[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:30

Hier van donkerbruin naar blond gegaan met Garnier Nutrisse ultra blond d+++.

Afbeelding

Afbeelding

Ik heel blij mee , mijn haar wat minder.

Maar nu wil ik mijn uitgroei gaan bij werken met Garnier nutrisse ultra blond d+ , want de d+++ was er niet meer.

Is het dan verstandig om mijn hele haar te doen , of alleen mijn uitgroei en eventueel mijn hele haar te doen met blonde haarverf?

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 17:37

Mooi zeg!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 05:25

:wow: Wow! Wat een mooi resultaat met zo'n box dye. Hoeveel keer heb je het moeten doen?

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:44

Yasmine schreef:
:wow: Wow! Wat een mooi resultaat met zo'n box dye. Hoeveel keer heb je het moeten doen?

2x achter elkaar gedaan, daarom was mijn haar ook een beetje dood denk ik haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:54

Het filtertje geeft me wel de indruk dat er nog een toner overheen moet, klopt dat? Of is dit wel de kleur die je in gedachten had?

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 10:56

Wow gaaf die overstap van donker naar blond!

Was dat donkere je natuurlijke haarkleur? Ik ben heel benieuwd of het ingewikkeld was eigenlijk.

Ik ben van mezelf donkerblond, caramel blond geloof ik wel echt tegen het bruine aan. Zoals in deze foto https://i.pinimg.com/736x/4d/81/0c/4d81 ... -color.jpg. En wil graag wat lichter. Maar ben nog wat onzeker over hoeveel lichter dan en of ik mijn haar dan niet beschadig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-20 15:20

Netjes gedaan, ik zou er idd nog een toner overheen gooien om het gele/oranje er wat uit te krijgen :j Of juist een beetje richting strawberryblond gaan, denk dat dat goed bij je zou passen.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 13:34

troi schreef:
Wow gaaf die overstap van donker naar blond!

Was dat donkere je natuurlijke haarkleur? Ik ben heel benieuwd of het ingewikkeld was eigenlijk.

Ik ben van mezelf donkerblond, caramel blond geloof ik wel echt tegen het bruine aan. Zoals in deze foto https://i.pinimg.com/736x/4d/81/0c/4d81 ... -color.jpg. En wil graag wat lichter. Maar ben nog wat onzeker over hoeveel lichter dan en of ik mijn haar dan niet beschadig.

Donkere was geverfd, daarom pakte het de 1ste keer ook niet goed, toen ontkleurde het alleen , 2de keer lichte het op. Mijn natuurlijke kleur is 1 tintje donkerder dan jou ongeveer.

Hierna heb ik hey een paar keer gewassen met zilvershampoo , dus is niet heel geel meer.

Wou deze er nog overheen doen, maar twijfel of het niet te licht word dan:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 17:44

Wat voor kleur wil je uiteindelijk? Ik denk dat die verf niet heel veel gaat doen.

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-20 23:16

Bizzybijtje schreef:
Wat voor kleur wil je uiteindelijk? Ik denk dat die verf niet heel veel gaat doen.

Wat ik nu heb vind ik wel mooi, alleen wil ik de lichte geel toon er nog uit halen

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 08:38

Als je alleen het gele er uit wil en niet per se blonder wil, dan zou ik een goede paarse toner zoeken. Dat werkt het geel tegen. :)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 10:17

Ik zou er inderdaad geen verf meer overheen gooien. Niet alleen haalt dat heel weinig uit voor wat je wil, maar ook beschadig je je haar daar onnodig veel mee. En na 2 rondjes bleek lijkt me dat niet heel ideaal

Ik zou deze:
https://www.curlsshop.nl/index.php?rout ... harm+toner
of deze:
https://www.curlsshop.nl/index.php?rout ... harm+toner
gebruiken voor wat jij wilt :)

De eerste link is een toner voor een lichte warme toon blond en de 2e voor een lichte koele toon blond. Ik weet uiteraard niet wat daarin je voorkeur is. Maar ik denk qua kleurbasis dat je deze wel kan hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-20 17:26

JackieLuca schreef:
Bizzybijtje schreef:

Wat ik nu heb vind ik wel mooi, alleen wil ik de lichte geel toon er nog uit halen

Dan idd een paarse toner gebruiken. Verf wat je hier neerzette gaat het waarschijnlijk juist geler maken.

