ssssuus schreef:Een wing word nooit gezet met permanente make up xNavatu
Heeft mn nicht ook dus ze doen het in ieder geval ergens
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

huid is ook anders, dus er is ook kans dat het pigment onderhuids gaat 'uitlopen'. Ik zet zelf permanente make up en heb bij diverse mensen lelijke pmu gezien vandaar dus dat ik het zelf nooit zou zetten.
Morrow_Less schreef:Voor de geïnteresseerden, vandaag review over zoeva face shape en wing liner kwast
). Heb nu een mooie rode lipstick van Chanel gekocht, Pirate. Ik had dat lakje ook al dus vond het wel een leuke match en hij staat ook goed. 

Heb me in kunnen houden! Kan het wel!
Mooie rode lipstick heb je gekocht
Is hij rood met roze ondertoon? Of lijkt dat alleen zo op mijn laptop?

De merken die ik fijn vind zijn hier niet te koop. En sinds ik online koop heb ik amper een miskoop gedaan terwijl ik dat anders wel regelmatig had. Zal wel komen omdat ik eerst swatches en revieuws op zoek en alles heel goed uit pluis. Ik zoek ook altijd op welke kleur foundation de bloggers gebruiken zodat een beetje kan inschatten hoe het bij mijn huid staat.
Ik kijk de zelfde blogs als Suus alleen teskuh niet. En ik kijk ook wel op beautyscene, beautylab en bellachique. Maar ook wel eens op buitenlandse blogs. Daar zijn ook een paar leuke.
En mooi dat je lipstick zo goed bevalt.
Haha als ik swatches zoek kom ik ook heel vaak op haar blog uit, dacht ook altijd dat ze ziek was.