Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 00:58

Djilna schreef:
Ik vind het zo jammer van de verzendkosten bij MAC. 4 nogwat voor een lipstick maakt hem meteen wel erg duur. En anders moet je meteen 40 euro uitgeven..
Wel logisch dat ze het rekenen hoor, maar ik heb geen geld voor 3 producten :P

Gelukkig hebben ze regelmatig geen verzendkosten, zoals nu :Y) Ik ga ook geen verzendkosten betalen tenzij ik iets echt heel graag wil wat LE is. De normale collectie koop ik dan het liefst bij Douglas (ook LE als die daar te koop zijn) Die verzenden de boel veel sneller en daar heb je nooit verzendkosten.

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 09:11

Vorige week 1 dag ofzo ja. Nu helaas weer gewoon pas boven de 40 euro..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:26

Nee vaak een paar dagen. Vandaag ook nog zonder verzendkosten hoor? Of zit je niet op de .nl site?

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 19:29

Ik volg Beautybeforebreakfast, VeraCamilla, LLG, Misslipgloss, Beautygloss en PinkyPolish :) Maar Zoella blijft wel m'n favo blogger/vlogger! :D

In Eindhoven zit Make Up Store, Inglot en Mac. Alleen kom ik er nooit :') Misschien dat ik er voor de kerst wat haal.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 09:52

Zat op de NL site, maar kwam gewoon 4,95 bij?
Zal nog eens kijken..
Nope, verzendkosten 4,95

Edit: Gratis verzending was actie van 3 september? En nieuwbrief van 9 sept heeft het alweer over vanaf 40 euro.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 12:52

Even tussendoor :)

Vanaf morgenvroeg of vannacht *hangt af van wanneer ik een computer ter beschikking heb* komt mijn challenge online.
Het is een challenge om een gezondere levens stijl te proberen en om je beter in je vel te voelen en om je huid te laten stralen.
Wil er iemand meedoen *je verhaal komt wekelijks in een post online* kijk dan zeker morgenvroeg op mijn blog :)

Is er gratis verzending dan ? BE zal weer niet meetellen zeker :(

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 12:57

Hm, lijkt me erg leuk om mee te doen! Helaas heb ik 't op dit moment erg druk en veel stress :+

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 13:05

Jammer anders had ik al een kandidaat :)

Hopelijk gaat die drukte en vooral de stress snel over :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 13:27

As ik een stage plek gevinden heb dan is mijn stress over haha.

Dat stuk over een gezonder leven dat klinkt wel interessant en als iets voor mij. K heb er nogal een handje van om hier en daar veel ongezond eten te halen op het station :')

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 13:28

Leverage schreef:
As ik een stage plek gevinden heb dan is mijn stress over haha.

Dat stuk over een gezonder leven dat klinkt wel interessant en als iets voor mij. K heb er nogal een handje van om hier en daar veel ongezond eten te halen op het station :')

Het station is mijn grootste valkuil :')

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 13:52

Morrow_less, ik ga zeker morgen eventjes een kijkje nemen op je blog wat het precies in houdt :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 00:30

Djilna schreef:
Zat op de NL site, maar kwam gewoon 4,95 bij?
Zal nog eens kijken..
Nope, verzendkosten 4,95

Edit: Gratis verzending was actie van 3 september? En nieuwbrief van 9 sept heeft het alweer over vanaf 40 euro.

