[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:49

Ik heb ook nog niet gestemd, ik weet het gewoon niet. Beide heeft zijn voor en nadelen..

Ik heb mezelf gisteren niet in kunnen houden en heb aardig wat besteld via Boozyshop.nl, als het goed is komt het vandaag aan. Zal foto's plaatsen als het pakketje er is :)

Anoniem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:51

DS heeft King Tut Suus, heeft ze al aardig wat swatches van geplaatst.
Hij is gaaf, maar voor mij toch net te donker vermoed ik, dus ik durf het niet aan...

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:56

Ik ben op het moment geen actieve poster, wel meelezer. Mij maakt het niet uit waar het topic staat, ik verhuis gewoon mee :D

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:13

Yes, ik heb meerdere swatches geplaatst van King Tut :)) ik ben ook maar een NC15/20 hoor, en als je voorzichtig bent is 'ie niet te donker. Maar ben niet heel erg voorzichtig trouwens, bedenk ik me net. Als je echt een vinger over de highlighter haalt en je brengt hem zo rechtstreeks aan, dan is 'ie wel te donker.

Ik prefer de Huiskamer denk ik. Wel jammer dat het moet.

Lipstick staat je goed Djilan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:18

Maar jij bent warm, ik koel.
Maakt ook wel verschil ben ik bang.

Vind hem bij jou wel heel gaaf trouwens!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:26

oeh hopelijk vandaag of morgen rose matters binnen :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:31

Jullie zijn wel echt fan van de liquids hè? Ik durf er niet aan te beginnen. Blijf braaf bij mijn MACjes :)) Alleen al omdat ik er zoveel heb en het zonde zou vinden als ik ze dan minder zou gaan gebruiken.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:34

Ik verwacht wel weer een groene balk door deze discussie, dus we gaan denk automatisch naar HK nu :')

Die kast past daar makkelijk! Gek om je beneden op te maken lijkt me! Ben dat zo gewend om boven te doe haha.
Dat er een schattige plant weg moet om ruimte te maken voor make up, dan is je hobby groots haha (blame the cats)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:35

Waarom een groene balk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:35

Mijn Mannequin is nog maar net uit NY vertrokken, dus die zal vandaag of morgen niet binnen zijn -O-

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:45

Ik maak me eigenlijk altijd beneden op als ik bij me ouders ben := Boven is het licht zo slecht en beneden heb ik perfect daglicht om mijn make-up toe doen :D Hoe vaak ik vroeger wel niet voor schut heb gelopen omdat ik teveel opdeed in het donkere licht _O-

En als ik thuis ben maak ik me ook op in onze huiskamer i.p.v slaapkamer. Mede omdat vriendlief vaak nog ligt te slapen wanneer ik wakker ben maar ook weer iets met licht en een bank waarop ik kan zitten :o

Heeft er iemand ervaring eigenlijk met Anastasia's oogschaduw? := De'r wenkbrauw spul is goed heb ik al gelezen maar de rest van haar producten?
Laatst bijgewerkt door xU_Blinghx op 15-06-16 11:49, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 11:49

velvetblack schreef:
Ik verwacht wel weer een groene balk door deze discussie, dus we gaan denk automatisch naar HK nu :')

Die kast past daar makkelijk! Gek om je beneden op te maken lijkt me! Ben dat zo gewend om boven te doe haha.
Dat er een schattige plant weg moet om ruimte te maken voor make up, dan is je hobby groots haha (blame the cats)

Mijn huis is andersom :j m'n slaapkamers en badkamer beneden en woonkamer boven dus ik maak me altijd in de woonkamer op :j

Niet geslaagd helaas, ik wil geen diepe lades ik wil van die smalle zoals de Alex op wielen maar zo mooi is ie niet met die wielen eronder en zonder ziet ie er niet compleet uit :') de kleine Alex had ook diepe lades dus dat werd hem ook niet...

Edit: dit zoek ik dus maar dan charmanter...

Afbeelding

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:05

Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is :)

Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10 :)))? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:08

Je kunt er ook andere pootjes onder zetten, kan je bij de ikea ook los kopen. Zullen wel niet specifiek voor dit kastje zijn, maar je kunt ze er vast op schroeven :D

Ik maak me op in de badkamer, niet heel geweldig licht. Maar mijn bijkeuken zit er naast (badkamer zit beneden achterin mijn woning) en daar spiek ik dan vaak ff hoe het er in daglicht uit ziet :D

Heeft iemand hier ervaring met de liquids van mac en/of anastacia?

