Ik heb mezelf gisteren niet in kunnen houden en heb aardig wat besteld via Boozyshop.nl, als het goed is komt het vandaag aan. Zal foto's plaatsen als het pakketje er is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik ben ook maar een NC15/20 hoor, en als je voorzichtig bent is 'ie niet te donker. Maar ben niet heel erg voorzichtig trouwens, bedenk ik me net. Als je echt een vinger over de highlighter haalt en je brengt hem zo rechtstreeks aan, dan is 'ie wel te donker.
Alleen al omdat ik er zoveel heb en het zonde zou vinden als ik ze dan minder zou gaan gebruiken.
Boven is het licht zo slecht en beneden heb ik perfect daglicht om mijn make-up toe doen
Hoe vaak ik vroeger wel niet voor schut heb gelopen omdat ik teveel opdeed in het donkere licht

De'r wenkbrauw spul is goed heb ik al gelezen maar de rest van haar producten? velvetblack schreef:Ik verwacht wel weer een groene balk door deze discussie, dus we gaan denk automatisch naar HK nu![]()
Die kast past daar makkelijk! Gek om je beneden op te maken lijkt me! Ben dat zo gewend om boven te doe haha.
Dat er een schattige plant weg moet om ruimte te maken voor make up, dan is je hobby groots haha (blame the cats)
m'n slaapkamers en badkamer beneden en woonkamer boven dus ik maak me altijd in de woonkamer op
de kleine Alex had ook diepe lades dus dat werd hem ook niet...

)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe 
Ikwashier schreef:Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is
Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe

Eight schreef:Vandaag een rustige ooglook gemaakt met bruine eyeliner en bruine mascara
[ [url=m/ruKytU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rlc4Cg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier geen ervaring met de Mac liquids, de kleuren spreken mij niet heel erg aan

Ikwashier schreef:Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is
Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe
Ik vind het nog het fijnste op de grond te zitten met al mijn spullen om me heen uitgestald en dan voor de kast. Dat is een en al spiegel.
Off-topic stoort me niet, meestal gaat het ook om uiterlijk.
Nou ben ik weer helemaal enthousiast
Ik ben op het moment flink verkouden en ik heb de hele dag door traanogen, dus vandaag draag ik alleen wat mascara. Zodra dat over is ga ik weer oefenen op de ooglooks.
Meeste lipverzorging werkt bij mij verslavend/averechts. Sinds een jaartje afgekickt van de purol/labello/vaseline/burts bee's etc. troep. MAC counter hebben ze wel in Groningen, misschien wel een idee, thanks!