Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_sharonnn schreef:Succes, je kunt het!![]()
Okee ik heb vanmiddag verjaardag en weet niet goed hoe ik t moet gaan plannen qua eten, want er zal ongetwijfeld een hoop lekkers zijnhebben jullie tips? Ik weet niet zo goed of t avondeten daar ook is..
gribaldi schreef:Lekker bezig frum!
Hier iets met 11/11 dus gisteren behoorlijk brak![]()
Nu weet ik ook weer waarom ik altijd bob....
Ik weet niet of jullie bekend zijn met bikini wedstrijden maar ik zoek dus een goede coach wat betreft voeding (eventueel sport maar die heb ik al gevonden)
Nu zijn er zoveel sites, wellicht dat jullie iemand kennen die je zou aanbevelen?
Het is ook wel een beetje persoonlijk denk ik maar er zijn zoveel mensen en ik heb geen idee welk team/persoon het fijnste is..
Yonker en voeding is nog steeds the key! Heel veel mensen gaan minder eten omdat ze denken dan juist af te vallen. Maar dat kan averechts werken..
gribaldi schreef:Frum, dan kom ik weer uit op een online coach. (wat ik nu ook heb) En dat is best leuk hoor maar voor zo'n wedstrijd heb ik echt iemand nodig die mee kijkt en mij tot het uiterste pusht. Ik doe nu mijn schema's en pak hem wel zwaarder maar dat is het dan ook.
Heb donderdag met de eigenaar getraind en dan ben ik gewoon half doodEn hij wil mij helpen mits ik mij daar 100% voor geef en er echt voor ga...
Zo iemand mag best een schema geven hoor maar dan train ik wel met diegene van mijn sportschool. Ik woon op de prairie dus dichtbij een stad oid zit ik niet om daar even te gaan trainen zeg maar![]()
Enkel voeding naar de wedstrijd toe is lastig. Voeding in het algemeen niet maar die weken dat je in de cut gaat is gewoon erg belangrijk en dat willen we ook 100% goed hebben