[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xx_Irisje

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 19:51

Supertof!!!

Doet me een beetje denken aan mijn eigen stuk!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 21:34

Zulke mooie tatoeages komen hier weer voorbij :+:

Hier echt bummer........

September vorig jaar een ontwerp gemaakt met artiest voor 5 maart. Een dag van tevoren belde ze af vanwege corona. Hoorde niks meer. Had via de site een ticket aangenaam en daar werd ook niet op gereageerd. Nog een belletje afgelopen week dat ze eind mei begin juni maar een afspraak in moeten plannen, zouden ze terug bellen maar hoorde niks meer. Denk vandaag, geef ze nog één kans omdat het gevoel bij de zaak echt super is.
Belde de zaak vanavond op dat de artiest het toch niet ziet zitten...ik denk echt wtf! Maar even gezegt dat ik er nu niks meer van geloof. Dat wist de artiest in september dan ook wel. Mij zolang aan het lijntje te houden. En dan een paar uur voor de afspraak afzeggen.....zo ga ik ook niet met mijn klanten om. Wil je het niet doen? Zeg het dan eerlijk.....
Ze stelde een andere artiest voor en dat hoorde goed. Over een paar weken een gesprek en direct de boodschap meegeven dat die andere artiest het bij mij echt afgedaan heeft.....dat ze haar dat maar even duidelijk meegeven dat ik daar niet van gediend ben. Ze vond het ook vervelend maar kon er helaas niks aan doen. Ze gaat de boodschap doorgeven morgen in het team gesprek. Ben benieuwd.....

Nu wederom wachten......heb al een heel Pinterest account voor ideeën. Hopelijk kan deze artiest wel iets voor mij betekenen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 21:35

Summerdreams schreef:
Joanne1987 schreef:
Wauw die cover up is tof geworden!!!
Andere plannen lijken me ook tof, mooie stijlen!

Ik mocht na lang wachten vandaag ook eindelijk!

[ [url=m/XBugTT.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze is ook gaaf zeg. Best een stuk in 1x. Hoe lang heb je gezeten?

Dit is in uurtje of 2 gezet
Was flink afzien, sommige stukjes flink pijnlijk

Wat een prachtig lieveheersbeestje zag ik voorbij komen!
En een heel mooi arm stukje onderaan vorige pagina

Wat ontzettend ruk kaatje! Dat is idd niet netjes en zeker niet fijn

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 00:39

ZoeyDercks schreef:
Oke even deftige foto's door iemand anders laten maken haha.

Varen onderaan wordt volgende keer, en dan wordt ie ook verbonden met die op m'n schouder :D

[ [url=m/1RZibF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZvJeL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aZSM1T.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nice hoor! Waarschijnlijk heb je het al eens gezegd, maar bij wie ben je geweest? Ziet er echt prachtig uit!

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 06:40

kaatje77 schreef:
Zulke mooie tatoeages komen hier weer voorbij :+:

Hier echt bummer........

September vorig jaar een ontwerp gemaakt met artiest voor 5 maart. Een dag van tevoren belde ze af vanwege corona. Hoorde niks meer. Had via de site een ticket aangenaam en daar werd ook niet op gereageerd. Nog een belletje afgelopen week dat ze eind mei begin juni maar een afspraak in moeten plannen, zouden ze terug bellen maar hoorde niks meer. Denk vandaag, geef ze nog één kans omdat het gevoel bij de zaak echt super is.
Belde de zaak vanavond op dat de artiest het toch niet ziet zitten...ik denk echt wtf! Maar even gezegt dat ik er nu niks meer van geloof. Dat wist de artiest in september dan ook wel. Mij zolang aan het lijntje te houden. En dan een paar uur voor de afspraak afzeggen.....zo ga ik ook niet met mijn klanten om. Wil je het niet doen? Zeg het dan eerlijk.....
Ze stelde een andere artiest voor en dat hoorde goed. Over een paar weken een gesprek en direct de boodschap meegeven dat die andere artiest het bij mij echt afgedaan heeft.....dat ze haar dat maar even duidelijk meegeven dat ik daar niet van gediend ben. Ze vond het ook vervelend maar kon er helaas niks aan doen. Ze gaat de boodschap doorgeven morgen in het team gesprek. Ben benieuwd.....

Nu wederom wachten......heb al een heel Pinterest account voor ideeën. Hopelijk kan deze artiest wel iets voor mij betekenen.

Ik vind dit zo stom!!
Mijn artiest mailt ook niet terug, om mijn tat even op te frissen. En op haar instagram schrijft ze doodleuk dat ze alleen terugmailt op projecten die haar aanstaan...

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 07:37

Super mooi en strak geworden Blijheid!

Wat ontzettend poedersuiker Kaatje en chantalbroes. Blij dat ik wel gewoon lieve artiesten heb die netjes antwoorden en mijn projecten leuk vinden. Vind dat eigenlijk wel heel kantonvriendelijk zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:10

Jemig wat vervelend voor jullie chantalbroes en kaatje. Communicatie tussen mij en mijn artiest was soms wat rommelig (ik heb als beginneling veel vragen en wil precies weten hoe alles zit, zij is wat losser dus ik moest veel op eigen initiatief extra checken) maar wel altijd vlot antwoord gekregen. Dat je na zo lang een afwijzing krijgt, of überhaupt geen antwoord, is echt heel naar. Hoop dat iemand anders jullie wel goed kan verder helpen!

