Ik heb na lang nadenken de stap gezet om mijn haar te permanenten.

Ik ga woensdag de afspraak maken bij de kapper. Het wordt dan de grofste krul, geen schapen of poedelkrullen. Ben benieuwd.

Als je het door een goede kapper laat zetten, en een beetje normaal haar hebt, zou ik het gewoon doen!
Ik heb in juli voor de eerste keer laten zetten (na heel lang twijfelen). Omdat ik best zwaar, erg stijl, veel en lang haar heb had ik verwacht dat het er snel uit zou zijn (krullen met de krultang overleven met een beetje geluk 10minuten

). Maar het pakte gelukkig perfect uit op mijn haar!
Zelf eerst erg moeten wennen, want het waren toch best kleine krulletjes. Maar je kan het beste na 2wk kijken.
Bij mij is er de grootste er in gezet (met een paar van de middelste boven op mijn hoofd, wat het wat natuurlijker maakt).
Eind december zat het er nogsteeds perfect in! Alleen heb ik het er toen opnieuw in laten zetten, door de uitgroei. Nu zit het er dus alweer een paar maandjes in, en het blijft weer super zitten.
Wel gaat er aardig wat anti-klit prutjes in, maar verder kan ik zoveel meer met mijn haar.
Ik raad het dan ook echt aan om eens te proberen
Niet echt een perfecte foto in de buurt om jullie een idee te geven, maar dan deze maar:
[
Afbeelding ]
Nog eentje