Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik heb een paar kleurtjes van Born Pretty en van Sensationail, ik merk dat die van Born Pretty snel slecht zijn geworden. Sommige zijn echt stroperig. Sensationail blijft sinds ik mijn nieuwe lamp heb bijna 2 weken zitten bij mij, echt fijn! Ik zie van Pink ook echt leuke kleurtjes voorbij komen, maar daar zijn ook wel veel slechte ervaringen mee qua hoe lang het blijft zitten toch?
Emori schreef:Sinds ik rubberbase gebruik, blijven de pink kleurtjes 3 weken zitten

Ik heb een tijd lange nagels van mezelf gehad met gewone nagellak. Helaas heb ik door slechte verzorging ze helemaal gesloopt en ze zo kort mogelijk moeten knippen als kon. Iemand die tips heeft om ze goed te laten groeien? Ik olie nu iig mijn nagelriemen. 
dus ik wil graag naar iemand die net zo hype is als ik over gekke designs en gewoon een kunstwerkje van mijn nagels wil maken. 
Lau schreef:Mag ik even binnen vallen?
Ik heb kinderhanden:
[ [url=m/8h0bOw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is natuurlijk heen drama, maar zou graag wat volwassenere handen willen. Nu wil ik dus eens naar een goede nagelstyliste. Maar waar begin ik?
_R_G_ schreef:Iemand nog een tip voor een fijne topcoat? (Gellak)
Die ik nu heb is na 2x gebruiken helemaal verklonterd
vorige keer al even de keuze uitgesteld met alleen base, top en 1 laagje doorzichtigachtig en nu is de uitgroei er alweer dus weer tijd om te kiezen... kom dus weer even inspiratie opdoen