[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 17:06

okeei ;) is precies wat ik dacht nog ff wachten anders staat het stom xD het is niet zo zeer rood het is vaag bruin achtig ...

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 23:13

mayniac_val schreef:
:wave:
Shampoo vraag :D
Van mijn moeder's kant heb ik mooi, dik haar geërfd. Heel blij mee natuurlijk, maar behalve dik is het ook nog eens erg droog en eigenwijs. Ik gebruik dus braaf shampoo's voor droog haar. Het nadeel daarvan is dus dat mijn haar daar van sterke overeenkomsten met een kuiken gaat vertonen: vooral nu het kort is lijkt het net of ik kuikendons op m'n hoofd heb ^)
Ik heb al verschillende merken geprobeerd (John Frieda, Aussie, nu Dove), heeft iemand een geweldige tip toevallig?

Kappersmerk.

Een professionele shampoo gebruiken.
Wella is een voorbeeld van een goede betaalbare kappershampoo.
En dan bedoel ik een shampoo die je alleen haalt in salons of kapperszaken niet bij de drogist.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 23:15

marjolein93 schreef:
Hallo allemaal!
ik heb van mezelf donkerblond haar en heb het vorig jaar helemaal blond gehad (permanente verf bij de kapper) maar was het na 3 maanden zat en heb het toen weer donkerder laten verven door er plukjes in te laten doen bij de kapper.
Maar die donkere plukjes zijn ook weer een eind vervaagt en het blonde is dus weer een eind door de donkere plukjes gekomen, en mijn haar is nu ongeveer 13 cm uitgegroeid.
Je ziet bovenop dus een donkere vlek en daaronder dat blonde (overheerst!!!) met nog donkere plukken erdoor, en alles bij elkaar ziet er nu zo uit:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Nu wil ik graag mijn haar weer donker, (liefst hetzelfde/in de buurt van mijn eigen donkerblonde haarkleur) maar dit graag zelf verven.
Zou het eerst willen proberen met een kleurspoeling die in de buurt van mijn eigen kleur komt.
Ik wil graag Garnier (weet verder niet hoe die heet, moet nog in de winkel kijken) gebruik en die er na +-28 wasbeurten uit is (zeggen ze).
Iemand tips voor me of ervaringen, en ervaringen met Garnier kleurspoeling over blonde plukjes??

Hoop dat iemand me kan helpen!!
Graag pb, of dit bericht quoten!!
Groetjes

Pas aub op als je het zelf gaat kleuren over de blonde kleur.
Het kan groen uitslaan.

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 10:43

crystal1 schreef:
mayniac_val schreef:
Van mijn moeder's kant heb ik mooi, dik haar geërfd. Heel blij mee natuurlijk, maar behalve dik is het ook nog eens erg droog en eigenwijs. Ik gebruik dus braaf shampoo's voor droog haar. Het nadeel daarvan is dus dat mijn haar daar van sterke overeenkomsten met een kuiken gaat vertonen: vooral nu het kort is lijkt het net of ik kuikendons op m'n hoofd heb ^)
Ik heb al verschillende merken geprobeerd (John Frieda, Aussie, nu Dove), heeft iemand een geweldige tip toevallig?

Kappersmerk.

En dan bedoel ik een shampoo die je alleen haalt in salons of kapperszaken niet bij de drogist.

:j Daar dacht ik ook al aan. Ga dat eens proberen, bedankt :)

Zwitsal

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 23:12

Oh jemig ik was dit helemaal kwijt geraakt!!
Ik zoeken in mn eigen berichten, stond mn stipje op dit topic uit!
Tjee..
Nou ik ga even de laatste paar pagina's bijlezen voor ik zelf met wat kom

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:59

crystal1 schreef:
mayniac_val schreef:

Kappersmerk.

