Gelukkig wel veel gesport/paardgereden/gefiets. Nu aan het restje maltesers. Heel slecht maar ze moeten op

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
A_nouk schreef:Vandaag mijn eerste paar hardloop schoenen gekocht
Macchiato schreef:Ik vind dat zo'n heerlijk gevoel, nieuwe sportspullen kopen. Heb dat laatst ook mogen doen omdat ik tijdens het sporten meer bezig was met mijn broek omhoog houden dan daadwerkelijk met het sportenHeb toen direct goed uitgepakt en ook nieuwe schoenen gekocht. Ook zwart met roze veter maar dan van Asics
lucifertje schreef:Heel slecht weekend gehad met eten maar Jeej, wat is Schotland een mooi land zeg! Zou echt nog terug willen. Gisteren weer gesport maar ik heb zo'n pijn aan mijn arm, heb de arm oefeningen maar overgeslagen. Wel de rest getraind en heb spierpijn in mijn bovenbenen. Had van een vriend een proefzakje gekregen met pepto pro maar mijn hemel wat is dat ranzig, kreeg het echt niet meer weg, bah!
Vanavond ga ik aan de bodybalance en morgen weer kracht
Renee1991 schreef:Bluh.... Ik heb echt een rotgevoel vandaag. Heb zometeen weer een afspraak bij de sportschool en dan moet ik weer op de weegschaal. Weet zelf dat het totaal geen zin heeft, want ik heb m'n best niet gedaan qua voeding.Vraag me echt af wanneer de knop weer eens om gaat bij mezelf. Wel fanatiek gesport namelijk, maar toch eet ik alles wat los en vast zit, waardoor ik niet afval. Ben benieuwd naar m'n vetpercentage straks.
Renee1991 schreef:Nou, was even vergeten dat ik een persoonlijke trainingssessie had met een trainerBen flink afgebeuld. Hij zei gelukkig zelf al: wil je op de weegschaal of zullen we dat een weekje uitstellen? U begrijpt wat ik gekozen heb