Sinds vandaag vanaf 40 euro idd maar gister stond er bij mij (op de website zelf) dat er nog geen verzendkosten waren. Heb het een paar keer gecheckt omdat ik dacht dat het misschien aan mijn mobiel lag :+ vreemd.. Als je nog een lipstick wil dan maar even goed de site in de gaten houden. Hoop dat ze met Riri ook weer geen verzendkosten hebben. Tot nu toe heb ik met iedere LE geluk gehad :P

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 21:03

Mijn shopverbod gaat lekker. :')
Vandaag nog een lipgloss gekocht van Clarins (dat mocht vanwege de 40%), en ook nog per ongeluk een foundation van Lancôme (teint miracle). Hij is wel heel mooi. :D

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 03:39

Wauw.. mijn luiheid overheerst smorgens zo erg dat ik gewoon alleen mascara opgooi en zonder verder wat dan ook gewoon naar mn stage ga.. :') Naakt hoofd _O-
Naar school deed ik dat echt noooooit Ö Denk niet dat ik de laatste 3 jaar niet meer met zo weinig makeup de deur uit ben gegaan -ja oke hond uitlaten enz maar das anders- Dat is dus wat 40 uur werk per week & elke ochtend 7 uur uit bed met me doet :+

+ het blijft hier echt belachelijk slecht zitten omdat je je helemaal de pleures zweet dus dat ik ook geen motiverend iets om makeup op te doen :+

..... en toch wil ik makeup bij blijven kopen :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 08:30

Haha, ik werk nu 33u per week (heb heel weinig college) en eerst deed ik ook alleen een likje mascara op. Maar ach, dat ene kwartiertje eerder eruit kan er ook wel bij dus sta nu altijd om 6.45 op. Kan ik ook nog rustig theedrinken en pap maken. :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-13 11:42

Heerlijk hoe ik mijn ooglook altijd kan verpesten met eye liner! :D

Ik doe er tegenwoordig 20 minutjes over. 10 min voor m'n ogen en 10 voor de rest :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 07:51

Hebben jullie tips voor een mooie highlighter zonder glitters? Of zoek ik iets dat niet bestaat? :D

Ik heb nu een creme highlighter die ik op mijn jukbeenderen gebruik en die is prachtig, maar ik kan hem niet zo ver door laten lopen als ik wil, omdat ik dan glitters onder mijn ogen en bij mijn neus terugvind :\

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:22

De highlighter van Zoeva is daar fijn voor. Maar er zijn er meer zonder glitters hoor. Meestal de poeder versies.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 09:56

Ik doe toch ook altijd wel gauw 20 minuten over mijn make-up. Op het moment best wel last van een soort lichte acné, daardoor wel mijn foundation routine aan moeten passen. Heb er nog steeds geen goede oplossing voor gevonden en zonder foundation durf ik niet weg, ziet er totaal niet egaal uit zegmaar.. :=

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:28

Djilna schreef:
De highlighter van Zoeva is daar fijn voor. Maar er zijn er meer zonder glitters hoor. Meestal de poeder versies.

Top, dan ga ik de poeders eens even bekijken binnenkort :)

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 10:31

Volgens mij heeft Catrice nu in hun LE ook een mooie Highlighter. Ook poeder!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:53

Mac mineralized skin finish in soft en Gentle is zo mooi, die geeft echt een 'glow'

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 11:56

Die MSF staat ook nog op mijn wishlist <3. Loose jij had dus ook geprofiteerd van de kortingsactie bij ICI Paris XL?
Ik heb er mijn eerste echte high-end lipstick gekocht. Lancome Rouge in Love <3.
Momenteel draag ik ook minimale make-up. Mascara, wenkbrauwpotlood en een beetje concealer. Werk hartstikke veel en heb geen zin om dan korter dan nodig in bed te liggen :Y)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 13:30

De laatste tijd ben ik ook steeds meer mezelf aan het opmaken, dus heb ik besloten om maar eens te investeren in goede producten en kwasten. Tot nu toe heb ik vooral nog kwasten van de Hema, maar ik ga straks eerst eens op Zoeva kijken.
Ook heb ik een nieuwe foundation nodig en ik denk dat ik me maar eens in de Douglas ga laten adviseren :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-13 14:42

Ik wil ook een nieuwe goede foundation volgende week bij ici aanbieding van Estee Lauder foundation iemand daar ervaring mee?