Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elmira30

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 19:15

Gelukkig Russel!! Slecht weekend gehad..tompouches, chips, snoep en gister uit eten met 4 roseetjes.
Gelukkig wel veel gesport/paardgereden/gefiets. Nu aan het restje maltesers. Heel slecht maar ze moeten op :P

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:51

oh ik heb hier al veel te lang niet in gereageerd.
ik eet gezond, maar eet toch wel wat 'ongezondere' dingen,anders krijg ik vreetbuien :D
ik vold het kayle bbg schema

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 20:56

Ik ben vorige week zelf begonnen heel langzaam op te bouwen met hardlopen :D

Stuk hardlopen zover als ik lan en dan hetzelfde stuk lopen, weer stuk hardlopen en dezelfde afstand weer lopen!

Nu al 3 keer een 3 kwartier weggeweest, hond aan de lijn mee is die ook weer moe!

Vandaag mijn eerste paar hardloop schoenen gekocht :D

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:10

A_nouk schreef:
Vandaag mijn eerste paar hardloop schoenen gekocht :D

Oeh welke heb je gekocht? :)

Vandaag KI week 1 dag 1 gedaan *\o/*

Heb een heerlijke koningsdag gehad kan daar zo intens van genieten. Kwa eten viel het mee, alcohol daarin tegen :') Oh well, gelukkig gaat alcohol en eten bij niet samen dat scheelt weer :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:25

Ehh type geen idee, ben naar de decathlon gereden en wat verschillende aan gehad van goedkoop tot duur.. Weet dat het merk Adidas is haha :)

Zwart met roze veter..

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:36

Ik vind dat zo'n heerlijk gevoel, nieuwe sportspullen kopen. Heb dat laatst ook mogen doen omdat ik tijdens het sporten meer bezig was met mijn broek omhoog houden dan daadwerkelijk met het sporten :') Heb toen direct goed uitgepakt en ook nieuwe schoenen gekocht. Ook zwart met roze veter maar dan van Asics ;)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 21:40

Vandaag heerlijk wezen paaldansen.. Word sterker en sterker, paar nieuwe dingen geleerd!! Morgen weer naar de gym

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:02

Nieuwe sportkleren kopen is altijd leuk. Eigenlijk gewoon kleren in het algemeen. :P
Mijn nieuwe schema gaat me steeds beter af! Ben erg blij dat ik de meeste apparaten eruit heb gegooid.

Gianti, ik had een vraagje voor jou! Een poos terug postte jij over het gewicht waar je mee squat, ik geloof in de 50 kg. Reken jij je gewicht inclusief of exclusief de stang? :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:30

incl stang aangezien die 20 kg bij ons is :)

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:30

Macchiato schreef:
Ik vind dat zo'n heerlijk gevoel, nieuwe sportspullen kopen. Heb dat laatst ook mogen doen omdat ik tijdens het sporten meer bezig was met mijn broek omhoog houden dan daadwerkelijk met het sporten :') Heb toen direct goed uitgepakt en ook nieuwe schoenen gekocht. Ook zwart met roze veter maar dan van Asics ;)

Bretels *\o/* :')

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 22:32

@ Renee: daar heb ik ook nog grappen over gemaakt, maar leek me toch een minder goede oplossing voor het probleem :')

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 00:03

:') multifunctioneel die dingen als je ze een beetje creatief aanhangt werken ze ook als sportbh _O-

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 00:04

Een sportbeha haha , koop je ze twee maten groter dan en wikkel je ze er omheen _O- O:)

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 07:39

Heel slecht weekend gehad met eten maar Jeej, wat is Schotland een mooi land zeg! Zou echt nog terug willen. Gisteren weer gesport maar ik heb zo'n pijn aan mijn arm, heb de arm oefeningen maar overgeslagen. Wel de rest getraind en heb spierpijn in mijn bovenbenen. Had van een vriend een proefzakje gekregen met pepto pro maar mijn hemel wat is dat ranzig, kreeg het echt niet meer weg, bah!
Vanavond ga ik aan de bodybalance en morgen weer kracht :-)

