[Info] Tattoo's 13

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:32

_Steffie schreef:
Zou ik hier ook mijn vraag mogen stellen? Ik zou graag een tattoo willen in onderstaande stijl, natuurlijk
niet exact zoals de plaatjes maar wel het idee van een simpele lijn incl. hand(en). Zelf vind ik het werk van Levi Jake heel mooi maar hebben jullie nog tips met artiesten die in deze stijl tatoeëren? :)

[ [url=m/AZrtsG.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/hrYKOQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wie ik erg tof vind is Demon Dance :)

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-18 20:42

sterreke98 schreef:
_Steffie schreef:
Zou ik hier ook mijn vraag mogen stellen? Ik zou graag een tattoo willen in onderstaande stijl, natuurlijk
niet exact zoals de plaatjes maar wel het idee van een simpele lijn incl. hand(en). Zelf vind ik het werk van Levi Jake heel mooi maar hebben jullie nog tips met artiesten die in deze stijl tatoeëren? :)

Wie ik erg tof vind is Demon Dance :)

Thanks voor de tip! Ik vind het een gave stijl maar ik denk dat ik het iets te 'hard' vind.. ben op zoek naar iets zachters. Maar zeker leuk om te zien als inspiratie

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 06:08

_Steffie schreef:

https://www.instagram.com/moganji/ Misschien?

Supervixen

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 07:47

Mo Ganji is wel heel duur en moeilijk om een afspraak te krijgen, ik heb vorig jaar mailcontact met hem gehad. Een tattoo van hem kost al snel 600 euro en dan moet je natuurlijk nog naar Berlijn.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 07:51

Maar gaaf is ‘ie wel <3

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 07:55

Dat ben ik helemaal met je eens.. ik had al een tattoo van hem gehad als ik zelf een week vrij kon nemen. Bij mij is het daarop stuk gelopen. Ik ben afhankelijk van de schoolvakanties en het lukte daardoor niet om een afspraak te krijgen.

_Steffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:06

Gaaf werk! <3 Maar ik denk inderdaad dat het totale kostenplaatje dan te duur voor mij wordt maar een mailtje kan ik altijd sturen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:16

Heel gaaf!
Wij zitten nu te wachten :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:48

_Steffie schreef:
Gaaf werk! <3 Maar ik denk inderdaad dat het totale kostenplaatje dan te duur voor mij wordt maar een mailtje kan ik altijd sturen.

Dat kan alleen maar als zijn agenda open is. Dat staat op zijn site.

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:05

Charizard schreef:
Sorry dat ik hier kom binnenvallen.

Ik ben op zoek naar aangeraden tattoo artiest voor dieren :), portrait of een gaaf ander idee is allemaal welkom.

Thomas Kynst in Deventer?
Hij doet veel "duistere" dingen, maar is ook bekend om zijn dierenportretten

Afbeelding

Ik heb trouwens 1 (of 2, hoe je het ook bekijkt haha) tattoo. Binnenkant enkel "Expecto Patronum" in JK Rowlings handschrift en buitenkant enkel paar voetstapjes en hondenpootjes (verwijzing Marauders map, hondenpootjes verwijst naar mijn hond en favoriete karakter van HP). In april komt er een 2e bij op mijn ribben :)
Laatst bijgewerkt door IrisW op 06-01-18 19:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Mellanca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:08

Ik zou van bovenstaande portretten toch niet echt eentje op m’n lichaam willen...

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 19:34

Afbeelding

Nog wat gezwollen en glimmend, maar we zijn blij! De J is open bij de doorgang van de M maar valt ook door de pen een beetje weg nu nog

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:04

En zodra hij genezen is loopt ie wat uit en ga je dat ook echt niet meer zien, zeker niet omdat op vingers tattoo's niet heel goed houden.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 21:11

Nou dat is echt niet standaard hoor... ken zat hand en vingerwerk wat wel degelijk nog strak erop staat
Beetje banketstaaf ook om er zo ook maar lekker bot in te gooien
Is niet dat we over 1 nacht ijs zijn gegaan en heb een dermate goede band met onze artieste dat daar wel open en eerlijk over gecommuniceerd wordt

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:05

Nou ja en al loopt t dicht of slijt hij, het gaat ook om wat het symboliseert neem ik aan..... ken iemand die zijn handtattoo zo af en toe (om de paar jaar) gewoon laat ‘verversen’ wordt hij ook niet perse mooier van volgens mij maar de mogelijkheid is er altijd :).

