Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:Onzuiverheden rondom je mond is een teken van slechte voeding. Inderdaad mensen die veel melk drinken, varkensvlees eten, te weinig groente en fruit, frisdrank drinken e.d. hebben dit vaak rondom hun mond. Lijkt mij trouwens dat met anti roos shampoo nog schadelijker voor je huid is dan clearasil maar wie ben ik
dressagelady schreef:Onzuiverheden rondom je mond is een teken van slechte voeding. Inderdaad mensen die veel melk drinken, varkensvlees eten, te weinig groente en fruit, frisdrank drinken e.d. hebben dit vaak rondom hun mond. Lijkt mij trouwens dat met anti roos shampoo nog schadelijker voor je huid is dan clearasil maar wie ben ik
TanjaxBas schreef:Dermatoloog zei dat het drie maanden door werkt. Bijwerkingen ben je al snel van af als je eenmaal eraf bent. Mijn huid gaat eigenlijk wel goed, wordt langzaam steeds iets beter. Gezicht geen last van maar mij rug wel dus de 2e kuur komt er denk ik wel aan helaas, maar goed hopen dat het dan nog beter wordt
NeverGiveUp schreef:Ik ben ook al bang nu. Ben wel weer terug op 1 pil en dat blijft prima. huid blijft nog verbeteren.
Dus geen puistjes meer tanjaxbas?
zijn je bijwerkingen niet standaard.
Carliijn schreef:TanjaxBas schreef:Dermatoloog zei dat het drie maanden door werkt. Bijwerkingen ben je al snel van af als je eenmaal eraf bent. Mijn huid gaat eigenlijk wel goed, wordt langzaam steeds iets beter. Gezicht geen last van maar mij rug wel dus de 2e kuur komt er denk ik wel aan helaas, maar goed hopen dat het dan nog beter wordt
Hmm oke. Zo'n herhaalkuur is niet standaard right? Ga voor je duimen dat je gezicht zo rustig blijft !
Safiera schreef:Mag ik mij hier ook melden? Vandaag bij de dermatoloog geweest en nu heb ik een week bedenktijd of ik aan de roaccutane (isotretinoïne) wil...
Vind de beschreven bijwerkingen vrij heftig... vooral de mogelijke psychische klachten vind ik eng en spierpijnen zouden erg vervelend zijn aangezien ik intensief sport.
Hoe zijn jullie ervaringen?
Safiera schreef:Ik heb vooral last van mijn acne doordat iedereen me 6 jaar jonger schat... En ik vind het heel erg lelijk.
Bovendien is het echt al jaren en jaren zo, ik zou er overheen groeien maar dat gebeurt dus nog niet.
Hmm vlakker worden... zou niet zo'n groot probleem zijn. Al slik ik al andere meds die zorgen dat ik stabieler ben. Ik ben als de dood voor een nieuwe depressie ed dus neig er nu naar het niet te doen.
Safiera schreef:Ik heb vooral last van mijn acne doordat iedereen me 6 jaar jonger schat... En ik vind het heel erg lelijk.
Bovendien is het echt al jaren en jaren zo, ik zou er overheen groeien maar dat gebeurt dus nog niet.
Hmm vlakker worden... zou niet zo'n groot probleem zijn. Al slik ik al andere meds die zorgen dat ik stabieler ben. Ik ben als de dood voor een nieuwe depressie ed dus neig er nu naar het niet te doen.