dag 32 van de (voor mij) hele lange cyclus. nog niks... weetje, spoel de boel gewoon weer schoon, nieuwe ronde nieuwe kansen, of geef een roze streepje
Oh wat lastig zeg. Die onduidelijkheid is zo kl*te.
Ik had het vorige maand, na mn miskraam ook. Had dan wel soort menstruatie, maar mijn buik toonde enorm zwanger. Maar geen streepje. Bij dokter geweest, tja zij vond me ook echt zwanger ogen, dus voor de zekerheid bloed laten prikken.
Wij hopen allemaal op roze streepjes Moonprayer! Die onzekerheid is echt niet tof
Balou_k
Geplaatst: 22-03-17 10:49
moonprayer schreef:
dag 32 van de (voor mij) hele lange cyclus. nog niks... weetje, spoel de boel gewoon weer schoon, nieuwe ronde nieuwe kansen, of geef een roze streepje
Vreselijk he.. Ik duim voor een snelle duidelijkheid!
Hier gaat het goed. Wel pijnlijk allemaal, maar hoop straks wel even uit bed te kunnen. Kleine meisje drinkt goed en we hebben nog wel een paar uur geslapen vannacht. Dat viel alweer mee.
Ik ben gisteren weer begonnen met de clomid. Ik ga deze ronde ook voor een prachtige dametje!
_Mel
Geplaatst: 23-03-17 11:19
Ik ga voor je duimen!! Dat er maar een mooi ei mag groeien!
Ik wacht nog steeds mijn menstruatie af. Fijn die lange cyclussen. Nog een week ongeveer. Dan kunnen wij ook weer vooruit gaan kijken naar een nieuwe kans
Oooh killing is dat zo'n lange cyclus. Ik speelde altijd een beetje 'vals' door van die extra gevoelige testen te halen. Enne (zoals eerder ook al een keer verteld) wel netjes wachten tot de 5 minuten op zijn hè? ik heb dus een keer 3 dagen later die test nog eens uit de prullenbak gevist en een roze streepje gevonden
Ben ik niet met je eens. Je moet je gewoon houden aan de tijd die ervoor staat. Het kan wel zijn dat het gehalte hcg nog niet heel veel is, waardoor een streepje licht is.
_Mel
Geplaatst: 23-03-17 11:58
Mijn cyclus is gemiddeld 35 dagen. Met uitschieters naar 28 dagen en 44 dagen. Duurt lang Januari was cyclus 28 dagen, februari 37.
Volgens gyneacoloog hier trouwens zijn die wisselende cyclussen geen probleem. Heb elke maand netjes een ei. Ik vind het alleen zo lang duren elke x voordat je weer een nieuwe kans hebt.