Zag weer een paar mooie plaatjes langskomen!

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:38

Dat ook inderdaad, tuurlijk weet je dat het risico er is, is niet zo dat wij onervaren zijn op tattoo gebied. Maar met die intentie en eerste verwachtingen laat ik het niet zetten...
Dan daarbij vind ik, vaak, niet altijd, doorloop ook bij artiest liggen. Ik heb in ieder geval veel vertrouwen in onze artiest en ga uit van het beste

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 23:51

smurffie schreef:
En zodra hij genezen is loopt ie wat uit en ga je dat ook echt niet meer zien, zeker niet omdat op vingers tattoo's niet heel goed houden.

Die van mij staat nog net zo strak als toen hij pas gezet was, is nooit uitgelopen

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 00:21

Het verschilt volgens mij ook enorm per artiest, of inkt. Sommige handtattoos blijven heel lang mooi, kijk maar naar Monami Frost haar palm tattoos.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:44

Ik heb dinsdag mijn tattoo laten zetten, denken jullie dat ik vandaag weer een uurtje kan gaan sporten? Of is het beter nog even te wachten?

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 12:55

Charizard schreef:
Sorry dat ik hier kom binnenvallen.

Ik ben op zoek naar aangeraden tattoo artiest voor dieren :), portrait of een gaaf ander idee is allemaal welkom.

Door Emma Din
Afbeelding

Door schittering en schaduw niet helemaal te zien. Staat op mijn bovenbeen!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 13:10

Ik zou zweren dat het je bovenarm was. :+
Moest echt tien keer kijken. :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 15:20

enamorada schreef:
Ik heb dinsdag mijn tattoo laten zetten, denken jullie dat ik vandaag weer een uurtje kan gaan sporten? Of is het beter nog even te wachten?

Ik heb hem toen volgens mij op zaterdag laten zetten en s maandags meteen een uurtje zumba gezweet. Daarna kwam er ook geen inkt meer vanaf, had m nog wel in folie. Zolang je niet gaat zwemmen lijkt mij sporten geen probleem.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:09

Iemand hier ervaringen met de werk van Inksane in Roeselare? Zag dat Yaron daar ook best mooi werk levert...al blijft mijn eerste liefde natuurlijk tattoo Joey. Binnenkort moet die afspraak voor mijn bovenbeen er toch echt eens gaan komen!

Zag paar mooie tattoos voorbij komen, top allemaal!!

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:42

enamorada schreef:

Volgens mij kun je dus gewoon sporten.
Er staat bij mijn nazorg ook niets over dat het niet mag.
Wel schoon houden dus meteen na sporten schoonmaken en behandelen.
Ik vraag het zelf woensdag ook nog even wanneer mijn sleeve wordt afgemaakt want wil gewoon blijven sporten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 19:48

Ik vraag het ook maar gelijk van tevoren. Ik ga natuurlijk een sleeve laten zetten, hoe deden jullie met zulke tattoo's (sleeve, backpiece enz) dat met werk?

Ik heb helaas een baan waar ik niet leuk met m'n sleeve kan gaan zitten. Op kantoor zelf is het geen probleem onder collega's, maar wij werken indirect voor de overheid en hebben dus nogal is "hoge piefen" op bezoek en eigenlijk altijd wel klanten over de vloer. Waar het vanuit kantoor niet gewenst is dat zij het zien.

Dit houdt dus in dan ik van de 8 uur op kantoor misschien als ik geluk heb 1 uurtje kan laten luchten, maar ga maar uit van niet. Verder moet er echt een colbert of in ieder geval lange mouwen wat netjes is overheen...

Hoe pakte jullie dit aan?
's Avonds dan natuurlijk ook nog naar paard dus daar kan hij ook niet echt luchten... (zeker niet met dit weer)