Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charisma schreef:Iemand hier ervaringen met de werk van Inksane in Roeselare? Zag dat Yaron daar ook best mooi werk levert...al blijft mijn eerste liefde natuurlijk tattoo Joey. Binnenkort moet die afspraak voor mijn bovenbeen er toch echt eens gaan komen!
Zag paar mooie tattoos voorbij komen, top allemaal!!
IvysToeter schreef:Ik mag de 18e.
Spannend!
Dreamer, is Jona een beetje iemand die je goed gerust stelt als je voor je 1ste tattoo komt?
SavannahNx schreef:Hey allemaal! 22 januari mag ik voor een derde tattoo komen! Ik ga een kroontje zetten. Zo’n queen crown. Alleen heb ik beide buitenkanten van mn onderarmen al getattooeerd. De ene staat een text en de ander een bloem. Nu wilde ik het kroontje niet ook nog eens op de binnenkant van mn pols laten zetten omdat het al zo druk is op de onderarmen. Ik dacht zelf aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog andere goeie ideeen voor een plek?
SavannahNx schreef:Hey allemaal! 22 januari mag ik voor een derde tattoo komen! Ik ga een kroontje zetten. Zo’n queen crown. Alleen heb ik beide buitenkanten van mn onderarmen al getattooeerd. De ene staat een text en de ander een bloem. Nu wilde ik het kroontje niet ook nog eens op de binnenkant van mn pols laten zetten omdat het al zo druk is op de onderarmen. Ik dacht zelf aan op mijn sleutelbeen. Hebben jullie nog andere goeie ideeen voor een plek?
Fennadev schreef:Ik heb uiteindelijk toch maar besloten om niet tekst te gaan laten zetten, vind het toch te risky. Wie was het ook alweer die de diamant voorstelde? Dat vind ik echt een top idee, een diamant en dan vleugels eromheen in het klein zeg maar. Ik ga waarschijnlijk straks even langs de shop fietsen, ik heb mijn laptop nu bij me, dan hoef ik het voorbeeld niet uit te printen. Mijn ouders weten het ook nog niet eens dat ik deze ga laten zetten, maar ik heb echt het gevoel dat ik dit nodig heb om het verdrietige gedeelte af te kunnen sluiten. Bovendien ben ik 21 en maak ik die beslissing zelf wel. Ik twijfel alleen nog over de plek, of pols/onderarm of ribben, maar die tweede lijkt me zo pijnlijk