Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Ok, ik heb een vraag aan de wandelaars:
Ik wil graag eens de BEEKPRIK fotograferen. Dat is een soort aalachtig visje van maximaal 15 cm lang. Ze komen voor onder de grote rivieren zeg maa, Gelderland, Overijssel, Brabant en Limburg worden het meest genoemd.
Het is een vrij zeldzaam visje, maar je kunt ze soms zien als je langs een beekje wandelt.
Wie heeft deze wel eens gezien en waar? Ik zou ze graag nog eens fotograferen (en ja, ik weet dat ik dan met een duikpak aan in 20 cm water moet gaan liggen)
pien_2010 schreef:Mooie schoenen Germie en een lastig probleem.
germie schreef:Ja, waarneming.nl schermt bij de beekprik de exacte locaties af. Ik heb al wel wat natuurgebieden. Ravon heb ik ook wel eens contact mee (moet nog wat schrijven voor de nieuwsbrief).
MarliesV schreef:Germie, toch lage schoenen nemen, verwarmde sokken er in en gamaschen er overheen?
Leuk als ze hoog moeten zijn, maar om dan vervolgens van de pijn niet te kunnen lopen, dan heb je er nog niets aan.
jojoleinee schreef:Wat balen Germie. Hoeveel tijd heb je nog om goed te worden? Anders eens langs een podotherapeut (met eventueel schoenenwinkel erbij) om te kijken wat zij aanraden? Mijn podo heeft in hetzelfde gebouw een schoenenwinkel waar mensen met echt verstand van zaken, misschien dat zij nog een goede oplossing hebben.