Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Maar wat is dan een alternatief Cer? We kunnen deze cijfers niet nog verder laten exploderen. De druk op de zorg is nu al groot, alle zeilen worden weer bijgezet.
Ik zou het wel een dikke vinger naar de zorg vinden als je om die reden geen strengere regels oplegt. Ik vraag me af of dat geen gevolgen gaat hebben voor daarna. Na golf 1 loopt het al leeg in de zorg en nog minder steun is denk ik vragen om groot personeelstekort.
verootjoo schreef:Maar wat is dan een alternatief Cer? We kunnen deze cijfers niet nog verder laten exploderen. De druk op de zorg is nu al groot, alle zeilen worden weer bijgezet.
Ik zou het wel een dikke vinger naar de zorg vinden als je om die reden geen strengere regels oplegt. Ik vraag me af of dat geen gevolgen gaat hebben voor daarna. Na golf 1 loopt het al leeg in de zorg en nog minder steun is denk ik vragen om groot personeelstekort.
Cer schreef:Als ze de horeca willen sluiten om besmettingen te voorkomen, komt er notabene een rechtzaakWant goeden en kwaden en bla bla ... Wat dat betreft zien de advocaten volgens mij overal goudmijntjes ontstaan, in ieder geval bekendheid ofzo, geen idee..
..
Janinevv schreef:Klopt, maar ik hoop nooit dat we zoals Australië of Israël gaan doen dan ben je letterlijk je vrijheid kwijt. Triest
Cayenne schreef:Ik sprak vandaag iemand die in de plaatselijke supermarkt werkt (Jumbo) en zij vertelde dat er bijna niemand boodschappen doet tijdens de ouderen-uurtjes.
Die komen ook gewoon tijdens de normale tijden.
Dus volgens haar heeft dat helaas weinig effect
Janinevv schreef:Ik snap echt niet dat mensen dat het iets tijdelijk is. Als je net zoals in Australië al niet verder mag dan 5 km. Ja ik vind dat raar en nee daar ben ik niet de enige in. Onnodige shoppen etc dat is idd niet “normaal”.
Maar met een avondklok los je ook niks op.
Janinevv schreef:Dat weet ik niet maar hoe ze ons nu kunnen “vormen” en welke kant ze ons op kunnen krijgen is al genoeg.
Het is gewoon allemaal raar. En niks normaals aan.