Ik heb mezelf gisteren niet in kunnen houden en heb aardig wat besteld via Boozyshop.nl, als het goed is komt het vandaag aan. Zal foto's plaatsen als het pakketje er is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
velvetblack schreef:Ik verwacht wel weer een groene balk door deze discussie, dus we gaan denk automatisch naar HK nu![]()
Die kast past daar makkelijk! Gek om je beneden op te maken lijkt me! Ben dat zo gewend om boven te doe haha.
Dat er een schattige plant weg moet om ruimte te maken voor make up, dan is je hobby groots haha (blame the cats)
Ikwashier schreef:Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is
Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe
Eight schreef:Vandaag een rustige ooglook gemaakt met bruine eyeliner en bruine mascara
[ [url=m/ruKytU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Rlc4Cg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier geen ervaring met de Mac liquids, de kleuren spreken mij niet heel erg aan
Ikwashier schreef:Deze meelezer maakt HK of hier blijven ook niet uit, zou het wel fijn vinden als HK niet te HK wordt, zodat meelezen en praten te doen is
Mensen met MAC prep + prime voor de lippen, hoe bevalt die (schaal 1 op 10)? Mijn lijntjes zie je zo erg door m'n matte lippenstift/liquids heen, gewoon zonde. Ik drink genoeg water maar ik heb dus geen goede primer. Gezien mijn budget komende maand moet ik zeker weten dat ik een goede aankoop doe