Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:09

Renee1991 schreef:
Let's hope so, klinkt erg makkelijk :')

En somehow is het dat op een bepaald punt ook. :') Ergens moet die knop omgaan, bij mij lukte het tienduizend keer niet. Maar op de een of andere manier is het me nu wel gelukt. Hopen op een goed resultaat volgende week dus! *\o/*
Gianti, ruilen? :') Wel balen! En onze stang weegt ook 20kg, dus vandaar ook mijn vraag. :P

Ik duik zo ook maar weer eens de sportschool in!

Renee

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 20:04

Ik heb ook een soort van wisselschakelaar knop :') Of extreem goed of een beetje mwa

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:44

Thuisthuis eet ik echt zwaar matig := Kan me daar ook niet ertoe zetten om voor 11 uur mijn bed uit te komen, dus dan ontbijt ik vaak niet. Er zijn áltijd koekjes, áltijd snoepgoed. In mijn studentenhuis is het veel makkelijker. Als ik geen koekjes wil, dan koop ik gewoon geen koekjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:50

Oh dat van geen koekjes in huis halen werkt bij mij dus niet.. Ik ben zo'n diehard, ik begin dan plakjes kaas af te snijden of ik ga met een mes de chocopasta te lijf (en die kan ik echt niet-niet in huis halen, want dan krijgt m'n vriend een rolberoerte).

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:55

zo net een workout af via de kayla bikini body guide!
killer!
moest iemand ook die guide volgen, er is speciaal een topic ervoor!:)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:28

Nanoukkie daar moet je toch voor betalen?

Gisteren de bodybalance gehad, het is zo goed voor mij maar wat zijn sommige oefeningen lastig zeg.
Eten gaat nu weer een stuk beter. Ben iets meer gaan eten en dat scheelt heel veel in 'vreetbuien'. Vanavond weer kracht maar heb zo'n spierpijn nog in mijn bovenbenen :-(

Renee, ik ken je gevoel en dat is echt klote. Bij mij helpt het als ik heel bewust vraag of ik het wel echt nodig heb en dan kan ik het makkelijker laten staan!

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:51

Lucifertje stuur even een PB als je de guide wilt :)

Ik ben gisteren niet meer naar zumba geweest, echt last van mn buik door maandag al dat slechte eten.. Gisteren de ontbijtmuffins gebakken van Rens Kroes en heb er net 1 gegeten, ben er nog niet helemaal uit of ik ze echt lekker vind.

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 08:03

Officieel moet je ervoor betalen maar je weet hoe dat gaat tegenwoordig, ik zou het ook niet snel op marktplaats kopen kan me niet voorstellen dat daar alleen maar eerlijke kopies rondzwerven ;)

Gisteren 17 km gefietst (van huis naar stage, van stage naar stal en van stal naar huis), en dan vandaag de twee de keer kayla. Wordt wel even proppen met alle andere verplichtingen, maar dat komt net goed haha!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 13:38

Ja je zou er voor moeten betalen maar dat heb ik niet gedaan, veel te duur voor een paar blaadjes.
Heb het ook doorgestuurd gekregen:D

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 16:25

Oefff, al ruim een week niet hard gelopen ivm persoonlijke redenen. Gisteren voor het eerst yogaswing gedaan. Super leuk en suuuperveel spierpijn :p Jammer dat het zo duur is.. kun je beter voor noppes gaan hardlopen he haha :+

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 11:04

Ah yogaswing! Dat lijkt me nu echt leuk om een keer te doen!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 13:56

Het duurde even.. Maar ik heb een afspraak gemaakt voor een proefles/begeleidingsles fitness in een
sportschool hier in de buurt! Ik weet alleen echt niet wat ik aan moet doen. Is een joggingbroek geschikt?
Zo eentje waar je normaal mee op de bank ligt te niksen.. Of raden jullie iets anders aan? En qua
schoenen.. Moeten die nog een bepaalde kleur zool hebben tegen strepen? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 14:52

Zo'n sportbroek waar je mee op de bank ligt zijn prima voor krachttraining, maar als je wat meer gaat zweten (cardio) vind ik dat ze totaal niet ademen. En schoenen.... Als je ze alleen maar binnen gebruikt is het volgens mij prima. Ik sport op mn hardloopschoenen.

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:02

Wat goed Sem! Je moet vooral iets aantrekken waar je je prettig in voelt en wat lekker is met bewegen.
In het begin heb ik gewone op de bank hang joggingbroeken (dikke stof) gebruikt voor fitness maar inmiddels ben ik over op de dunne stof. Idd omdat het dikke stof met cardio niet echt ademde.
http://www.dickssportinggoods.com/produ ... d=12705078
Zoiets. Die heb ik ook in 3/4 maar die durf ik nog niet aan haha.

Ik heb zwart/roze Nikes met zwarte zolen volgens mij...bepaalde kleur (wit of juist zwart?)zolen willen ze niet overal hebben ivm strepen. Ik vind ze lekker zitten.
http://goedkopenikeairmax.info/images/n ... 156546.jpg

Maar dan in het zwart. Ik raad je wel aan om goede sportschoenen aan te schaffen.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 15:28

Bedankt voor de tips! :D Maandag 16:00 is de les dus ik ben heel benieuwd. Straks maar even de stad
in duiken om te kijken voor sportschoenen en evt. een broek. :)

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:01

Top Sem! Inderdaad is een dikke joggingbroek niet aan te raden. Ik sport in een strakke yoga/hardloopbroek en heb speciale 'sportschoolsportschoenen' waar ik ook bv niet in buiten hardloop (lees: modder). :D veel plezier en succes!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 19:09

Ik heb vanmiddag eens rondgeneusd en gepast, maar hoe doen jullie dat bij die sport leggings..
Naadloos ondergoed? :+ Ik ben bang dat het niets aan de verbeelding overlaat, zowel aan de voor
als achterkant.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 20:44

Sem_ schreef:
Ik heb vanmiddag eens rondgeneusd en gepast, maar hoe doen jullie dat bij die sport leggings..
Naadloos ondergoed? :+ Ik ben bang dat het niets aan de verbeelding overlaat, zowel aan de voor
als achterkant.

