Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Destination schreef:Er zijn twee zwakke positieve testen geweest bij de hond en er zaten lage concentraties van het virus in de neus en bek van de hond. Volgens het artikel van The Guardian is het volgens de WHO er geen bewijs is dat dieren het virus op kunnen lopen. Er wordt nog onderzocht of de hond daadwerkelijk het Coronavirus heeft of dat het slechts in een besmette omgeving was en dat er daarom concentraties in de neus en bek aanwezig waren.
https://www.theguardian.com/world/2020/ ... oronavirus
https://nos.nl/artikel/2325819-hongkong ... usies.html
Sizzle schreef:Ik hoest en mijn dochter heeft koorts met hoesten maar ik ben blij dat ze niet willen testen eerlijk gezegd
Ethelate schreef:Ja want ineens wil iedereen die een beetje hoest getest worden. Als ze daar aan beginnen hebben ze niet de capaciteit om de mensen die getest moeten worden, te testen.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Ik hoest en mijn dochter heeft koorts met hoesten maar ik ben blij dat ze niet willen testen eerlijk gezegd
Waarom ben je daar blij om?
Ik zou willen weten of ik het gehad heb (en antistoffen heb) zodat je daarna niet meer bang hoeft te zijn het op te lopen.
Marcella schreef:Als een hond het kan krijgen waarom ratten en vogels niet. De perfecte verspreiders van ziektes.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Ik hoest en mijn dochter heeft koorts met hoesten maar ik ben blij dat ze niet willen testen eerlijk gezegd
Waarom ben je daar blij om?
Ik zou willen weten of ik het gehad heb (en antistoffen heb) zodat je daarna niet meer bang hoeft te zijn het op te lopen.
Pipodipo schreef:Ethelate schreef:Ja want ineens wil iedereen die een beetje hoest getest worden. Als ze daar aan beginnen hebben ze niet de capaciteit om de mensen die getest moeten worden, te testen.
In Italie hebben ze dus wel alles en iedereen getest die mogelijkerwijs in de buurt geweest zou kunnen zijn van een besmet persoon en daarvan ook weer alle contacten. Zo kwam Italie aan het hoge besmettingscijfer. Er zijn momenten waar ik mij, geheel ongefundeerd, afvraag of de testresultaten niet te breed zijn en dus ook resultaten laten zien van andere coronavarianten?
Citaat:Vanwege "de gemoedstoestand van leden en verwanten" is nu toch besloten naar huis te komen, een dag eerder dan gepland. "Hoewel er geen medische aanleiding voor is of reden voor zorgen willen wij het zekere voor het onzekere nemen", schrijft de vereniging in een verklaring.
Photograph schreef:Marie_Anne schreef:
Daar staan er echt geen 82 op.
Marie_Anne schreef: