annika_s schreef:Nou als ik zie wat jij tot nu toe gegegeten heb, en je zelf al aangeeft dat je trilt en licht in je hoofd ben dan maar dat witte bolletje
maar dan komt er weer snel een kilo bij , of zal dat mee vallen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

_Bitje_ schreef:annika_s schreef:Nou als ik zie wat jij tot nu toe gegegeten heb, en je zelf al aangeeft dat je trilt en licht in je hoofd ben dan maar dat witte bolletje
maar dan komt er weer snel een kilo bij , of zal dat mee vallen?

Marije__ schreef:voor mij, tot nu toe
O1 (5.30); schaaltje cruesli extra energy met melk
O2 (8.50); schaaltje yoghurt met verse aardbeitjes
*10 minuutjes kellogs zumbaen nog 5 minuten buikspieren gedaan*
L: 2vk sneetjes geroasters met sla en haring in tomatensaus.
*20 minuten fietsen, 40 minuten paardrijden, 20 minuten fietsen*
t: fruitbreek liga
A: pasta met zalm & spinazie
bakje aardbeitjes met nog iets
veel thee en water!
hoop dat je m snel kan herkansen en je niet nog een half jaar hoeft te wachten op je diploma!!
. Was bij de vrouwen nog iets van een 35ste van de 90/95, nog erg mooi
. Bij deze ook een foto, ter motivatie voor het afvallen:
?
.
? Of denk je dat we jou aan een eetstoornis willen helpen en zeggen goedzo...ga zo door... natuurlijk niet!! Let op en lees! Leer
!
Weer geen volkorenbrood, wat ik eigenlijk altijd eet als ontbijt/lunch. Tenzij we broodjes oid hebben (1x per week ofzo) en nu hadden we nog wat stokbrood over! Ach, dan morgen maar weer VK. Krijgt mn lichaam nu ook weer eens wat andere voedingsstoffen binnen.
Denk dat als je lekker zo doorgaat, je benen vanzelf meegaan joh. Leuk dat je zoiets doet met je hond!
was wezen zwemmen/zonnen, dan is zoiets altijd lekker
! Well echt balen voor die vakken! Welke mis je?
brennie85 schreef:Tentamen uit het tweede jaar, bestaand uit de vakken Milieurecht, Ruimtelijke Ordening, Gemeente Recht en Bestuurskunde.
Heb de rest van de opleiding dus al gehaald behalve dit. Vind het nou ook niet echt de leukste vakken.
.
. maar tijdens het leren dus-
Kl*te dus...