Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Negerzoen schreef:Dat is wel een plek die meeega gevoelig is voor lichaamsverandering en daardoor snel geen strakke lijn meer is.. zou zonde zijn als deze tattoo in de loop van jaren dan ook niet meer naar wens is. Kan ze niet beter kijken voor bijv haar ruggengraat?
x_Anne_x schreef:Negerzoen schreef:Dat is wel een plek die meeega gevoelig is voor lichaamsverandering en daardoor snel geen strakke lijn meer is.. zou zonde zijn als deze tattoo in de loop van jaren dan ook niet meer naar wens is. Kan ze niet beter kijken voor bijv haar ruggengraat?
Zie nu dit antwoord pas.
Ja daar heb je misschien wel een goed punt.
Maar we hebben nog de wens voor een 2e kindje. Waar moet die dan haha
ZoeyDercks schreef:Oke even deftige foto's door iemand anders laten maken haha.
Varen onderaan wordt volgende keer, en dan wordt ie ook verbonden met die op m'n schouder
[ [url=m/1RZibF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pZvJeL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aZSM1T.jpg]Afbeelding[/url] ]
x_Anne_x schreef:Ik lees hier al tijdje mee en ik hoop dat ik een vraag mag stellen.
[ [url=m/y6PwXI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn vrouw wil graag op deze plek
De naam, geboortedatum, tijd, lengte en gewicht van onze dochter laten zetten.
Redelijk veel tekst dus moet relatief klein lettertype worden.
En uiteraard rete strak.
Ze heeft al 3 tatoeages die niet alle 3 even mooi gezet zijn helaas. Dus deze moet wel echt goed.
Iemand tips voor goede tatoeëerder?
Heeft geen haast dus lange wachtlijsten en verre reistijd geen probleem
x_Anne_x schreef:Negerzoen schreef:Dat is wel een plek die meeega gevoelig is voor lichaamsverandering en daardoor snel geen strakke lijn meer is.. zou zonde zijn als deze tattoo in de loop van jaren dan ook niet meer naar wens is. Kan ze niet beter kijken voor bijv haar ruggengraat?
Zie nu dit antwoord pas.
Ja daar heb je misschien wel een goed punt.
Maar we hebben nog de wens voor een 2e kindje. Waar moet die dan haha
x_Anne_x schreef:Omdat ze tekst tatoeages en zeker op die plek erg mooi vind haha.
Ik vind t idee ook wel erg tof.
Ik ben zelf niet zo van de tatoeages maar zo'n tekst vind ik wel gaaf.
Ze heeft er al 3 en die vind ik lelijk en redelijk betekenisloos (sorry schat) Dus zou t wel gaaf vinden als er één komt met iets meer betekenis.
Schouderbladen is gaaf maar ze heeft op 1 schouderblad al 3 Chinese tekens staan.
(En nog tatoeage op dr pols en nog 1 op dr enkel)