Inderdaad! Ik gebruik zelf L'oreal Proffesional, vind deze erg fijn. En super duur is het niet, voor een 0,5 liter fles en een conditioner was ik iets van 28 kwijt, online kan het wat goedkoper. Maar 0,5 liter is wel redelijk veel. Voor een normale shampoo fles betaal je iets van 8,50.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:01

Ik zit al een tijd te twijfelen of ik een ombre wil laten zetten. Nu is mijn haar nog niet lang genoeg vind ik, maar ik zou toch eerst nog moeten sparen als ik het zou willen. Dan kan het in de tussentijd groeien. :P

Ik twijfel alleen, omdat mijn haar eigenlijk best stijl is (heb wel laagjes) en ik het eigenlijk mooier vind bij krullen. Daarnaast wil ik graag een blonde ombre, maar heb zelf strawberry blonde haar, wat ook weer lichter gaat worden als de zomer ooit nog komt dit jaar. :')
En een reverse ombre vind ik eigenlijk niet zo mooi, maar misschien is dat nog wel een optie met lichtbruin ofzo. Sowieso wil ik niet een te groot contrast tussen boven en onder.

Wat denken jullie? :P

Zoiets is mijn haar nu (links): https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 3906_n.jpg
Al is het iets donkerder met een andere lichtinval. :+ https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 7602_n.jpg

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-13 16:29

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:11

Ik dacht ik zal eens even een fotootje uploaden van hoe mijn haar nu is.
Afbeelding
Kan verder niet zo mooi poseren op foto's :')

Ann_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:13

Spirit schreef:
Ik zit al een tijd te twijfelen of ik een ombre wil laten zetten. Nu is mijn haar nog niet lang genoeg vind ik, maar ik zou toch eerst nog moeten sparen als ik het zou willen. Dan kan het in de tussentijd groeien. :P

Ik twijfel alleen, omdat mijn haar eigenlijk best stijl is (heb wel laagjes) en ik het eigenlijk mooier vind bij krullen. Daarnaast wil ik graag een blonde ombre, maar heb zelf strawberry blonde haar, wat ook weer lichter gaat worden als de zomer ooit nog komt dit jaar. :')
En een reverse ombre vind ik eigenlijk niet zo mooi, maar misschien is dat nog wel een optie met lichtbruin ofzo. Sowieso wil ik niet een te groot contrast tussen boven en onder.

Wat denken jullie? :P

Zoiets is mijn haar nu (links): https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 3906_n.jpg
Al is het iets donkerder met een andere lichtinval. :+ https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/ ... 7602_n.jpg

Niet lang genoeg? Heb vorig jaar omre in mijn boblijntje gehad, nou is toch stukken korter hoor! :P
Ik denk dat het je heel leuk zal staan, vind je haar er echt niet te kort voor :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:19

Als het te zien is .. Homemade ombre hair. Haha.

Bovenop donkerbruin, onder is t blond/goudblond.

Afbeelding

Afbeelding

Haar is gekruld voor de fotoshoot.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:23

_Micha_ schreef:
Ik dacht ik zal eens even een fotootje uploaden van hoe mijn haar nu is.
[ Afbeelding ]
Kan verder niet zo mooi poseren op foto's :')

Jaloerss :-)
Ik wil ook zo'n haar kleur :j

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 16:45

Vanmorgen na drie maand nog eens naar de kapper gegaan...
Ombre laten steken en nieuw kleurtje erop:

Van dit:
Afbeelding

naar dit:
Afbeelding

Afbeelding

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:02

Gaaf newgirl!
Zou iemand mij misschien kunnen helpen met een vraagje?
Ik wil graag ook een dye dip in mijn haar, roze zoals op deze foto:
http://www.google.com/search?q=perrie+e ... 8&bih=1024
Ik heb bruin haar, zou dit dan kunnen zonder te verven? Dus met haarspoeling? De puntjes dus roze?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:11

Ik denk dat dat niet pakt..
Verwacht dat je eerst moet bleken

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:23

Suus___ schreef:
Ik denk dat dat niet pakt..
Verwacht dat je eerst moet bleken

ja, dacht ik al..
Weet je misschien welke felle leuke kleur mijn haar wel pakt?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:28

ilse011 schreef:
Gaaf newgirl!
Ik heb bruin haar, zou dit dan kunnen zonder te verven? Dus met haarspoeling? De puntjes dus roze?

