Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
BelleTessa schreef:Alexandra__ schreef:Wie o wie wil een look plaatsen die gemaakt is met de cacao blend palette? Ik vind het lastig de kleuren mooi te combineren.
http://www.misslipgloss.nl/?s=zoeva&submit= Hier wat voor je?
Ik ga hem morgen gebruiken, zal er een foto van maken.
eenitraM schreef:Hier iemand die elke dag settingspray gebruikt. Eerst moddel in a bottle. Tevreden over, lastig te verkrijgen. Toen NYX, mwaaah, werkt matig. Nu Skindinavia oil skin. Erg tevreden over, helaas bijna op. Twijfel over een nieuwe Skindinavia of aan UD De Slick. Al zegt men dat het uit dezelfde fabriek komt..
Loose schreef:Nee is nog niet open, liep er dinsdag langs. Ze zijn nu ook pas bezig personeel te werven, een vriendin van me had mail gehad. Dus ik denk dat het nog wel even duurt.
Eight, staat je mooi! En gênant is dat altijd, als mensen van die opmerkingen gaan maken.
_Friemel schreef:[***] schreef:Ik ga straks ook nog even naar Utrecht denk ik. Evne bril laten bijstellen en even bij de maccounter neuzen.
Is de kiko al open? Op internet stond begin november maar heb er nog niets over gelezen en op kiko staat de winkel nog niet.