Ik heb iets van 8 oogschaduws gepakt omdat ik ze mooi vond en ik had ze dus allemaal al :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:55

Net Instigator opgedaan, en hij is erg donker. Wel ontzettend gaaf voor de herfst!

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:58

Niemand die zijn ervaringen wil delen over de anastasia contour kit poeder?

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 20:59

Toevallig had ik Twig op vandaag :)) vind hem veel te veel lijken op mijn eigen liptint.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:03

Ik heb geen ervaring met de Anastasia contourproducten..

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:05

Ik had Plumful op en na aanschaf van Twig had ik die dus op toen ik de winkel uitging. Maar Captive is ook echt mooi. Toch maar over die 30 heen.. :\ 8-)

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:26

Dit is mijn look voor vanavond! Feestje met als thema ''Hete avond, koude oorlog'' Dus ik ga als russische spion. Lekker extreem shapen haha :') Qua ooglook heb ik het maar rustig gehouden, hier komt namelijk nog donkerpaarse matte lippenstift bij :)

Afbeelding

lspoiler: extreme selfie :')
Spoiler:
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Aight op 13-11-15 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Minoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:27

Ik wil graag een keer mn wenkbrauwen laten tekenen en gezicht laten contouren bij de ici of douglas, kun je dat gewoon aan ze vragen? Of hoe zit dat?
Ben namelijk heel benieuwd hoe het me staat, en vind het anders zonde om het aan te schaffen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 21:29

_Friemel schreef:
[***] schreef:
Ik ga straks ook nog even naar Utrecht denk ik. Evne bril laten bijstellen en even bij de maccounter neuzen.

Is de kiko al open? Op internet stond begin november maar heb er nog niets over gelezen en op kiko staat de winkel nog niet.

Nope was nog niet open :n

Heb bij de MAC wel een lipstick meegenomen weer.. ben alleen de naam ff kwijt _O-