[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:14

Ja hij is echt zo gaaf. De pigmentatie is hemels, hij is boterzacht, brengt makkelijk aan, blendt echt super.. en aan het einde van de dag zit hij zelfs zonder primer nog als een huis! <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 10:18

Ik hoor echt ontzettend wisselende verhalen over het Beauty Killer palette.
Pigment is soms fantastisch, soms echt niet goed.
Vind de kleuren mooi, maar voor mij geen aanvulling of kleuren die mij goed staan.

Zou dan eerder voor Andro gaan, maar die laatste 3 kleuren... was voor mij echt een afknapper...

I'm shook is inderdaad ook erg gaaf!
Die ga ik morgen waarschijnlijk proberen :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 12:59

Vind dat er weinig samenhang in dat JS palette zit. Geloof wel meteen dat de pigmentatie in orde is. :j Mag ook wel voor dat geld.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 16:28

Mooi @DnT, die lip kleur vind ik echt heel mooi bij je staan!
Leuk kleur gebruik @mondy, lekker fris dat geel met groen.

Ik heb niet zoveel verstand van de verschillende merken die op de markt zijn, maar dat palette ziet er wel goed uit!!

Ik heb een bestelling van boozyshop binnen :) Helemaal blij mee <3

Afbeelding
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 17:58

DnT schreef:
Wauw Mies, wat een swatches!
Vooral dat palette met kleur vind ik gaaf :))

Die is ook echt zijn geld dubbel en dwars waard! En wat staat Daddy je gaaf, heel anders! Ben benieuwd naar I'm Shook. :j

Mooie bestelling lovemaylo!

Mondy schreef:
Shizz bedankt voor je compliment...maar dat lukt echt nog niet :+ Zo mooi helder alles te houden en weten hoe ik alle kleuren moet combineren of de perfecte vorm.... maar blijven oefenen :D
Doe eens snel uploaden dan :))

Vandaag groen/geel gedaan, zin in iets vrolijks !
Ook ik lekker verkleurd door de zon dus ietwat rood :')
[ [url=m/zawNbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HajqU2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oepsie. :D _O- En wat staat dat geel je heerlijk. <3 <3

Look 1 is de paarse. Gebruik gemaakt van KvD Pastel Goth palette in de kleuren Meow en Dope, het UD Electric palette in de kleur Urban, NYX Whipped Cream, Naked Basics in de kleur WOS om te blenden, Looxie Last Dance en NYX Lolita. Op de lippen Colourpop Lumière 2 gedaan maar geen foto van. Voor de inner corner highlight het Winter highlight palette van Zoeva in de lichtroze en de blauwe kleur gemengd. Overigens ben ik verliefd op m'n nieuwe blush, de Noho van de Basquiat collectie. <3

Afbeelding
Afbeelding

Look 2 is de roze, helaas geen foto kunnen maken met ogen dicht want had haast. :') Van het Basquiat palette de kleur 1960, NYX Whipped Cream, Looxi Last Dance, Colourpop Sandbar. Op de lippen de UD Basquiat lipstick Exhibition met daaroverheen Colourpop Flitter.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-05-17 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:01

Mooie look Mondy!

Wauw Shiz vooral die roze look is erg gaaf <3

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:04

Mooi die roze look shizzel!
Staat je goed melati zo'n heldere kleur op je lippen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:28

Ik vind die paarse look juist echt kei mooo shizz!

Melati, mooi klassiek. Je huid kijkt mooi fris ook

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 18:58

Mooie aankopen lovemaylo!

Allebei mooi Shizzel, maar dat paars vind ik sprekender staan! Nu wil ik helemaal die Pastel Goth hebben :')

Mooie look Melati!

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:16

Shizzel, hoe hou jij de kleuren oogschaduw toch altijd zo mooi helder en sprekend? Wauw!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-17 19:53

Wauw shiz dat paars is zooooo mooi!
Melati heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 08:18

Ik vind dat paarse je super staan Mies.
Roze ook, maar... roze... ik heb er gewoon niks mee...
_O-

Heel mooi Melati, zo'n knallip en dan neutrale tinten op je ogen.
I like!

