Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 04:27

ssssuus schreef:
Een wing word nooit gezet met permanente make up xNavatu :)

Heeft mn nicht ook dus ze doen het in ieder geval ergens :))

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 04:28

Suus___ schreef:
Waarom niet navatu?

Ik mag van mezelf alleen nog foundation kopen dus wacht nog maar ff af

Wat waarom niet? :))

Suus___

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 06:17

Ik bedoelde ssssuus :=

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 11:40

Voor de geïnteresseerden, vandaag review over zoeva face shape en wing liner kwast :)

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 13:17

Er zijn altijd mensen die risico's nemen met het zetten van permanente make up. Vaak worden wings niet gedaan omdat het erg moeilijk is om ze gelijk te krijgen.. Ook zijn je ogen nooit exact hetzelfde. Plus als je ouder word dan gaat alles meer hangen en dan accentueert zo'n wing alleen maar meer. :) huid is ook anders, dus er is ook kans dat het pigment onderhuids gaat 'uitlopen'. Ik zet zelf permanente make up en heb bij diverse mensen lelijke pmu gezien vandaar dus dat ik het zelf nooit zou zetten.

Tuurlijk zullen er ook succesverhalen zijn maar dan nog blijft het en risico ! :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:11

Morrow_Less schreef:
Voor de geïnteresseerden, vandaag review over zoeva face shape en wing liner kwast :)

Is dat een ander kwastje dan die in de set zit, die wing? Ik heb niet dat de haartjes uit elkaar gaan, gebruik trouwens de gelliner van Maybelline. Maar meestal gebruik ik een ander kwastje voor eyeliner en deze voor wenkbrauwen.

En gister heb ik uiteindelijk maar 1 lippenstift gekocht (*trots *D ). Heb nu een mooie rode lipstick van Chanel gekocht, Pirate. Ik had dat lakje ook al dus vond het wel een leuke match en hij staat ook goed. :D

Afbeelding
Er zit een beetje een schaduw overheen op de foto, maar hij is wel echt 'dieprood'.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:15

Leuk topic dit!
Ik ben zelf helemaal weg van MAC :) en clinique
Verder vind ik de mascara's van Max Factor ook heel erg fijn en doet de foundation van Bourjois het ook prima :D

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:32

Nee loose, is een andere :)

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:34

Heb net even naar mijn kwastje gekeken, maar is wel dezelfde. Ook nr 317 :D
Ik hoopte dat het een andere (kortere) was :P , want vind Zoeva wel fijn en goeie prijs, alleen dit borsteltje net iets te lang.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:07

Loose, ik ben bij de Ici geweest! En..... niet gekocht *\o/* Heb me in kunnen houden! Kan het wel! :P Mooie rode lipstick heb je gekocht <3 Is hij rood met roze ondertoon? Of lijkt dat alleen zo op mijn laptop?

xNavatu, ik zou dan alleen een lijntje zetten zodat je zelf alleen de wing nog hoeft te zetten. Stel dat je het over een tijdje niet meer mooi vind dan zit je wel met die permanente make-up.

Ik heb vandaag mijn haar voor het eerst gedaan met de Babyliss wave envy:
http://cdn.specktra.net/3/35/900x900px- ... 81310.jpeg
Kon net voor het eten even snel. De volgende keer ga ik er wat meer tijd voor nemen maar vind het best leuk gelukt voor de eeste keer met die wave tang.

Bunga, er zitten hier meer MAC liefhebbers :D

Vandaag is mijn Runway Hit lipstick (MAC) aangekomen. Hij is helemaal perfect! Ik dacht dat hij echt nude zou zijn maar hij heeft iets te veel kleur voor een nude lipstick. Hij blijft ontzettend goed zitten (de hele middag zonder bijwerken) Zal kijken of het me lukt deze week een duidelijke foto te maken. Maar hij komt het meeste met deze overeen:
Afbeelding
Vind dit altijd een wat aparte beautyblogger met haar haarbanden die jaren terug in waren. Ik dacht eerst dat ze misschien ziek was maar geloof dat ze de haarbanden gewoon mooi vind.

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:20

Loose schreef:
Heb net even naar mijn kwastje gekeken, maar is wel dezelfde. Ook nr 317 :D
Ik hoopte dat het een andere (kortere) was :P , want vind Zoeva wel fijn en goeie prijs, alleen dit borsteltje net iets te lang.

In mijn set zit dan een andere :)
Maar ja hij is inderdaad iets te lang.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:32

Welke bloggen vinden jullie leuk om te lezen? :)

Altijd als ik ga winkelen in Amsterdam, Rotterdam of Eindhoven moet ik even iets van MAC halen :))

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:37

Ik ben zo jaloers op jullie MAC counters, ik moet hier uren reizen voor ik er eentje tegenkom :(

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:39

Hier ook geen MAC in de buurt hoor. Ik koop alles online.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:46

Glossi schreef:

Vind het altijd lastig om online te kopen, ben bang dat kleurtjes anders uitvallen dan ik verwachtte of de structuur anders is..

