Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pocca_Locca schreef:@askja ik heb het Volkskrant artikel gelezen. Naast het feit dat het verhaal over Freek inmiddels achterhaald is( een onafhankelijke Italiaanse arts heeft zijn dood wél gelinkt aan de vaccins), kan ik werkelijk nergens de onderzoeksresultaten van de veiligheidsstudies naar de combinatie van meerdere vaccins plus hun verschillende hulpstoffen, en wat dat in het lichaam doet. Dat kan ook wel kloppen, want die veiligheidsstudies zíjn er níet.
SinneJ bijzonder dat je ervan uitgaat dat dat wel mee zal vallen. Nog bijzonderder vind ik het dat niemand het schokkend vind dat er nooit onderzoek naar is gedaan.
Even een flauwe vergelijking: twee stoffen in hun eigen reageerbuisje, niks aan de hand. Tot je ze bij elkaar gooit...
Pocca_Locca schreef:secricible schreef:een onafhankelijke arts die niet bepaald onafhankelijk was....
Vertel?? Dan zal ik nu ook even de moeder van Freek navraag doen daarover.
Pocca_Locca schreef:Oke, ik hoop dat ik gouw antwoord krijg van mevrouw Hagoort. Wordt vervolgd..
Citaat:maar naar mijn idee voelt dat een beetje alsof je pas mag zeggen dat paracetamol veilig is als je paracetamol met ALLE andere medicaties hebt getest. Immers, wie zegt dat paracetamol nog steeds veilig is als ik daarvoor een hoestdrankje heb gedronken en een week neussprak hebt gebruikt? Wie weet wat de hulpstoffen in beide medicijnen voor interactie op elkaar hebben? Alleen paracetamol met hoestdrank is niet genoeg, misschien is net die neusspray wel de katalysator in het geheel!
We weteh ongeveer welke hulpstoffen en geneesmiddelen op elkaar reageren dus dat is ook onderzocht voor paracetamol, neusspray en hoestdrank. Maar precies die 3, als je ze met 1 week er tussen neemt, dat niet. Toch is niemand daar huiverig voor.
Nu de hulpstoffen in vaccins steeds meer onder vuur liggen snap ik dat je als wetenschapper iedere aantijging wil onderzoeken en wil ontkrachten. Maar om te zeggen dat dit soort onderzoek essentieel is voor je kan zeggen dat een product veilig is vind ik ver gaan... het is wel goed dat ze het onderzoeken, en als in Nigeria de kinderen in bosjes neer zouden vallen na enten zou het ook een ander verhaal zijn, maar daar is geen sprake van.
Pocca_Locca schreef:Ja, weet je wat het is.. mevrouw Hagoort zal wel continu allerlei vragen uit verschillende hoeken krijgen over het overlijden van haar zoon. Vandaar dat ik het best moeilijk vond om haar hiervoor te benaderen. Bovendien heb ik ook nog meer te doen. Reageren op dit forum is geen aangenomen werk voor me ofzo.
Maar ik heb haar daarnet wel echt een bericht gestuurd. Dus nog even geduld.
Magrathea schreef:Ok maar jij weet dus wel dat die dokter betrouwbaar was ook al weet je niet wie het is?
Dat je niet direct de naam van de dokter paraat hebt is echt niet erg, wel dat je met zijn autoriteit spart terwijl je zijn achtergrond dus niet kent. Dáár zit 'm het probleem.
Pocca_Locca schreef:@magrathea, ik ben benieuwd of iedereen die hier praat en strooit met wetenschappelijke onderzoeken ook de namen en staat van dienst kent van alle onderzoekers die eraan hebben gewerkt. En door wie ze betaald worden, en waarom enzovoort.
Pocca_Locca schreef:Dankjewel voor je begrip SinneJ. En het compliment.
CharleyT schreef:Pocca_Locca schreef:Dankjewel voor je begrip SinneJ. En het compliment.
Ok, duidelijk hoe jouw wijze van werken is. Praat naar de mond: joepie compliment, een vraag of kritische opmerking: doodzwijgen, niet reageren, verdwijnt vanzelf.
Dat laatste klopt wel ja, men haakt af in deze discussie door jouw bijzondere manier van communiceren.
Karl66 schreef:Of stoffen op elkaar reageren en daardoor een gevaarlijke combinatie vormen is gewoon (bio)chemie. Daar hoef je echt geen grote uitgebreide onderzoeken voor op te zetten. Die vraag is echt een vorm van problemen zoeken om het problemen zoeken.
Karl66 schreef:Of stoffen op elkaar reageren en daardoor een gevaarlijke combinatie vormen is gewoon (bio)chemie. Daar hoef je echt geen grote uitgebreide onderzoeken voor op te zetten. Die vraag is echt een vorm van problemen zoeken om het problemen zoeken.
Pocca_Locca schreef:Karl66 schreef:Of stoffen op elkaar reageren en daardoor een gevaarlijke combinatie vormen is gewoon (bio)chemie. Daar hoef je echt geen grote uitgebreide onderzoeken voor op te zetten. Die vraag is echt een vorm van problemen zoeken om het problemen zoeken.
Nou, het wordt wel in je lijf gespoten, en je lijf is een complex iets.. het lijkt me wel wenselijk als ze eens beginnen met onderzoek doen daarnaar.
Pocca_Locca schreef:@SinneJ ik vind het wel een schattige vergelijking. Vergeet niet dat bij deze vergelijking je dus ook de hulpstoffen die er in vaccins zitten moet meenemen. Dus dan zou het kind b.v. tijdens de Franse taallessen bijvoorbeeld plotseling in het Russisch toegeschreeuwd worden door de juf in de les. ( aluminium) dat is dan bedoeld om de kinderen wel alert te houden. Voorbeeld hè..
Karl66 schreef:Biochemie werkt binnen een menselijk lichaam niet opeens anders dan buiten het lichaam. Het gaat niet om de medicinale functie. Het gaat gewoon om stoffen, die gewoon veilig zijn onder een bepaalde waarde. We krijgen de hele dag allerlei stoffen binnen via de huid, slijmvliezen, longen en maag. Dat ook nog eens in continu wisselende samenstellingen en daar kan ons lichaam prima tegen. Tenzij het om een giftige dosis gaat.