Ik nog ff met lil bij mijn werk met cliënten lopen En vandaag bij andere stalling wezen kijken. Denk dat puber ruin gewoon niet op plek zit. Lastig hoor als je ergens 15 jaar staat. Maar hier krijgt hij een ruinen kudde ,dat is echt fijn voor hem in deze fase van zijn leven
Boedjang hopelijk geneest hij snel. Heerlijk dat je hond mee kan naar het werk.
Lizard mooie auto
En weer mooie foto’s voorbij zien komen. Ik heb avond dienst tot 23:30 en dan nog een uur naar huis rijden dus mijn geplande wandeling van morgen ochtend zal wel iets later worden.
Shaddy82,ook weer mooi met banjer gewandeld. Mooi avontuurlijk pad.
Ik was in Drenthe. Het Balooerveld.
Ik was mooi op tijd,en het was erg rustig. Toen ik terug bij de parkeerplaats was,nog een rondje aan de andere kant gewandeld. Daar was helemaal niemand.
Onduidelijke foto,maar groene specht.
Hagedisje.
Bont zandoogje.
Daarna ook nog even naar de Gasterse duinen. Ik wilde naar hunebed D10.
noordje
Geplaatst: 21-09-24 15:51
Mooi hoor Lizard en een toffe bolide. Veel veilige kilometers toegewenst.
Leuk Shaddy. Jammer dat paden slecht onderhouden worden Hier kan ik me er nog wel iets bij voorstellen, maar in NL
Beterschap voor paard Boedjang,nare plek wel. Jammer dat ie niet op z'n plek lijkt te staan. Gezellig gewandeld,dat dan weer wel.
Ik ook weer op pad geweest. Een rondje rond een meer. En daar moest natuurlijk weer gezwommen worden
Boom met volle kruin rechts,erg apart. Mooie herfstkleuren Veld vol met marshmallows Nog meer zwemmen Leuk plekje om te kamperen/recreëren
Mooi gewandeld weer lizard, en gefeliciteerd met je nieuwe auto! En die hagedis Boedjang, leuk dat de hond mee kan naar werk Shaddy, ziet er uit als een leuk rondje. noordje, mooi! En Nala weer lekker gezwommen. Het begint inderdaad al een beetje herfst te worden.
Gisteravond met twee vrienden naar een leuk plekje in de bergen gelopen en daar overnacht, en vannochtend weer terug. Gewoon zonder tent geslapen want het was heerlijk weer. Echt ontzettend van genoten
Vooral de zonsopgang was geweldig, maar ook de maan 's nachts was heel mooi.
Wat prachtig Athelas en geen muggen meer nu zeker wat heerlijk wakker worden. Ik kon de specht spotten op de boom hoor Lizard En shabby de foto's zien er even goed mooi uit, wel jammer t niet goed onderhouden wordt Noordje mooie meer en snap dat een duik lekker is voor hondjes Ik ging de dam tot dam lopen 20 km. Maar natuurlijk meer,want ook van locatie naar start etc..totaal ruim 33.000 passen vandaag. En natuurlijk staan op alle foto's mijn cliënten haha.. nou ja hier toch nog impressie.
Shaddy wel een mooie jungle zo te zien. Maar ik ben toch altijd blij wanneer er voldoende gesnoeid wordt
Lizard de groene specht Mooie foto’s!
Athelas wauw!! Prachtig
Noordje mooie plekjes en Nala die een duik genomen heeft. En en droom, reuze marshmallows
Vandaag begint officieel de herfst en dat is op de foto’s al goed te zien
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 22-09-24 10:31
Lizard mooie bolide. Hopelijk ga je er veel plezier van hebben. Mooie dingen weer gezien.
Athelas wow. Echt prachtig.
Boedjang respect 20 km is een beste afstand.
Nala weer lekker te water.
Shaddy met de pony op stap.
Nou ik ben weer een beetje bijgelezen. Drukke week gehad. Dacht vanmorgen ontspannen te beginnen met een ochtendwandeling. Begon lekker maar net voor ik op de helft was hoorde ik wolvengehuil. Ik schrok me kapot en heb niet meer ontspannen gelopen. Heb wel foto's gemaakt het licht is prachtig vandaag.
Athelas
Geplaatst: 22-09-24 10:41
gaucho schreef:
Wat geweldig Athelas niet vochtig s ochtends?
Jawel, alles was nat Maar gelukkig was m'n slaapzak snel weer droog toen ik 'm in de zon te drogen hing.
Wat goed boedjang! 20 km is best een eind.
SuzanH, prachtige foto's. Ik vind ochtendlicht altijd zo mooi