En de anderen dank voor de complimenten!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 09:50

Chantalboes, wat slecht dat ze voor de afwerking niet reageert. Dat is toch service neem ik aan?

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:28

Whoohoo tattoo time again hier! Mijn vrouw gaat vandaag en ik mag morgen, laatste stukje van mijn sleeve afronden *\o/*

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:30

njiloj schreef:
ZoeyDercks schreef:
Oke even deftige foto's door iemand anders laten maken haha.

Varen onderaan wordt volgende keer, en dan wordt ie ook verbonden met die op m'n schouder :D

[ [url=m/1RZibF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZvJeL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aZSM1T.jpg]Afbeelding[/url] ]

Nice hoor! Waarschijnlijk heb je het al eens gezegd, maar bij wie ben je geweest? Ziet er echt prachtig uit!

Bij Joey Boon in Geldrop! :D
Nu 2 dagen verder en hij is al een stuk minder beurs en lekt niet meer :+

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 22:49

Ik kom ook weer eens binnenvallen! Ik ben opzoek naar een artiest die een mooie realistische tattoo van mijn overleden hondje kan zetten, ik heb een voorbeeld van wat ik zou willen toegevoegd. Locatie, prijs en eventueel vanwege corona nog niet open voor nieuwe boekingen maakt mij niet uit, als ik maar iemand heb die mijn hond er precies zo op kan zetten als dat hij was. Hopelijk vind ik hier de gouden tip! Afbeelding

ZoeyDercks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 22:59

Xander Mulder van LeFlux?

njiloj

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-21 23:04

ZoeyDercks schreef:
Bij Joey Boon in Geldrop! :D
Nu 2 dagen verder en hij is al een stuk minder beurs en lekt niet meer :+

Aaaah, vandaar. Waanzinnig goede artiest.
Ik ben dr weg van! Echt ontzettend mooi. <3

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 22:02

Hier vandaag EINDELIJK een officiële datum. Binnen een maand en 20 dagen ben ik aan de beurt, namelijk op 9 juni. :):) Kijk er erg naar uit. Zal voor nieuwe tattoo zijn op mijn onderrug en het (eindelijk) bijwerken van de woestijnvos op mijn bovenbeen. Dus zal een vrij lange sessie worden.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 22:20

Kaatastrof schreef:
Hier vandaag EINDELIJK een officiële datum. Binnen een maand en 20 dagen ben ik aan de beurt, namelijk op 9 juni. :):) Kijk er erg naar uit. Zal voor nieuwe tattoo zijn op mijn onderrug en het (eindelijk) bijwerken van de woestijnvos op mijn bovenbeen. Dus zal een vrij lange sessie worden.

Leuk! Nog even wachten, succes!

Vandaag heb ik er 1 laten zetten. Ik had al 'treat people with kindness' op mijn rechterbeen. Als matchende vervolg tattoo heb ik op mijn linkerbeen vandaag 'treat yourself with kindness' laten zetten. En dan omgekeerd, omdat het een message to myself is. Optisch gezien niet het mooiste, maar wel het coolste en het leukste. Ik ben er blij mee <3!

Afbeelding
De lijnen worden net zo dik als de ander. Het lijkt trouwens net alsof de rechter tattoo superdik is en niet te lezen is (vooral bij kindness), ligt aan de foto. Zal als de nieuwste geheeld is een nieuwe foto maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 07:47

Ik vind m optisch juist wel heel mooi zo Deksel!
En fijn dat je een datum hebt kaatastrof, best snel ook al.

Mijne is aan het jeuken en vervellen, brrrr

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 09:51

Heel erg leuk!! <3

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 10:02

Wat een leuke deksel!
Ik ga maandag naar Melanie mae voor bloemen :D

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 10:49

Ik heb (gelukkig) eindelijk een mailtje terug gehad van mijn artiest en morgen worden even de puntjes op de i gezet. Daarna zal ik daar nooit meer een afspraak maken :wave:

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 11:33

Deksel, ik vind hem leuk!

Paljaslaura, ik was zaterdag bij Jenny om bij te werken :D Maar ik zag onlangs zo'n mooie tattoo van Melanie. Nu wil ik ook :D

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 12:00

deksel schreef:
Kaatastrof schreef:

Leuk! Nog even wachten, succes!

Vandaag heb ik er 1 laten zetten. Ik had al 'treat people with kindness' op mijn rechterbeen. Als matchende vervolg tattoo heb ik op mijn linkerbeen vandaag 'treat yourself with kindness' laten zetten. En dan omgekeerd, omdat het een message to myself is. Optisch gezien niet het mooiste, maar wel het coolste en het leukste. Ik ben er blij mee <3!

[ [url=m/DnebgG.jpg]Afbeelding[/url] ]
De lijnen worden net zo dik als de ander. Het lijkt trouwens net alsof de rechter tattoo superdik is en niet te lezen is (vooral bij kindness), ligt aan de foto. Zal als de nieuwste geheeld is een nieuwe foto maken.

Heel erg tof deze!! <3

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 15:58

Ik lig in de stoel :D Nou ja, al 4 uur inmiddels, ben het nu wel weer zat :')

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 16:50

Spannend. Dat vraagt zo om een foto ;)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 19:33

Ben benieuwd!
Ik mag morgen weer!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-21 20:16