Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mala26 schreef:Hoi allemaal
Ik kom mij weer melden in dit topic. Gisteren getest en vandaag te horen gekregen dat ik positief ben.
Zo apart. Amper klachten en ging eigenlijk alleen voor de zekerheid testen omdat mijn collega positief was.
Esther_ schreef:Het is echt bij iedereen anders. Ik ben vanaf 26 november ziek, na 2,5 week klachten vrij, daarna weer een terugval en nu gaat het sinds 2 dagen weer vooruit en kan ik thuis weer een betere bezig zijn.
Het is lastig om op de goede dagen niet teveel te doen, maar ik denk dat je sneller hersteld, door niet over de grens te gaan, maar deze wel steeds een beetje op te zoeken.
Daphara schreef:Wat mij wel opvalt is dat mijn spieren langer nodig lijken te hebben om te herstellen, spierpijn is nu weer 3 dagen in plaats van een dagje na flink sporten/ actief zijn. Herkennen jullie dat?
Tiffany schreef:Al eerder laten testen deze was negatief.
Nu heb ik slecht reuk en smaak eigenlijk niet en smaakt mijn eten al een paar dagen heel smerig, voor de zekerheid wederom een testafspraak gemaakt, maar weet iemand hier of dit het enigste of beginnende symptoom van covid kan zijn?
rumay schreef:15 december laten testen en helaas positief, lichte griep verschijnselen en paar dagen koortsig maar niet echt ziek. Heb in de week thuis slaapkamer, badkamer en kelder schoongemaakt en opgeruimd. 7 dagen later geen klachten meer en toen nog 24 uur binnen gebleven en nog steeds geen klachten meer dus rustig aan weer naar buiten. Mijn vriend was ook positief en zelfde verschijnselen na dag of 5 voelde hij zich ook weer beter. Ondertussen is hij weer aan het hardlopen en ik was de eerste dagen vrij snel moe maar is aardig bijgetrokken. Alleen als ik nu een keer hoest of nies denk ik wel o jee zou ik toch nog besmettelijk zijn voor andere.
Wij zijn er tot nu toe goed vanaf gekomen dat besef ik heel goed.