Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Azmay schreef:Ik houd wel van wat kleur, vind de mode van nu met al die witte en beige kamers dan ook niet zo spannend![]()
Heb gisteren kennis gemaakt met het kindje van een vriendin, die is nu een maand oud en lekker de fles gegeven en op schoot gehad. Vannacht bijna niet geslapen, mevrouw besloot een groot deel van de nacht letterlijk dwars te liggen![]()
Morgen vieren we dat mijn vriend en ik elkaar 2 jaar kennen, blijft een beetje belachelijk dat ik zwanger ben
Gnome schreef:Dorst heb ik ook een tijdje erg gehad en nu juist weer wat moeite om echt genoeg te drinken terwijl me dat normaal geen moeite kost. Gekke hormonen.Ja kan dat zijn inderdaad.. Kan ook zijn dat in dat zelf gewoon nu trigger door ineens een halve taart per week op te eten. Gaat nergens over dus deze week ff opletten haha en dan zie ik wel of ik verschil merk. Voel me verder hartstikke prima dus ga er ook niet teveel bij stil staan. Kleine was ook gemiddeld qua groei dus zie daar ook geen gevaren ineens.
Azmay schreef:Hou wel van kleur voor baby kamer maar niet te fel. Dat beige / wit wat nu zo in is is minder mijn smaak.Ik houd wel van wat kleur, vind de mode van nu met al die witte en beige kamers dan ook niet zo spannend
Freekieee schreef:Precies Linda! Als het goed zit zit het goed toch!
Annemijn ja dat was ik! Al even niet meer gedaan. Maar echt beginneling hoor haha.
Hier augustus 4 jaar getrouwd.
Kiwitje, wat vervelend dat je eigenlijk niet meer kan stilstaan… lopen op je plaats dan maarmaar nee wel vervelend dat dat pijnlijk is.
Hier laatste 2 dagen bijna alleen maar harde buiken echt niet normaal. Normaal als ik even rustig aan deed ging t beter maar gister echt totaal niet.
Vannacht ook veel wakker gelegen. Was zo oncomfortabel en pijnlijk soms, wist niet hoe ik moest liggen.
Op een gegeven moment lag ik gewoon, en toen werd met buik heeel hard voelde dat echt opkomen. Dat duurde even en toen zakte het weer even af en daarna kwam t weer. Zo bleef het een tijd door gaan.
Zouden oefen weeën kunnen zijn, of een door een groeispurt ik weet het niet. Maar echt fijn is t niet.
Vandaag is t weer heeerlijk weer dus daar genieten we maar van.
Freekieee schreef:Precies Linda! Als het goed zit zit het goed toch!
Annemijn ja dat was ik! Al even niet meer gedaan. Maar echt beginneling hoor haha.
Hier augustus 4 jaar getrouwd.
Kiwitje, wat vervelend dat je eigenlijk niet meer kan stilstaan… lopen op je plaats dan maarmaar nee wel vervelend dat dat pijnlijk is.
Hier laatste 2 dagen bijna alleen maar harde buiken echt niet normaal. Normaal als ik even rustig aan deed ging t beter maar gister echt totaal niet.
Vannacht ook veel wakker gelegen. Was zo oncomfortabel en pijnlijk soms, wist niet hoe ik moest liggen.
Op een gegeven moment lag ik gewoon, en toen werd met buik heeel hard voelde dat echt opkomen. Dat duurde even en toen zakte het weer even af en daarna kwam t weer. Zo bleef het een tijd door gaan.
Zouden oefen weeën kunnen zijn, of een door een groeispurt ik weet het niet. Maar echt fijn is t niet.
Vandaag is t weer heeerlijk weer dus daar genieten we maar van.
Freekieee schreef:Mmmm. Oké dan. Dat wist ik niet helemaal. Vandaag gaat het eigenlijk wel weer goed.
Dus ik kijk nog maar even aan als t zo blijft. Als t vannacht weer erger wordt bel ik morgen ochtend even.
Ben 28 + 4 nu.
Kiwipitje schreef:Dit vandaag bij Zeeman gekocht voor €25. Moet zeggen dat ik nog niet heel enthousiast ben over de voorjaarsmode (alllll dat pastel) maar dit vind ik leuk genoeg om mee aan te vullen en leuk prijsje. Uiteraard kwijl lapjes want we krijgen een jongen.
[ [url=m/MuUuaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gnome schreef:Die schijnen meer te kwijlenKiwipitje schreef:Dit vandaag bij Zeeman gekocht voor €25. Moet zeggen dat ik nog niet heel enthousiast ben over de voorjaarsmode (alllll dat pastel) maar dit vind ik leuk genoeg om mee aan te vullen en leuk prijsje. Uiteraard kwijl lapjes want we krijgen een jongen.
[ [url=m/MuUuaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kwam gisteren met uitzoeken van kleding ook 15 kwijllapjes tegen. Kan ik dus wel gebruiken met een jongen?
Sky_As schreef:heb je zoveel kleding? hihi
Ik heb gisteren toevallig even genoteerd hoeveel en wat ik van welke maten heb, aangezien ik op internet beetje was gaan lezen hoeveel kleding je in welke maten nodig hebt.
Was maar goed ook, want nu ben ik erachter dat ik heel veel in maat 62 heb, en nog bijna niks in maat 50....binnenkort dus maar eens shoppen.
Hebben jullie nog leuke betaalbare tips voor babykleding?
(ik heb nu vrij veel van Prenatal uitverkoop, baby-dump uitverkoop)