Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Summerdreams schreef:Joanne1987 schreef:Wauw die cover up is tof geworden!!!
Andere plannen lijken me ook tof, mooie stijlen!
Ik mocht na lang wachten vandaag ook eindelijk!
[ [url=m/XBugTT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze is ook gaaf zeg. Best een stuk in 1x. Hoe lang heb je gezeten?
ZoeyDercks schreef:Oke even deftige foto's door iemand anders laten maken haha.
Varen onderaan wordt volgende keer, en dan wordt ie ook verbonden met die op m'n schouder
[ [url=m/1RZibF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZvJeL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aZSM1T.jpg]Afbeelding[/url] ]
kaatje77 schreef:Zulke mooie tatoeages komen hier weer voorbij
Hier echt bummer........
September vorig jaar een ontwerp gemaakt met artiest voor 5 maart. Een dag van tevoren belde ze af vanwege corona. Hoorde niks meer. Had via de site een ticket aangenaam en daar werd ook niet op gereageerd. Nog een belletje afgelopen week dat ze eind mei begin juni maar een afspraak in moeten plannen, zouden ze terug bellen maar hoorde niks meer. Denk vandaag, geef ze nog één kans omdat het gevoel bij de zaak echt super is.
Belde de zaak vanavond op dat de artiest het toch niet ziet zitten...ik denk echt wtf! Maar even gezegt dat ik er nu niks meer van geloof. Dat wist de artiest in september dan ook wel. Mij zolang aan het lijntje te houden. En dan een paar uur voor de afspraak afzeggen.....zo ga ik ook niet met mijn klanten om. Wil je het niet doen? Zeg het dan eerlijk.....
Ze stelde een andere artiest voor en dat hoorde goed. Over een paar weken een gesprek en direct de boodschap meegeven dat die andere artiest het bij mij echt afgedaan heeft.....dat ze haar dat maar even duidelijk meegeven dat ik daar niet van gediend ben. Ze vond het ook vervelend maar kon er helaas niks aan doen. Ze gaat de boodschap doorgeven morgen in het team gesprek. Ben benieuwd.....
Nu wederom wachten......heb al een heel Pinterest account voor ideeën. Hopelijk kan deze artiest wel iets voor mij betekenen.
njiloj schreef:ZoeyDercks schreef:Oke even deftige foto's door iemand anders laten maken haha.
Varen onderaan wordt volgende keer, en dan wordt ie ook verbonden met die op m'n schouder
[ [url=m/1RZibF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZvJeL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aZSM1T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nice hoor! Waarschijnlijk heb je het al eens gezegd, maar bij wie ben je geweest? Ziet er echt prachtig uit!
Kaatastrof schreef:Hier vandaag EINDELIJK een officiële datum. Binnen een maand en 20 dagen ben ik aan de beurt, namelijk op 9 juni.Kijk er erg naar uit. Zal voor nieuwe tattoo zijn op mijn onderrug en het (eindelijk) bijwerken van de woestijnvos op mijn bovenbeen. Dus zal een vrij lange sessie worden.
deksel schreef:Kaatastrof schreef:Hier vandaag EINDELIJK een officiële datum. Binnen een maand en 20 dagen ben ik aan de beurt, namelijk op 9 juni.Kijk er erg naar uit. Zal voor nieuwe tattoo zijn op mijn onderrug en het (eindelijk) bijwerken van de woestijnvos op mijn bovenbeen. Dus zal een vrij lange sessie worden.
Leuk! Nog even wachten, succes!
Vandaag heb ik er 1 laten zetten. Ik had al 'treat people with kindness' op mijn rechterbeen. Als matchende vervolg tattoo heb ik op mijn linkerbeen vandaag 'treat yourself with kindness' laten zetten. En dan omgekeerd, omdat het een message to myself is. Optisch gezien niet het mooiste, maar wel het coolste en het leukste. Ik ben er blij mee!
[ [url=m/DnebgG.jpg]Afbeelding[/url] ]
De lijnen worden net zo dik als de ander. Het lijkt trouwens net alsof de rechter tattoo superdik is en niet te lezen is (vooral bij kindness), ligt aan de foto. Zal als de nieuwste geheeld is een nieuwe foto maken.