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:52

Glossi: wie is dat?
Voor mij is t ook niet super dichtbij helaas (Mac counters)

Bunga: ik volg misslipgloss het langste en die vind ik ook t leukste, ook kijk ik bij beautygloss, teskuh, livelifegorgeous en pinkypolish

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:54

Bunga schreef:
Glossi schreef:

Vind het altijd lastig om online te kopen, ben bang dat kleurtjes anders uitvallen dan ik verwachtte of de structuur anders is..

Daar zit ik ook mee want het is niet een potje van €2 dat je koopt he.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:55

Ik zoek altijd swatches en dan durf ik t wel :j
Alleen foundation ed niet

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:56

Lipsticks vind ik ook wel moeilijk hoor.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:06

Bunga, het kan idd lastig zijn. Daarom zoek ik eerst ook heel veel swatches op voor ik besluit iets te kopen. Ik vind het ook wel leuk om online swatches op te zoeken. Kan me er soms dagen mee vermaken :P De merken die ik fijn vind zijn hier niet te koop. En sinds ik online koop heb ik amper een miskoop gedaan terwijl ik dat anders wel regelmatig had. Zal wel komen omdat ik eerst swatches en revieuws op zoek en alles heel goed uit pluis. Ik zoek ook altijd op welke kleur foundation de bloggers gebruiken zodat een beetje kan inschatten hoe het bij mijn huid staat.

Runway Hit was trouwens echt een gok. Lipsticks vind ik heel moeilijk (maar draag ze ook bijna niet) Voordeel van de MAC collecties is dat ze vaak eerder uit komen dan hier waardoor er op internet al heel veel swatches te vinden zijn. Maar nu kwam het tegelijk uit. Dus ik heb geluk gehad! Had met Altered Beige minder geluk. Was ook een LE lipstick. Binnen een half uur is hij van mijn lippen -O-

Suus dat is: http://www.musingsofamuse.com/ En je mist een van je favoriete blogs: http://www.nikkietutorials.com/ :P Ik kijk de zelfde blogs als Suus alleen teskuh niet. En ik kijk ook wel op beautyscene, beautylab en bellachique. Maar ook wel eens op buitenlandse blogs. Daar zijn ook een paar leuke.

Ik heb trouwens Nars Deep Throat opnieuw ontdekt. Gebruikte hem nooit omdat hij zo hard was en weinig pigment af kwam. Toen heb ik een paar dagen terug met mijn nagels erover gekrast om het bovenste laagje eraf te halen (MAC blushers hebben dat ook wel eens) en nu is hij best fijn.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:15

Ooo Nikkie vergeten! Zie haar als YouTuber en niet zozeer als blogger :=
Beautylab staat ook in m'n bloglovin idd

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:30

Ja daar heb je gelijk in ze heeft altijd filmpjes :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:37

Glossi: Niet echt een roze ondertoon, maar wel koel. Denk eerder blauw.
Je haar ziet er leuk uit zo! :) En mooi dat je lipstick zo goed bevalt. :j Haha als ik swatches zoek kom ik ook heel vaak op haar blog uit, dacht ook altijd dat ze ziek was. :=
Bunga: Ik heb eigenlijk niet echt favorieten, vind internationale blogs meestal ook leuker. Ik volg misslipgloss en beautygloss wel op bloglovin, maar lees bijna nooit meer een artikel van ze. Vind het de laatste tijd niet meer zo leuk. Beautyscene bekijk ik wel vaker omdat daar ook vaak alle nieuwe collecties enzo opstaan. Ik vind http://www.amodelrecommends.com wel leuk, www.trucchisvelati.it en http://www.bycelina.com maar dat ging later meer over kleding en ze is er helaas mee gestopt. En nikkietutorials kijk ik ook wel eens, wel altijd via dr blog.

Hier gelukkig wel een MAC counter vrij dichtbij. Maar ik denk dat ik het anders ook wel gewoon zou bestellen, weet nu ook mijn foundationkleur van MAC en als je die weet kan je volgensmij wel vrij veel info vinden over of een kleur bij je past of niet. Bloggers enzo zetten vaak ook hun MAC huidskleur bij swatches enzo. :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:43

Ik vind het zo jammer van de verzendkosten bij MAC. 4 nogwat voor een lipstick maakt hem meteen wel erg duur. En anders moet je meteen 40 euro uitgeven..
Wel logisch dat ze het rekenen hoor, maar ik heb geen geld voor 3 producten :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 23:49

Ik koop MAC nooit online. Hier zit er ook geen in de buurt, maar waar ik studeer wel dus ga ik daar altijd :)

Ik "volg" (lees niet alles) een stuk of 7 bloggers. Vera (van veracamilla) vind ik één van de fijnste. Daarnaast zijn Teske en Beautylab.nl m'n favorieten denk ik.