[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tieneke

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:53

Met mijn backpiece ging ik gewoon met een losse blouse in dunne gladde stof werken.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:56

Ik heb die op mijn bovenbeen laten zetten op een vrijdag en liep thuis dan gewoon met een kort broekje..... volgens artiest is het geen ramp en moet je hem gewoon luchten als het kan, mensen die t op een voet laten zetten lopen in hartje winter ook niet met slippers :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:56

Thuis laat ik 'm uiteraard zoveel mogelijk luchten, das alleen zo'n probleem als ik echt nooit thuis ben _O-

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:00

Charisma schreef:
Iemand hier ervaringen met de werk van Inksane in Roeselare? Zag dat Yaron daar ook best mooi werk levert...al blijft mijn eerste liefde natuurlijk tattoo Joey. Binnenkort moet die afspraak voor mijn bovenbeen er toch echt eens gaan komen!

Zag paar mooie tattoos voorbij komen, top allemaal!!

Jep, ik heb hier een tattoo van Olga en eentje van Tessa. Ik vind het een erg fijne shop! Goede communicatie en goede sfeer. :j Als je specifieke vragen hebt, stel maar. Ik ben er inmiddels al 3 keer geweest. :')

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:05

Altijd lange mouwen gewerkt en dan zelfs voorgeschreven bedrijfskleding. Gewoon in de pauzes ingesmeerd, even laten intrekken en gewoon kleren weer erover
Is niet anders...

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:20

Anoniem schreef:
Thuis laat ik 'm uiteraard zoveel mogelijk luchten, das alleen zo'n probleem als ik echt nooit thuis ben _O-

Gewoon de eerste dagen behandelen zoals dat wordt geadviseerd. Idaarna lekker onder lange mouwen.
Het wijst zichzelf vanzelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 20:28

Komt dus wel goed, bedankt voor de reacties! :)

Ik zit nu ook vol op Pinterest te kijken, vrijdag dus consult en dan hopelijk snel aan de slag! Kan niet wachten weer te gaan :D

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:48

Ik mag de 18e.
Spannend!

Dreamer, is Jona een beetje iemand die je goed gerust stelt als je voor je 1ste tattoo komt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 22:58

Ik mag donderdag. Heb nog steeds niet besloten waar ik de tattoo eigenlijk wil. :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:09

Anthea schreef:
Ik mag donderdag. Heb nog steeds niet besloten waar ik de tattoo eigenlijk wil. :')

Doe op je voorhoofd!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:09

IvysToeter schreef:
Ik mag de 18e.
Spannend!

Dreamer, is Jona een beetje iemand die je goed gerust stelt als je voor je 1ste tattoo komt?

Ik was ook bij hem voor m'n eerste :D Ik vind het echt een fijne, relaxed gozer :j Je mag ook iemand meenemen, vind hij niet erg. Ik had m'n moeder mee, zo stoer _O-
Maar ja, hij is echt relaxed en stel je zeker wel op je gemak :) Bij mij deed hij eerst een heeel klein stukje steeds zodat ik aan het gevoel kon wennen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:18

Drunksheep schreef:
Anthea schreef:

Doe op je voorhoofd!!!!

Je weet toch dat ik daar al heel lang een donut implantaat wil -:(- -:(- -:(-

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:41

Hey allemaal! 22 januari mag ik voor een derde tattoo komen! Ik ga een kroontje zetten. Zo’n queen crown. Alleen heb ik beide buitenkanten van mn onderarmen al getattooeerd. De ene staat een text en de ander een bloem. Nu wilde ik het kroontje niet ook nog eens op de binnenkant van mn pols laten zetten omdat het al zo druk is op de onderarmen. Ik dacht zelf aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog andere goeie ideeen voor een plek? :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:51

SavannahNx schreef:
Hey allemaal! 22 januari mag ik voor een derde tattoo komen! Ik ga een kroontje zetten. Zo’n queen crown. Alleen heb ik beide buitenkanten van mn onderarmen al getattooeerd. De ene staat een text en de ander een bloem. Nu wilde ik het kroontje niet ook nog eens op de binnenkant van mn pols laten zetten omdat het al zo druk is op de onderarmen. Ik dacht zelf aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog andere goeie ideeen voor een plek? :)

K zie mensen die hebben een kroontje boven hun stuitje op hun rug

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:53

Onderkant van je elleboog? Aan de binnenkant?

Ik ga vrijdag misschien met een vriendin een rune tatoeëren <<) allebei dezelfde ook nog, dus dat is al helemaal gezellig haha

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:56

Bovenarm binnenkant kan ook nog, op mn spierbal ofzo? :)

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:04

Ik heb er 1 op mijn biceps :j
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 00:07

SavannahNx schreef:

Achterkant nek :j

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 11:16

Jackytje: ik wil vooral beetje weten hoe hun realistisch werk is, heb al een mailtje gedaan naar hun vrijdag, maar nog geen reactie gehad. Ik heb al werk van bij tattoo Joey dus ik weet welke kwaliteit zij leveren. Ben beetje op zoek naar meningen over hun realistische werk...

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 13:49

Ik weet ook nog steeds niet waar ik die van mij laat zetten...
Ja op m'n arm.
Maar weet nog niet waar en welke arm.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 01:29

Hebben mensen hier al eens een tattoo bij Hanne laten zetten van Blackbear?
Ik ben benieuwd naar de prijs, die ik ongeveer kan verwachten (ik wil iets van 12x6 cm laten zetten)
Mag ook via pb ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 02:25

Ja ik! Heb een tattoo van 18x6 ongeveer.. €400,-

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 09:00

Dan zal die van mij ook zoiets gaan kosten.. wordt iets van 15 bij 7.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:34

Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om niet tekst te gaan laten zetten, vind het toch te risky. Wie was het ook alweer die de diamant voorstelde? Dat vind ik echt een top idee, een diamant en dan vleugels eromheen in het klein zeg maar. Ik ga waarschijnlijk straks even langs de shop fietsen, ik heb mijn laptop nu bij me, dan hoef ik het voorbeeld niet uit te printen. Mijn ouders weten het ook nog niet eens dat ik deze ga laten zetten, maar ik heb echt het gevoel dat ik dit nodig heb om het verdrietige gedeelte af te kunnen sluiten. Bovendien ben ik 21 en maak ik die beslissing zelf wel. Ik twijfel alleen nog over de plek, of pols/onderarm of ribben, maar die tweede lijkt me zo pijnlijk :o

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-18 12:42

Fennadev schreef:
Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om niet tekst te gaan laten zetten, vind het toch te risky. Wie was het ook alweer die de diamant voorstelde? Dat vind ik echt een top idee, een diamant en dan vleugels eromheen in het klein zeg maar. Ik ga waarschijnlijk straks even langs de shop fietsen, ik heb mijn laptop nu bij me, dan hoef ik het voorbeeld niet uit te printen. Mijn ouders weten het ook nog niet eens dat ik deze ga laten zetten, maar ik heb echt het gevoel dat ik dit nodig heb om het verdrietige gedeelte af te kunnen sluiten. Bovendien ben ik 21 en maak ik die beslissing zelf wel. Ik twijfel alleen nog over de plek, of pols/onderarm of ribben, maar die tweede lijkt me zo pijnlijk :o

Ik heb er 1 op mn pols en dat gaf meer een beetje een Pietel gevoel. Mn enkel was wel weer pijnlijker.