Gummybear123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:40

Hey!
Ik heb laatst mijn haar weer geverfd, en gebruik nu de Andrelon Colour Care Shampoo en Conditioner. Ik krijg hier alleen echt mega vet haar van. Daarnaast heb ik ook last van roos. Ik heb ook de schwarzkopf shampoo geprobeerd voor gekleurd haar(een rode fles) maar ook hier krijg ik na 1 dag al enorm vettig haar van. Wat is een aanrader? Ik heb van mijzelf oranje-goud haar en heb het nu donkerbruin-zwart.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-20 22:42

Afbeelding

Argh.... faal.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 09:05

Het knippen of verven Iris 8-)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 12:15

Ik ben opzich wel tevreden over m'n haar behalve dat bij de aanzet soms een oranje gloed te zien is. Bij bepaald licht is het echt heel lelijk en alsof ik me klaargemaakt heb voor koningsdag. Bij ander licht vind ik het weer heel mooi dus het is heel irritant. :D

Deze twee foto's zijn binnen een minuut gemaakt. Elk op een andere slaapkamer.

Afbeelding

Afbeelding

Echt een wereld van verschil.. Hebben meer mensen met licht haar dit? Vind het vreselijk.

Nu heb ik zonet 'Fanola No Orange' shampoo besteld. Iemand daar ervaring mee? Zou dat het op kunnen lossen? En zoniet, weten jullie wat Ik anders nog kan doen?

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-20 14:00

Ik heb het nu sinds een aantal weken maar kan eigenlijk niet echt zeggen of mijn haar nu minder oranje gloed heeft :')

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 09:47

Hannanas schreef:
Het knippen of verven Iris 8-)

Ik ga zo voor beiden. :7

Moet me even mentaal voorbereiden. :')

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 22:42

Weet iemand toevallig of ik de kruidvat ontkleuring voor donkere of ichte/midden tonen nodig heb haha :))? Wil m'n blauw/groene haar eindelijk eens eruit gaan proberen te krijgen binnenkort

Dit is m'n haarkleur nu:

Afbeelding

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-20 23:29

Ik meld me ook heb m'n haar goudblond geverfd heb zelf blond haar naar helaas ook al wat grijs er door, ik vind de blond oranje gloed juist super mooi Afbeelding

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 06:16

SecretLIN schreef:
Ik meld me ook heb m'n haar goudblond geverfd heb zelf blond haar naar helaas ook al wat grijs er door, ik vind de blond oranje gloed juist super mooi [ [url=m/6GzXGy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wacht 1,5 week en was het alleen met gewone shampoo en als je mijn haar hebt krijg je de oranje gloed vanzelf haha!

Verder heb ik niet echt tips behalve t misschien nog een keer verven met goudblond en iets minder lang laten intrekken?

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 10:54

Nee nu geen grijs meer hoor alles weer netjes haha

JackieT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-20 12:56

Jildau schreef:
Ik ben opzich wel tevreden over m'n haar behalve dat bij de aanzet soms een oranje gloed te zien is. Bij bepaald licht is het echt heel lelijk en alsof ik me klaargemaakt heb voor koningsdag. Bij ander licht vind ik het weer heel mooi dus het is heel irritant. :D

[ [url=m/Gr3nWU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YjFIfy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Echt een wereld van verschil.. Hebben meer mensen met licht haar dit? Vind het vreselijk.

Nu heb ik zonet 'Fanola No Orange' shampoo besteld. Iemand daar ervaring mee? Zou dat het op kunnen lossen? En zoniet, weten jullie wat Ik anders nog kan doen?

Heel herkenbaar, heb ik ook. Heb nu de loreal purple shampoo en conditioner gekocht, ga het vanavond daarmee proberen weg te krijgen :=

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:59

JackieLuca schreef:
Jildau schreef:

[ [url=m/Gr3nWU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/YjFIfy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel herkenbaar, heb ik ook. Heb nu de loreal purple shampoo en conditioner gekocht, ga het vanavond daarmee proberen weg te krijgen :=

Is het gelukt? Ik heb het idee dat mijn shampoo goed werkt!