Dat doen ze ook niet als je geen goede hebt :+ Je zou niet de eerste zijn waarbij niet alleen de ondergoedlijntjes, maar ook de kleur van je ondergoed duidelijk is voor de rest van de wereld. Idem voor alle putjes in je benen. Gewoon veel aanpassen, de een laat niets aan de verbeelding over en de ander zit gewoon mooi.
Ik sport zelf in een trainingsbroek, maar meer omdat ik op dit moment mezelf nog niet het figuur vind hebben voor zo'n hardlooplegging. Qua schoenen heb ik ook gewoon hardloopschoenen.
Veel plezier met je les!

Vandaag lekker gesport, alleen tijdens het squatten had ik de stang eerst te hoog liggen. Ik dacht dat ik toch vast en zeker wel dat ding kon pakken door even op mijn tenen te gaan staan en hem dan netjes in mijn nek te leggen. Daar was mijn enkel het niet zo mee eens := Gelukkig kan ik er nog redelijk op lopen. Heb ook alle oefeningen gewoon afgemaakt, met uitzondering van mijn sit-up-stand-ups. Maar ook met lunges op de step moest ik even flink doorbijten.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:02

Hmm oke, uiteindelijk had ik er eentje van Nike die het mooist zat, maar wel dat mijn ondergoed erin
te zien was.. Maar om nu steeds naadloos ondergoed eronder te moeten dragen.. Misschien nog maar
even verder zoeken dan!

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-15 21:36

Sportstrings van de primark, 3 voor 5 euro oid, nooit meer anders! :D

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 10:19

Hallo dames, ik ben weer terug (in Nederland :D ). Gisteravond geland. Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen maar dat ga ik deze week doen.

Ik baal, gisteren gewogen en ik weeg 66 (!!!!!!) kilo. What the f***. Van de zomer woog ik 55, en voordat ik naar Spanje verhuisde woog ik 62 (dacht dat ik vooral Spieren was aangekomen) maar nu twijfel ik... Heb het vermoeden dat de havermout die ik in Spanje at misschien de "foute" havermout was. Ik heb wel zo gezond mogelijk geleefd en 5x per week sportschool. Snap er helemaal niks van en ik baal ook heel erg. Niet dat ik ontevreden ben, maar eerst was ik helemaal straks en nu heb ik (wel mini) lovehandletjes. En mn broekmaar is anderhalf groter. En mn cupmaat ook. Dus nu even gaan nadenken wat ik hiermee ga doen. Eigenlijk wil ik weer terug naar de 60 kilo. Ik ben overigens 1.69m lang...

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 13:26

Oh nee emita dat is wel heel erg veel. Hoe lang ben je in spanje geweest? Als je het aan je kleren gaat merken ben ik bang dat je toch wel in vet aangekomen bent. 1 kledingmaat is ±5 kg aankomen in lichaamsgewicht.
6 kilo is toch goed te doen? Gewoon het leven oppakken en lekker gaan sporten en even de alcohol en snoepjes aan de kant zetten.

Ik ben overigens ook aangekomen sinds ik van PT ben veranderd. Maar ook al ben ik in gewicht aangekomen mijn cm worden kleiner en mijn kleren passen ook nog. Baal zo van dat getal op de weegschaal maar het is niet anders. Deze week maar eens even stevig opletten en goed in de gaten houden wat ik nou daadwerkelijk eet!

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 13:53

Ik drink nooit alcohol en eet ook geen snoepjes :') Daarom snap ik het niet hoe dit nou heeft kunnen gebeuren. Ik heb 3 maanden in Spanje gewoond.. De kleren die ik had passen in principe nog (meegegroeid/uitgerekt?), alleen als ik nu iets in de winkel ga passen in mijn oude kledingmaat dan past het dus niet meer. -O- Andere mensen zien het niet aan me, behalve dat ik nu meer Ass heb. (dat mocht ook wel :') )

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:08

Welkom terug! Balen van je gewicht! Zeker omdat jij volgens mij (zo te lezen in het topic) wel onwijs fanatiek sport. Kan het geen combinatie van omstandigheden zijn? Spiermassa, vetmassa en misschien vocht? Volgens mij (dus niet wetenschappelijk onderbouwd) houden mensen bij warm weer meer vocht vast dan bij koud weer. En je hebt nu 3 maanden in de warmte geleefd.

Ik had vanmorgen willen gaan sporten, omdat ik in Zwolle ben gebleven gisteravond omdat ik voor school moest filmen. Uiteindelijk kon het niet doordat ik te laat ben opgestaan. Achteraf totaal geen spijt van. 6 km met een loodzware camera gewandeld, ben kapot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-15 18:36

Jooow, 2,5 kg er af! Nu ben ik blij en kan ik hopelijk in dezelfde lijn doorgaan :+