Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meikemarieke schreef:Ik had eigenlijk nog een vraagje over een spiraaltje, vriendlief is bang dat ie dat ding voelt tijdens de seks...
Gebeurt dat vaak?
Mayo schreef:meikemarieke schreef:Ik had eigenlijk nog een vraagje over een spiraaltje, vriendlief is bang dat ie dat ding voelt tijdens de seks...
Gebeurt dat vaak?Mijn vriend voelt hem geregeld, de 'touwtjes' dan. Hij heeft er geen last van, maar is wel bewust van de aanwezigheid ervan.
Ik zou de touwtjes korter kunnen laten maken, al weet ik niet of ze te lang zijn óf goed en mijn vriend gewoon erg gevoeligMaar hij gaat er misschien binnenkort uit, dus ik laat het zo
meikemarieke schreef:thnx, ik weet wel dat het mijn lichaam is, maar wil toch geen anticonceptie hebben waar hij het niet mee eens isKinderen krijgen doe je samen en geen kinderen krijgen ook
Jans schreef:Ben ik van de neppe microgynon af, en gelijk weer mijn eigen vrolijke zelf
moonfish13 schreef:Gisteren kwam ik trouwens ook nog tegen dat mensen wel eens een aspirine masker gebruiken voor Acne.
Zoek daar eens op, schijnt als een tierelier te werken, wel aspirine en niet paracetamol.
Aspirine werkt ontstekingsremmend.
vuurwerk schreef:Ik heb even een hele rare vraag.
Ik ben nu iets langer als een jaar aan de pil, en mijn laatste strip is bijna op.
Ik wil deze pil nu dus graag nabestellen, maar moet ik hiervoor de dokter bellen of naar de apotheek gaan?
Alvast bedankt
moonfish13 schreef:Gisteren kwam ik trouwens ook nog tegen dat mensen wel eens een aspirine masker gebruiken voor Acne.
Zoek daar eens op, schijnt als een tierelier te werken, wel aspirine en niet paracetamol.
_PassoaJus schreef:moonfish13 schreef:Gisteren kwam ik trouwens ook nog tegen dat mensen wel eens een aspirine masker gebruiken voor Acne.
Klopt, heb ik ook gelezen. Net zoals een shotje rode bieten sap drinken elke dag, een rauwe aardappel over je hoofd smeren, bij je dragen en of onder je kussen neerleggen.... En euh, kruidenthee drinken, biergist tabletten slikken. Er is zo veel mogelijk! Maar ik ben er nu wel een BEETJE klaar mee nu ik 21 ben, oke het komt dankzij het stoppen met de pil en ik kan er gewoon niet vanaf blijven!
_PassoaJus schreef:moonfish13 schreef:Gisteren kwam ik trouwens ook nog tegen dat mensen wel eens een aspirine masker gebruiken voor Acne.
Klopt, heb ik ook gelezen. Net zoals een shotje rode bieten sap drinken elke dag, een rauwe aardappel over je hoofd smeren, bij je dragen en of onder je kussen neerleggen.... En euh, kruidenthee drinken, biergist tabletten slikken. Er is zo veel mogelijk! Maar ik ben er nu wel een BEETJE klaar mee nu ik 21 ben, oke het komt dankzij het stoppen met de pil en ik kan er gewoon niet vanaf blijven!