V_eraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 08:51

Ik heb ook een redelijk slecht weekend gehad .. Maandag naar Slam! Koningsdag geweest, dus vooral slecht gegeten maar wel veel staan springen.. Gisteren een dagje uitgerust & zo weer naar school.. Vanavond zumbaaa

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:43

lucifertje schreef:
Heel slecht weekend gehad met eten maar Jeej, wat is Schotland een mooi land zeg! Zou echt nog terug willen. Gisteren weer gesport maar ik heb zo'n pijn aan mijn arm, heb de arm oefeningen maar overgeslagen. Wel de rest getraind en heb spierpijn in mijn bovenbenen. Had van een vriend een proefzakje gekregen met pepto pro maar mijn hemel wat is dat ranzig, kreeg het echt niet meer weg, bah!
Vanavond ga ik aan de bodybalance en morgen weer kracht :-)

Ah schotland, wil er in september naar toe gaan <3

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:54

Zo te lezen iedereen fijn weekend gehad!
Mijn survival weekend was echt super gaaf. Niet eens heel slecht gegeten. En vooral veel bewogen echt bovenverwachting.

Koningsdag heb ik gewerkt dus zeer gezond kwa alcohol haha.
Deze week 6 dagen werken vandaag gelukkig late dienst dus zo even naar de sportschool kracht en morgenavond body pump.

Verder niet teveel te lange werkdagen

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:55

Hier zometeen ook naar gym.. Even die buikspieren martelen.. Ben helaas wel 1,5 kg afgevallen in 2 dagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 09:57

Bluh.... Ik heb echt een rotgevoel vandaag. Heb zometeen weer een afspraak bij de sportschool en dan moet ik weer op de weegschaal. Weet zelf dat het totaal geen zin heeft, want ik heb m'n best niet gedaan qua voeding. -O- Vraag me echt af wanneer de knop weer eens om gaat bij mezelf. Wel fanatiek gesport namelijk, maar toch eet ik alles wat los en vast zit, waardoor ik niet afval. Ben benieuwd naar m'n vetpercentage straks.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:05

Rot Renée, wat voor mij hielp was om het in etappes aan te passen, eerst geen frisdrank meer, etc

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:32

Renee1991 schreef:
Bluh.... Ik heb echt een rotgevoel vandaag. Heb zometeen weer een afspraak bij de sportschool en dan moet ik weer op de weegschaal. Weet zelf dat het totaal geen zin heeft, want ik heb m'n best niet gedaan qua voeding. -O- Vraag me echt af wanneer de knop weer eens om gaat bij mezelf. Wel fanatiek gesport namelijk, maar toch eet ik alles wat los en vast zit, waardoor ik niet afval. Ben benieuwd naar m'n vetpercentage straks.

Same here. Aardig wat bier gedronken met Koningsdag :+ . Doordeweeks ben ik super streng en gaat het ook goed maar in het weekend.... Pff :P .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:11

Nou, was even vergeten dat ik een persoonlijke trainingssessie had met een trainer :+ Ben flink afgebeuld. Hij zei gelukkig zelf al: wil je op de weegschaal of zullen we dat een weekje uitstellen? U begrijpt wat ik gekozen heb :Y)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:21

Renee schreef:
:') multifunctioneel die dingen als je ze een beetje creatief aanhangt werken ze ook als sportbh _O-

_/-\o_ _/-\o_

Vanochtend lekker bodypump gedaan en vanavond paardrijden. Druk weel/weekend voor de boeg dus ik vrees dat ik de sportschool deze week niet meer zie ;(

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 13:46

Renee1991 schreef:
Nou, was even vergeten dat ik een persoonlijke trainingssessie had met een trainer :+ Ben flink afgebeuld. Hij zei gelukkig zelf al: wil je op de weegschaal of zullen we dat een weekje uitstellen? U begrijpt wat ik gekozen heb :Y)

Awh :(:) komt goed je weet nu zelf waar het fout is gegaan en dan nu lekker focussen op een goede week dan ga je volgende week met een minder naar gevoel naar de weegschaal!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 18:03

Let's hope so, klinkt erg makkelijk :')