Onder andere deze:

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kon er eerst niet vanaf blijven, maar zit nu zo lekker in een (nieuw) eetritme dat ik heel bang ben om dat helemaal om zeep te helpen als ik een keer iets lekkers wil. Hoe doen jullie dat? Het chocolade kruidnoten portioneren ken ik
misschien is dat wel een idee, als ik dan toch iets haal, om dat echt te portioneren en dan misschien ook direct de hele zak, verpakking of waar het ook maar in zit.
desnoods in zo'n dagelijkse medicatie doos
iemand die voor je de porties kan bewaken
?
ik doe misschien wel eens gek en neem 'n glas wijn op een donderdag. Chocolade pepernoten zijn op
werd na 6 weken ook wel tijd, de laatste waren niet echt crunchy meer

en op zich is 1 blokje pure chocolade ook een prima tussendoortje. Er zijn ook best wel wat opties qua crackers met veel vezels en weinig kcal, is weer eens een ander smaakje dan een rijstwafel. Ik vind een of ander Zweeds merk met Zuurdesem erg lekker, of Noorse crackers van jumbo. Vega filet Americain er pp is ook weer eens wat anders.
Kop dr maar weer voor!

hopelijk mentaal ook snel weer een beetje beter, sterkte!
ineens weer op 83. Vanmorgen alweer 82, dus hopelijk is die laatste er ook snel af. En dan op naar mijn doel, onder de 80 op 31 december. En dan volgend jaar nog eens -10. Of in elk geval -5, haha. Met elke kilo eraf ben ik blij.