Ja de scrub uit de rode box heb ik al gebruikt. De scrub blijft nooit lang staan bij mij. De rest doe ik wel lang mee maar omdat ik hier geen eigen plekje had ga ik die nu pas gebruiken. I'm excited

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Ik had punten van de ING en van de menzis.
Verdorie zeg, nu baal ik: gister het verkeerde pakket geleverd, nu kijk ik op de site van Menzis, hebben ze de pakketten ook veranderd! Wilde graag de Sakura met bodymist, die heb ik nog niet. Maar die is er dus niet meer. Wel met kleine geurstokjes, maar ben nog druk met verven das ook zonde..
njcgregoor schreef:Mijn vriend heeft de nieuwe besteld voor me. The ritual of yalda.De body cream en de shower foam geloof ik. Zo jammer dat er geen scrub van is.. in ieder geval niet op de Rituals site.
Alwiene schreef:Die zag ik ook. Je moet je wens schrijven op dat papiertje, die in de fik steken en dan genieten van de geur ofzoiets?njcgregoor schreef:Mijn vriend heeft de nieuwe besteld voor me. The ritual of yalda.De body cream en de shower foam geloof ik. Zo jammer dat er geen scrub van is.. in ieder geval niet op de Rituals site.
Is volgens mij inderdaad geen scrub van. Wel in mijn ogen nogal nutteloze wensbriefjes of zoiets. Had gewoon scrub gedaan sufferds.