Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 21:33

Ik heb een boel potten tegelijk open. Eentje zelfs al van 4,5 jaar oud maar alles is nog helemaal prima.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 21:53

Jolien87 schreef:
Ik heb een boel potten tegelijk open. Eentje zelfs al van 4,5 jaar oud maar alles is nog helemaal prima.

De honey touch was inderdaad ook al 3 jaar open! Maar inderdaad geur deed en was nog prima! Helemaal niks aan het handje!

Maliboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 22:01

Ik heb er meerdere tegelijk open, nu ongeveer 5. Gebruik niet elke dag dezelfde geur en gebruikt de crème ook eigenlijk bijna elke dag :)

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 00:13

Hier mijn collectie so far <3
Heb in de woonkamer nog de Black Oudh geurstokjes en de handzeep + handbalm van Dao, ook de geurstokjes van Dao in de slaapkamer. Heb dit jaar een groot pakket Happy Buddha van mijn moeder gekregen, ben er niet heel erg fan van maar in de zomer is het wel een lekker fris geurtje.
Afbeelding

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 07:08

Ik heb ook meerdere potten tegelijk open. Het gebruik stem ik altijd af op mijn stemming :-) ik heb gemerkt dat geuren hier een positieve invloed op kunnen hebben, daarom dat ik denk ik ook zo gek ben op rituals <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 07:25

Door al jullie stash foto's hier ga ik ook maar eens alles van zolder halen. (Lang verhaal, ruim jaar geen eigen huisje gehad en ik wou alles bewaren voor als ik dat wel had) Ik ga intrekken bij mijn vriend en ik ga mooi alles van zolder halen en hier uitstallen. :))

Ik doe nu trouwens net alsof ik erg veel heb maar ik bedoel gewoon de twee cadeau paketten die nog nooit zijn gebruikt. Toch een soort van opnieuw een cadeautje krijgen. :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 07:49

_MG schreef:
Ik heb ook meerdere potten tegelijk open. Het gebruik stem ik altijd af op mijn stemming :-) ik heb gemerkt dat geuren hier een positieve invloed op kunnen hebben, daarom dat ik denk ik ook zo gek ben op rituals <3

Dat heb ik ook. :j
Grappig, ik lees van veel mensen dat ze Happy Buddha graag gebruiken in de zomer terwijl ik hem juist graag in het najaar en de winter gebruik. Ik denk omdat ik hem ooit voor het eerst in de herfst heb gekregen. Geen idee hoe mijn hoofd werkt. :o?

Ik heb gisteren van vrienden nog een mooie HB doos gekregen met doucheschuim, bodyscrub, bodycrème en handzeep. <3

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:03

Hier in principe ook meerdere potten tegelijk open, terwijl ik er nu niet één heb, want ik heb alles in tube's. Dat vind ik sowieso wel prettiger dan potten. Daarom ook niet zo blij dat de nieuwe gezichtslijn in potten is, die met dat pompje heb ik nog en daar ben ik nog steeds heel tevreden over.

Voor mij is het Sakura (en nu met Holi) in de zomer en Ayurveda en Dao in de winter. Ik probeer wel een beetje in te krimpen qua spullen.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 09:08

Jolien87 schreef:
_MG schreef:

Dat heb ik ook. :j
Grappig, ik lees van veel mensen dat ze Happy Buddha graag gebruiken in de zomer terwijl ik hem juist graag in het najaar en de winter gebruik.<3

Ik ook liever herfst/winter.

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:28

Ik had deo nodig.. O:)
Afbeelding

Erg leuk dat je de geurstokjes er bij krijgt maar het is toch niet helemaal mijn geur. Dus even kijken wat ik daar mee doe.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 11:29

Froukje schreef:
Ik had deo nodig.. O:)
[ [url=m/3ANbxD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Erg leuk dat je de geurstokjes er bij krijgt maar het is toch niet helemaal mijn geur. Dus even kijken wat ik daar mee doe.

Is gelukt toch die deo? :D :+ Op MP vragen ze 10 tot 12.50 voor die geurstokjes. Ga mijne er ook opzetten.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:02

Was laatst in de rituals winkel en heb de Yelda/yalda getest.. erg fijn, vooral de bodycreme. Ga het maar eens op mijn sint lootje zetten denk ik zomaar.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:43

Weet iemand of ze bij douglas happy buddha pakketten hebben? Op internet zie ik ze niet en ik heb nog douglas cadeaubonnen...