Vandaag I'm shook <3
Ik gok dat ik niet meer hoef te zeggen wat er op mijn ogen zit... :')

Afbeelding

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 08:52

Lovemaylo mooie aankopen hoor ! Laat je je looks die je ermee gaat maken zien ?
Shizz hottie <3 Gave looks beide ! Dat roze knalt er vanaf. Die blush is inderdaad geweldig mooi, heel zacht :))
Melati wauw wat een gave look ,je ogen knallen echt geweldig mooi vind ik met deze rustige kleur.
DNT ook erg mooi, en wat straal je heerlijk :+:

Vandaag een wat donkerdere look:

Afbeelding
Afbeelding

En gisteren voor de gein iets uitgeprobeerd qua kleuren, wel met oogschaduw en niet heel erg mooi aangebracht ( dat viel een partij tegen _O- ) maar gewoon om de kleuren eens te zien en even een heerlijk potje te lachen *D

Afbeelding

Afbeelding

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 14:57

Wauw Shizzel, gave looks! Je kan dat zo mooi blenden, echt heel gaaf.
@Melati, mooie look, rode lippenstift doet het altijd goed.
DnT, ook weer erg mooi, rustige look.
Mondy, je eerste look is erg mooi, je tweede ooglook is ook mooi de lipkleur vind ik dan iets minder...alhoewel op de tweede foto vind ik je hem wel heel gaaf staan, daar lijkt hij donkerder.

Ik heb ook wat geprobeerd, ik vind het heel moeilijk om mooi te blenden en om breder te gaan.
Afbeelding
Afbeelding
En nog een betere foto van mijn aankoopjes, iets betere kleuren ;)
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 20:21

Vinden jullie het ook zo leuk om als er iets leuks aan komt alvast te experimenteren met makeup voor die dag? :D

Ik ga vrijdag naar een concert van een band en ze spelen bijna de complete set alleen maar nummers van hun eerste album. Nu was ik in die tijd flink emo dus nu ben ik lekker aan het oefenen om een 'sophisticated' versie van mijn oude emo make-up look te maken. :Y) Dus wat meer kleur en wat minder zwart maar alsnog lekker donker! Heel erg uit mijn huidige comfort zone want ik hou mijn ogen vaak wat rustiger, alhoewel ik de laatste tijd wel wat meer durf. Ik ben nu weer helemaal verliefd aan het worden op meer donkere ooglooks! <3 (UD Moondust is echt een aanrader!)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:01

De laatste beauty hack. :')

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 08:47

Lovemaylo Dat kan best kloppen dat hij donkerder is...die onderste is nl groen :D
Het was ook meer eens kijken wat kleuren zouden doen, al had ik niet verwacht het hele topic weg te jagen ~~}>

Je look is mooi ! Gebruik je een liner bij je lipstick ? Bij je bovenlip vind ik hem nl wat vervagen. Zeker omdat je al smalle lippen hebt denk ik dat dat wel een heel verschil gaat maken.

Tytonidae ja leuk is dat he :D Ik heb dat met nieuwe aankopen maar ook zeker met looks die hier voorbij komen :j Ben benieuwd naar een foto van toen en hoe je het nu gaat doen !

Niniane _O- Ik wil alvast zeggen dat ik dat met de look van vandaag niet gedaan heb ...just in case. :')

Vandaag zacht roze/paars met de Pallor <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 13:43

Zijn dat nepwimpers? Mooi!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:10

Ik kom even binnen vallen!

Ik ben eigenlijk sinds dit jaar ook helemaal in de make-up. Eerst ook wel, maar opeens ontdekte ik de duurdere merken en nu gaat het geld langzaam maar zeker op en koop ik niet meer bij de kruidvat (niks mis mee tho, ze hebben fijne mascara :D) maar bij douglas, ici paris of de bijenkorf.

De collectie groeit ook elke maand :D ben langzaam aan wel verslaafd.

