Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar in dit geval hebben mijn vrienden het druk. Heel vervelend.
 Maar in dit geval hebben mijn vrienden het druk. Heel vervelend.                                                          

Val ook makkelijk weer in slaap als ik te vroeg wakker wordt.
 Val ook makkelijk weer in slaap als ik te vroeg wakker wordt.                                                         

Eerst had ik veel minder honger 's avonds en nam ik het 'echte' avondmaal pas laat in de avond als ik terug kwam van de manege en de medicijnen een beetje uitgewerkt waren. Daarvoor at ik wel, maar niet zo veel.
 Eerst had ik veel minder honger 's avonds en nam ik het 'echte' avondmaal pas laat in de avond als ik terug kwam van de manege en de medicijnen een beetje uitgewerkt waren. Daarvoor at ik wel, maar niet zo veel.                                                          

vraag me soms wel af wat ik mis maar volgens mij kan ik me ook wel gelukkig prijzen zo dat ik zo goed slaap dan....
 vraag me soms wel af wat ik mis maar volgens mij kan ik me ook wel gelukkig prijzen zo dat ik zo goed slaap dan....  

Wel alles bij gelezen maar zelf niet zo veel te melden of geen tijd/zin gehad iets te typen.
 Wel alles bij gelezen maar zelf niet zo veel te melden of geen tijd/zin gehad iets te typen.