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:09

Vandaag een rustige ooglook gemaakt met bruine eyeliner en bruine mascara :)

Afbeelding

Afbeelding

Hier geen ervaring met de Mac liquids, de kleuren spreken mij niet heel erg aan :)

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:10

Staat je prachtig!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:11

Ikwashier schreef:
Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is :)

Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10 :)))? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe

Als je een counter van MAC in de buurt hebt, dan zou ik daar even heen gaan en testen. Dan weet je het zeker :j
Ik vind het een erg fijn ding, maar je lijntjes zijn niet ineens verdwenen :)

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:12

En dit dan friem:
Afbeelding

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:12

ik heb even niet bijgelezen (aan het werk), maar we zijn achter de schermen even aan het overleggen of we tot een oplossing kunnen komen betreft de MWS of HK vraag. Zodra ik iets meer weet kom ik of Hanmar hier toelichting geven. ;)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:13

Eight schreef:
Vandaag een rustige ooglook gemaakt met bruine eyeliner en bruine mascara :)

[ [url=m/ruKytU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Rlc4Cg.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier geen ervaring met de Mac liquids, de kleuren spreken mij niet heel erg aan :)

Wauw mooi! Lijkt gewoon zwart dat bruine. Mooi zacht.

We hebben nu ook nieuwe kleurtjes in de counter. Oh Lady is echt tof!! Van de Liquids

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:18

Helemaal goed, ben benieuwd waar het topic straks terecht komt haha :')

Mooie look Eight!

Ik maak me wel altijd boven op maar wel voor een raam, heb over het algemeen wel fijn licht daar, moet alleen in de winter vaak in het donker opmaken, dus ik wil nog wel een keer investeren in een goede spiegel met lampen ofzo. Ik zag hier wel eens zo'n ronde met een ingebouwde lamp langskomen, vinden degene die die hebben 'm fijn? Ik wil overigens wel altijd met mijn neus ongeveer tegen de spiegel aan opmaken, dus zo'n spiegel boven de wastafel waardoor je eerst over de wastafel heen moet hangen is dan weer niks voor mij denk ik.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:23

Ikwashier schreef:

Ik vind hem fijn maar lijntjes blijf je zien. Het houd mijn lippen gehydrateerd en maakt het dragen van (matte) lipsticks comfortabeler. Verwacht alleen geen wonderen ;)
Alleen water drinken helpt niet tegen lijntjes. Af en toe een scrubje is aangeraden. En verzorgen met goeie lipbalsem/bephanten.

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:24

@Michelle77, heet je vriend Ruud? zou wel grappig zijn, aangezien ik ook Michelle heet en mn vriend ook Ruud :Y)

Ik heb tegenwoordig dus gewoon een boekenkast voor mn make up, bevalt erg goed!
En gister van Maybeline twee liquids gehaald, een nude en buiten de 20 andere rode die ik al heb.. gewoon weer een rode :o

Weet iemand trouwens nog hoe ik het het beste kan doen als ik een Unicorn Blood wil? moet ik die gewoon bestellen via de site van Jeffree? en hoe snel gaat dat met de restocks? Kan ik het gewoon via mn bank doen of moet ik er paypall ofzo voor hebben?

@Jodie_ ik lees mee over de spiegel, ik zoek ook nog steeds een goeie.
Ik maak me trouwens gewoon staand op bij een hangspiegel, maar mijn licht is dan 9 vd 10 keer niet zo lekker.. het is in die hoek van mn woonkamer een beetje donker en weet nog niet goed wat voor licht en vanaf waar dat zou moeten schijnen om lekker licht te hebben.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:31

Ik maak me ook op met mijn neus ongeveer tegen de spiegel :') Ik vind het nog het fijnste op de grond te zitten met al mijn spullen om me heen uitgestald en dan voor de kast. Dat is een en al spiegel.

Wat betreft HK, het maakt me niet uit. Ik lees graag mee en post maar zelden wat :) Off-topic stoort me niet, meestal gaat het ook om uiterlijk.

Ik heb net een nieuwe bestelling gedaan bij Boozy, een sponsje, wat kwasten, 2 palettes, concealers en wat primers :D Nou ben ik weer helemaal enthousiast *\o/* Ik ben op het moment flink verkouden en ik heb de hele dag door traanogen, dus vandaag draag ik alleen wat mascara. Zodra dat over is ga ik weer oefenen op de ooglooks.
Laatst bijgewerkt door Lisitano op 15-06-16 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 12:31

Oja bephanten ben ik vaker hier tegengekomen, zal die ook nog halen :j Meeste lipverzorging werkt bij mij verslavend/averechts. Sinds een jaartje afgekickt van de purol/labello/vaseline/burts bee's etc. troep. MAC counter hebben ze wel in Groningen, misschien wel een idee, thanks!

Mooi die bruine eyeliner! Van welk merk is die?

Opmaken doe ik het liefst vol in het daglicht. Vaak wel de spiegel in mijn hand, dus dat is wel onhandig.