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 20:00

<3

Afbeelding

Ik vind die Amber echt onwijs lekker!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 21:52

Welk product uit de Dao lijn is dat dan?

Mijn oog viel net op de happy buddha giftset met een mini huisparfum <3 Heb de site maar gauw dichtgeklikt, Rituals staat niet erg hoog op de lijst van noodzakelijke aankopen zeg maar :=

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:02

Alwiene, rituals is primaire levensbehoefte!!

Maar ik snap je frustratie, mijn budget is ook op de komende tijd.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:31

_MG schreef:
Alwiene, rituals is primaire levensbehoefte!!

Maar ik snap je frustratie, mijn budget is ook op de komende tijd.

Zeker waar, alleen heb ik nog een voorraad waar ik de spreekwoordelijke hongerwinter nog wel mee door kom, dus tja := Nu zit er weer thee en Dao bed en body spray naar me te roepen, volgens mij moet ik gewoon die pc dichtgooien en naar bed gaan, want nu zit er zo'n stemmetje 'voor half 12 besteld dan heb je het moooooorgen, dat wil je toch?' :')

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 22:40

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 23:00

Alwiene schreef:
Welk product uit de Dao lijn is dat dan?

Mijn oog viel net op de happy buddha giftset met een mini huisparfum <3 Heb de site maar gauw dichtgeklikt, Rituals staat niet erg hoog op de lijst van noodzakelijke aankopen zeg maar :=

Badschuim _/-\o_

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 11:36

Gister proefje meegeg
Kregen van de sensitive dagcreme, en de velvet cleansing!

Ook zou de cleansing balsem goed bij mij passen.

Nu met de nieuwe lijn is alles 100% plantaardig en natuurlijk zeggen ze. Dus ben benieuwd! Alles voor de lol in winkelmandje gestopt, scheelt me toch bijna 30€ verschil met Wat ik nu gebruik!

Dus ben benieuwd hoe het bevalt en of het rustig houd!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 15:43

Dat scheelt een hoop zeg! Zou fijn zijn als het ook goed bevalt.

Hier baal ik echt. Ik had een bon gekregen en kon dat bij verschillende aanbieders inruilen. Zo had ik keuze uit 3 rituals pakketten. 2 van Ayurverda en 1 van Sakura. Mooi, die laatste wou ik, die andere twee kon ik niks mee. Ook netjes de bevestigingsmail gehad dat het Sakura pakket mijn kant op kwam.

Komt er vandaag een pakket binnen, zit er dus de Ayurverda travelset in! Sterker nog, deze staat ook op de pakbon. Heel vreemd. Heb nu maar een mail gestuurd (nergens een telefoon nr te vinden, geen retourformulier..) met hoe ze dit willen oplossen..

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:20

Banyu schreef:
Gister proefje meegeg
Kregen van de sensitive dagcreme, en de velvet cleansing!

Ook zou de cleansing balsem goed bij mij passen.

Nu met de nieuwe lijn is alles 100% plantaardig en natuurlijk zeggen ze. Dus ben benieuwd! Alles voor de lol in winkelmandje gestopt, scheelt me toch bijna 30€ verschil met Wat ik nu gebruik!

Dus ben benieuwd hoe het bevalt en of het rustig houd!

Uhu dat zeggen ze, maar wat ik je eerder vertelde over de citroenzuur gaat wel over deze nieuwe lijn. Ben dus ook heel benieuwd hoe jij erop gaat reageren, je huid dan :+

@Marocje, lekker dan, Wat voor bon was dat dan als ik vragen mag?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 18:25

Van Hallmark. Gaat ook heel raar, want he zoekt online wat uit, en dan via een andere ‘aanbieder’ krijg je het toegestuurd. Staat dus ook nergens Joe het zit wanneer je het terug wil sturen..

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 12:58

Aan de hand van jullie opmerkingen over punten enz dacht ik. O op het werk krijg ik ook punten voor beoordelingen

Ik zal eens checken.
En ja hoor door maakt mijn dag weer goed...

Nu nog bedenken welke ik wil.
Ik heb ze geen van allen nog gehad meestal heb ik de limited edition

Afbeelding

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-18 13:02

Fijn! :D is de Ritual of Laughing budha nou dezelfde als Happy budha? Ik heb happy budha nl..