Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yonker schreef:Nee wordt echt ontworpen door de artiest![]()
Zal wel fototje plaatsen hier vrijdag.
Ik eet vanavond weer uiensoep, gisteren zelf gemaakt met brood
Riddershow schreef:Benheel trots op mezelf. We hadden om 10 uur gebak bij de koffie (een jarige) en vroegah namen we dan om 3 uur de restjes... Ondanks het aansporen van mijn collega's heb ik niet genomen. Maar was ook wel een principe kwestie geworden en dan kan ik erg eigenwijs zijn (en das in dit geval voor een goed doel)
Vanavond ga ik bootcampen... ik kijk er nu al tegenop. Want ben wel sterk, maar mijn conditie is laag... dus (vooral) mijn kuiten verzuren altijd zo snel...
Aria_zz schreef:Dankje voor de welkoms![]()
Riddershow,
Ik heb de Garmin Vivosmart 3. Niet iedereen vindt die stylish mooi, maar ik ben erg blij met het simpele maar effectieve design, hij doet wat hij moet en is met de app gemakkelijk aanpasbaar. Moet bijvoorbeeld mijn stap lengte aanpassen tijdens het hardlopen, omdat de nike+app met gps een andere lengte aangeeft maar dat is geen probleem. Een plus aan Garmin is de waterdichtheid, wat ik echt nodig heb. Geen gps, dat komt in een latere versie denk ik, maar ik vind dat oke, hou mijn gsm er sowieso bij.
Aria_zz schreef:Elk moment is veel gezegd, ik merkte een onnauwkeurigheid op, pas het aan naar mijn persoonlijke stappen lengte en that's it. Maar zonder gps is het natuurlijk een verschil. Maat dagelijkse verbranding doet ie wel perfect.
Geen enkele van die trackers is perfect, ze hebben allemaal zo hun voors en na's. De Forerunner 30 schijnt inderdaad erg goed te zijn, net als de Fenix. Ik ben bij die van mij bijvoorbeeld erg tevreden met de stress meter, aangezien ik ook veel moet studeren en daar toch wat mee moet opletten dat ik niet te hoog in de stress ga. Zoals ik zei, elk heeft voor en nadelen, hangt er maar vanaf waar je prioriteiten liggen
kionasuppie schreef:Nou dat is het dus.. ik heb gewoon helemaaal geen trek...
En tja. raar ontbijt.. ik krijg dat gewoon makkelijker weg dan een bak kwark...
Ik eet KHD omdat ik dat alleen echt vol houd.. calorieën beperken daar heb ik op een of andere manier altijd te weinig discipline voor.