Leuk om te lezen hoe verschillend het is hoelang iedereen (al) samen is. Lekker judgemental maar bij een zwangere tiener hou ik eerder mijn hart vast of het goed gaat met een kleine dan een twintiger of dertiger. Je bent in mijn ogen dan toch een stuk (wereld)wijzer. Wij zijn vandaag 13 jaar samen, ik kwam daar vanmiddag pas achter
Dat klinkt niet lekker Freekie. Heb je de verloskundige al gesproken?
Schattige setjes Kiwi. Ik kom net terug van babypark en snap wat je bedoelt met al die pastelkleuren
Beter te veel dan te weinig kwijllapjes Gnome

Dan kan je bij iedere klodder een nieuw doekje pakken
Jeetje 20 stuks! Op de uitzetlijst van babypark en prenatal staat voor kleding 6 rompers en 6 setjes kleding maat newborn.
Jij bent al dichtbij de eindstreep Charlot!
Zo staan wij er ook in Ballard, alleen dan wel zonder het trouwen. We hebben mooie delen van de wereld gezien en vinden het nu goed dat we dat op latere leeftijd weer verder oppakken.
Ik ben vanmiddag bij Babypark geweest en heb de babykamer besteld

Een redelijk neutrale witte set. Om niet met lege handen te vertrekken een Koeka deken, matrashoes, waskussenhoes en inleghoes voor de maxi cosi meegenomen. O, en de giftbag. Ik moest enorm lachen om de kleuren. Ik vind het lekker neutraal, een aantal van jullie zijn volgens mij van wat meer kleur

[ [url=m/NO3md2.jpg]Afbeelding[/url] ]