Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
set_elkol schreef:@Joolien:
ja dit plaatje heb ik ooit gevonden omdat ik zelf die tekst misschien wildemaar dan zonder het woordje 'is' dus 'happiness only real when shared' zo zit het dacht ik me te herinneren namelijk in de film. Daarnaast vind ik toevallig typewriter lettertype ook erg leuk.
set_elkol schreef:deze plek ongeveer?
[ Afbeelding ]
vind ik helemaal niet aso, maar inderdaad wel eerder 'hipster' maar ik denk dat het niet een van de meest voorkomende plekken is, als je googled op 'tattoo upper arm inside' dan vallen de resultaten ook erg mee vind ik.
Joolien schreef:set_elkol schreef:@Joolien:
ja dit plaatje heb ik ooit gevonden omdat ik zelf die tekst misschien wildemaar dan zonder het woordje 'is' dus 'happiness only real when shared' zo zit het dacht ik me te herinneren namelijk in de film. Daarnaast vind ik toevallig typewriter lettertype ook erg leuk.
Dat komt omdat bij de uitspraak de is wegvalt in het woord Happiness's.
UltimOo schreef:Joolien schreef:Ik vind net boven je kont aka aarsgewei echt not done
Dat heb ik ook
max66 schreef:mag ik vragen waarom iemand een tattoo op haar rug laat zetten? Je ziet er zelf toch niets van (of je moet in een rare houding voor de spiegel gaan staan)?