Relaxed schreef:Rijstwafels zit niet veel in toch?
De baas van mijn vader gaat faillissement aanvragenKl*te dus...
woow dat is rot!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lein_ schreef:Of het nou vla of vlaai is: ik vind dit geen goed schema.
Ik zie geen fruit (2 stuks per dag??) zitten ook vezels in.
Ik zie géén groete (200 gram per dag)???
Wat is een lunch 'normaal' ?
Verder eet je echt te veel! 1 tosti= 2 boterhammen. Plus 3. Maakt 5 boterhammen!
Wat best kan, maar je hebt smorgens ook al flink boterhammen gegeten en binnen een normale lunch vallen volgensmij ook boterhammen....
Dus als ik zou was zou ik eens kritisch kijken naar je groenten/fruit per dag! Zie ook geen vruchtendranken staan.
Safiera schreef:Lein_ schreef:Of het nou vla of vlaai is: ik vind dit geen goed schema.
Ik zie geen fruit (2 stuks per dag??) zitten ook vezels in.
Ik zie géén groete (200 gram per dag)???
Wat is een lunch 'normaal' ?
Verder eet je echt te veel! 1 tosti= 2 boterhammen. Plus 3. Maakt 5 boterhammen!
Wat best kan, maar je hebt smorgens ook al flink boterhammen gegeten en binnen een normale lunch vallen volgensmij ook boterhammen....
Dus als ik zou was zou ik eens kritisch kijken naar je groenten/fruit per dag! Zie ook geen vruchtendranken staan.
Ik heb nog fruit gegeten 's avonds: een appel en wat stukjes meloenMet de lunch krijg ik hier warm eten, zal het er duidelijker bijzetten voortaan.
Vind je het schema van vandaag beter?
O: twee vk bh'en met kip en kaas, 1 stuk peperkoek
T: niks
L: spinazie met vegaburger, aardappeltjes en rauwkost
T: appel (en ongeveer 10 suikerklontjes, kon er niet vanaf blijven)
A: 1 tosti kaas en 2 vk bh'en met zoet
T: 2 plakken roggebrood, ijsje
Nog niet echt beter, als ik het totaal zo zie... Vooral die suiker en dat ijs kunnen eigenlijk echt niet!
Maar o wat is het moeilijk..! Morgen weer proberen, gelukkig gaat het voor de rest wel een beetje beter, heb me vandaag zelfs voor het eerst weer bij de fitness laten zien, 15 min. gefietst en heen en terug gelopen (wat een hele toer is op krukken)
annika_s schreef:Hihi nou lein dan ben ik denk ik het tegen over gestelde van jouDikke kont en brede benen...Ook niet altijd leuk hoor ik heb veel moeite met broeken kopen aangezien mijn bovenbenen en kont behoorlijk zijn maar mijn taille juist niet waardoor ik vaak niks pas
Marije__ schreef:Steffi via welke site kan je dat berekenen? daar ben ik ook erg beniewd naar!
rijstwafels zitten indd niet veel kcal in.
maar nu in 2 handjes pinda's welongezoute.. oe wat zijn die toch lekker
SteffiiY schreef:Marije__ schreef:Steffi via welke site kan je dat berekenen? daar ben ik ook erg beniewd naar!
rijstwafels zitten indd niet veel kcal in.
maar nu in 2 handjes pinda's welongezoute.. oe wat zijn die toch lekker
http://www.afstandmeten.nl
Safiera schreef:Suikerklontjes... tja omdat er niks anders is en ik er niet af kan blijven. (Staat een suikerpot op het tafeltje bij de koffie en thee, elke keer als ik thee pak...) Maar ik weet het, je hebt gelijk.
Enne het was geen waterijsje, maar een kleine coupe![]()
Morgen weer een dag om het weer te proberen... thx dat je me helpt, ik heb er echt wel wat aan, en anders moet ik niet hier posten, toch?
Lein_ schreef:annika_s schreef:Hihi nou lein dan ben ik denk ik het tegen over gestelde van jouDikke kont en brede benen...Ook niet altijd leuk hoor ik heb veel moeite met broeken kopen aangezien mijn bovenbenen en kont behoorlijk zijn maar mijn taille juist niet waardoor ik vaak niks pas
Hmm dat snap ik.. Gaat ie wijd zitten aan de bovenkant hé? Heb ik ook gehad vorig jaar
Maar nu dus weer andersom.,. Nouja, als mn buik en heupen nou dunner zijn is het mss wel weer in verhouding
Angela_ schreef:Brennie: Bij Avans? Ik start daar volgend jaar met bestuurskunde.
Marije__ schreef:Nou die beschuiten zou ik als ik jou was niet eten.. zit veel vet / kcal in en haast geen goede stoffen.
als je havermout niet lekker vind, misschien yoghurt met cruesli en fruit, melk met cornflakes/brinta/muesli/cruesli?
En met warm weer zetten je vingers meestal ook ietsje uit he
Safiera schreef:Suikerklontjes... tja omdat er niks anders is en ik er niet af kan blijven. (Staat een suikerpot op het tafeltje bij de koffie en thee, elke keer als ik thee pak...) Maar ik weet het, je hebt gelijk.
Enne het was geen waterijsje, maar een kleine coupe![]()
Morgen weer een dag om het weer te proberen... thx dat je me helpt, ik heb er echt wel wat aan, en anders moet ik niet hier posten, toch?