Ik heb nu twee eye shadow palettes van maybeline, alleen hier doe ik dan helemaal mijn best op, maar helaas op het eind van de avond zit er bijna geen oogschaduw meer op. Weg is mijn creatie :(

Weet iemand of de palettes van revolution goed zijn? Heel veel keuze voor weinig geld! En ik zat ook al te kijken naar nyx, night of the town (heeel veel kleurtjes!) en naar urban decay (naked) en the balm.

Welke is fijn? Ik zoek een pallette die goed blijft zitten, mag wel wat kosten maar geen 100€ en waar heel veel keuze is. Ik vind blenden naar bruin heel mooi of naar blauw/groen! Maar er moet ook licht op zitten. Help!

Verder heb ik van Anastasia het wenkbrauw palette, alleen ik krijg m'n wenkbrauwen nog steeds niet zo écht On fleek. Iemand tips?

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:14

Ik ben echt groot fan van Makeup Revolution, ik heb bijna alleen maar oogschaduw paletten van dit merk en ben er heel blij mee! Ook de andere producten van Makeup Revolution zijn erg fijn!

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:18

Even een foto hoe ik meestal mijn make-up doe

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:40

sureido schreef:
Ik kom even binnen vallen!

Ik ben eigenlijk sinds dit jaar ook helemaal in de make-up. Eerst ook wel, maar opeens ontdekte ik de duurdere merken en nu gaat het geld langzaam maar zeker op en koop ik niet meer bij de kruidvat (niks mis mee tho, ze hebben fijne mascara :D) maar bij douglas, ici paris of de bijenkorf.

De collectie groeit ook elke maand :D ben langzaam aan wel verslaafd.

Ik heb nu twee eye shadow palettes van maybeline, alleen hier doe ik dan helemaal mijn best op, maar helaas op het eind van de avond zit er bijna geen oogschaduw meer op. Weg is mijn creatie :(

Weet iemand of de palettes van revolution goed zijn? Heel veel keuze voor weinig geld! En ik zat ook al te kijken naar nyx, night of the town (heeel veel kleurtjes!) en naar urban decay (naked) en the balm.

Welke is fijn? Ik zoek een pallette die goed blijft zitten, mag wel wat kosten maar geen 100€ en waar heel veel keuze is. Ik vind blenden naar bruin heel mooi of naar blauw/groen! Maar er moet ook licht op zitten. Help!

Verder heb ik van Anastasia het wenkbrauw palette, alleen ik krijg m'n wenkbrauwen nog steeds niet zo écht On fleek. Iemand tips?

Gebruik je wel een oogschaduwbasis dan? Dit is echt wel noodzakelijk als je wil dat het er savonds nog op zit.
Verder vind ik sleek paletten zelf heel heel heel fijn maar daar is de mening in het topic verdeeld over.
Ik heb dus zelf ook 14 paletten daarvan en gebruik ze dagelijks.
Verder gebruik ik vaak mijn w35 morphe palette of de chocolade paletten van I ❤ make up.

Dit zijn dus wel de goedkopere merken. Van de duurdere merken heb ik niks.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:45

Sleek heb ik highlighter van, Mwah mwah.

Ja ik gebruik primer, maar van mac ga ik er nu eentje bestellen. Die van mij is nu van maybeline vgm

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 18:54

Ik heb deze, en vind die heel fijn.

Edit.. moet ik wel een foto toevoegen he :')

Afbeelding

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:05

Lovemayo wat een mooie aankopen vooral de losse pans!

Shizzel ik vind beide looks heel gaaf bij je staan! Je kan die felle kleuren altijd zo goed hebben.

Melati lekker frisse look met de knal lipstick. Staat je goed.

Dnt look staat je goed en deze lipstick vind ik heel mooi, je straalt echt op de foto.

Mondy, die gekleurde lippen vind ik zelf wat minder bij je staan.
De laaste ooglooks van je staan je erg mooi! En deze falsies zijn heel gaaf van model, welke zijn het?

Sureido, ik vind je wenkbrauwen wel mooi strak hoor!