Felle kleuren pakken niet op bruin haar. Je moet altijd bleken als je wil dat een felle kleur pakt op bruin haar. Een vriendin van me heeft bruin haar en wou eens testen of je iets zou zien als je het roze verft zonder te bleken, dus ze heeft het met één lok gedaan, 2 uur laten trekken en je zag er niets van. Dit zijn foto's van haar ene lok die ze had geverfd:
http://media.tumblr.com/e8130d80cabd75a ... qz4rgp.jpg
http://media.tumblr.com/581991dcfe3129e ... qz4rgp.jpg

Je ziet er echt bijna niks van.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:29

Ik denk geen :n
Misschien rood maar zelfs dat ga je niet mega fel krijgen denk ik

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:32

Yasmine schreef:
ilse011 schreef:
Gaaf newgirl!

Felle kleuren pakken niet op bruin haar. Je moet altijd bleken als je wil dat een felle kleur pakt op bruin haar. Een vriendin van me heeft bruin haar en wou eens testen of je iets zou zien als je het roze verft zonder te bleken, dus ze heeft het met één lok gedaan, 2 uur laten trekken en je zag er niets van. Dit zijn foto's van haar ene lok die ze had geverfd:
http://media.tumblr.com/e8130d80cabd75a ... qz4rgp.jpg
http://media.tumblr.com/581991dcfe3129e ... qz4rgp.jpg

Je ziet er echt bijna niks van.

Je ziet er idd niks van nee..
En rood? Rood pakt mijn haar welm heb mijn haar eem tijdje terug rood geverfd..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:08

Knalrood?

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:27

Suus___ schreef:
Knalrood?

Een beetje bruin/rood.. hij pakte hem goed :-) [
Ik ga kijken voor haarkrijt :-)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:34

Rood is mooi :D
(ik zweer bij rood, heb altijd 6.66 van Loreal, geweldige kleur :D)

Ben alleen nu van mening dat paars het nieuwe rood word dus voor het eerst 'aubergine' kleur in mn haar... Ben benieuwd hoe het gaat uitpakken :D

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 21:28

wouw dat ombre effect op de laatste foto is echt heel erg gaaf!!! newgirl je kapsel is echt te gek! love it!!

in mijn haar zit eindelijk een kleurtje in.. alles was mislukt!

eerst mijn haar geblondeerd (onderlaag pony en onderlaag van achterkant) en dat in de blauwe verf gezet, maar dat had totaal niet gepakt!! werd roze met paars en knal geel... dus meteen weer geblondeerd en bruine verf erover heen.. durfde het niet meer opnieuw te doen, maar nu hebben we mijn haar weer zwart geverfd zoals het hoort xD en zit er eindelijk een blauw/paarse (meer paars dan blauw) onderlaag in :D wellis waar enkel aan de achterkant maar ben er heel blij mee :)

let aub niet op mij want ik sta altijd verschrikkelijk op de foto's maar tis maar ff dat jullie zien wat ik bedoel xD

Afbeelding

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 09:25

Hè dankje! Ben er ook heel tevreden mee! Blij dat ik het gedaan heb.
Gisteren ging ik naar de cinema en er waren twee meiden die me constant aanstaarden :+

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 12:12

Nou ik heb het er op gewaagd, gisteren bij de drogist een kappersschaar gekocht, youtube filmpje erbij, en zelf een pony geknipt! :D kreeg een beetje zweethandjes maar ben er heel blij mee :)
Ik draag mijn haar vrijwel altijd vast, en vond dat ik zonder pony zo een blote billen gezicht had :+

Afbeelding