@Maanlicht, Welkom terug! Gefeliciteerd met je verloving, wat een super leuk nieuws! Gaaf om je bulkverhalen te lezen. Je ziet er super uit! Ben je zelf tevreden over het resultaat/is het zoals verwacht en gehoopt? Ik ben benieuwd hoe de flinke stap terug in kcal je bevalt.
@Tanja, Je zit lekker in de positieve vibe

@Marjo, Je hebt lekkere lijstjes, maar ik denk wel dat je nog heel veel winst kan behalen met bewustere keuzes. Bijvoorbeeld een croissant en kaasstengels bevatten veel kcal maar zijn niet echt voedzaam. Als je er wel veel waarde aan hecht zou ik bijv. beginnen met nog maar 1 maaltijd per dag in die trand en de rest niet meer.
@Lisanne, Ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is qua ritme voor hem. Heerlijk lijstje heb je weer, carpaccio is zo lekker! Ik heb het EMB onderzoek gedaan

@Castilja, Pfoe lijkt me inderdaad lastig als alles stilligt door corona! Ik heb het geluk dat mijn werk gewoon doorgaat. Geen creatieve hobby oid die je altijd nog wilde proberen maar nooit de tijd voor had, om nu op te pakken? Ik denk dat ik zeker eens een variatie op je kokoskoekjes ga proberen

@Nanouk, Het blijft lastig als je zelf geen invloed hebt op wat je eet. Succes met je weegmoment, ik ben benieuwd!
@Joanne, Wauw je hebt inderdaad nog lekker kilometers kunnen maken! Ik heb ook altijd nog even flinke cravings na een paar 'cheatdays'. Is het wel gelukt je aan je planning te houden?
@Mazikeen, Welkom! Wat knap dat je al eens 25 kilo bent afgevallen zeg! Ik denk dat het goed is dat je je kcal doel wat hebt aangepast, 1400 is echt te weinig om structureel aan te houden. Succes

@Aight, Welkom terug! Ik kan me voorstellen dat je even terugvalt op kcal tellen om het ritme weer te vinden. Dan kan je later altijd weer terug!
@L_iek, Welkom! 25 kilo is een mooie uitdaging

Nou ik heb gisteren de eerste dag van het dieet voor mijn darmklachten gehad. Ik mis mijn normale 'go to' dingetjes zoals kwark etc. nu al

Gisteren rustdag qua sporten, 2200 kcal gegeten. Ik denk dat ik volgende week even een deload week inplan, dus volledig rust, ook om mijn darmen de mogelijkheid te geven zich goed te herstellen.
Lijstje van gisteren:
O: Havermouttaartje van 50gr glutenvrije havermout, 1 banaan, 1 ei, 20gr vegan perfection
T: True protein bar (is geen succes als je nog wat langer van je gebit wil genieten

L: Boekweitwrap met omelet van 2 gebakken eieren, 70gr rookvlees, 1 tomaat. 3 rijstwafels
T: Zelfgebakken glutenvrije/suikervrije eierkoek
A: Aardappel, broccoli, tartaar
T: 150gr kokoskwark met 10gr glutenvrije muesli en een stukje zelfgebakken cake (die mislukt bleek)
Totaal 2218 kcal