Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adamootje schreef:Dat scheelt, Phylos! Hoe heb jij de punctie trouwens ervaren? Viel dat ook mee?
Wat betreft het mentale gedeelte van het traject: ik ben niet zozeer bang, maar ik zie wel op tegen een traject waarin je vol spanning wacht en hoopt en vervolgens teleurgesteld bent als het weer niet gelukt is.
Phylos schreef:Adamootje schreef:Dat scheelt, Phylos! Hoe heb jij de punctie trouwens ervaren? Viel dat ook mee?
Wat betreft het mentale gedeelte van het traject: ik ben niet zozeer bang, maar ik zie wel op tegen een traject waarin je vol spanning wacht en hoopt en vervolgens teleurgesteld bent als het weer niet gelukt is.
De punctie was niet prettig maar zeker wel draagbaar voor mij. Ik kan vrij goed uittunen en rustig blijven weet ik ook van andere onderzoeken. De ene kant was wel pijnlijker dan de andere kant.
De dagen na de terugplaatsing waren wel hels door mijn overstimulatie.
Ja ik snap je mentale angst goed. Zo ervaar ik het ook. En dat is ook niet te veranderen. Accepteren en leren verdragen zijn in mijn ogen de punten waar je enigszins aan kan werken/controle op hebt. Maar ik verlies die ook nog regelmatig. Voor mij werkt afleiding en leuke dingen in het vooruitzicht goed. Het gevoel dat je leven door gaat naast het traject. En veel lieve mensen om me heen die op de hoogte zijn. Het openbaar maken was voor mij ook positief
Adamootje schreef:Goed! Twee eitjes hebben de gewenste grootte (19 en 20 mm), dus vanavond zet ik de Ovitrelle al. Voor mijn gevoel is dat vrij vroeg in de cyclus (ik zit nu op dag 10, de terugplaatsing is op dag 12), maar het baarmoederslijmvlies is al mooi dik.
Hoe gaat het bij jou, Phylos? Jij hebt afgelopen woensdag je terugplaatsing gehad, toch?
Adamootje schreef:Goed! Twee eitjes hebben de gewenste grootte (19 en 20 mm), dus vanavond zet ik de Ovitrelle al. Voor mijn gevoel is dat vrij vroeg in de cyclus (ik zit nu op dag 10, de terugplaatsing is op dag 12), maar het baarmoederslijmvlies is al mooi dik.
Hoe gaat het bij jou, Phylos? Jij hebt afgelopen woensdag je terugplaatsing gehad, toch?
IMANDRA schreef:Adamootje schreef:Goed! Twee eitjes hebben de gewenste grootte (19 en 20 mm), dus vanavond zet ik de Ovitrelle al. Voor mijn gevoel is dat vrij vroeg in de cyclus (ik zit nu op dag 10, de terugplaatsing is op dag 12), maar het baarmoederslijmvlies is al mooi dik.
Succes!
Hier is het helaas niet positief afgelopen. Na 3 trajecten staan we alsnog met lege handen. Dus we gaan inventariseren wat onze opties zijn en dan verder kijken.
Zijn er toevallig mensen hier met ervaring met het zelf betalen van deze trajecten?
Adamootje schreef:Hoe is het met iedereen hier?![]()
Het begint bij mij te jeuken om te gaan testen. Morgen is het twee weken na de inseminatie. Na hoeveel dagen testen jullie normaal gesproken?