Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DnT schreef:Wauw Mies, wat een swatches!
Vooral dat palette met kleur vind ik gaaf
Mondy schreef:Shizz bedankt voor je compliment...maar dat lukt echt nog nietZo mooi helder alles te houden en weten hoe ik alle kleuren moet combineren of de perfecte vorm.... maar blijven oefenen
Doe eens snel uploaden dan
Vandaag groen/geel gedaan, zin in iets vrolijks !
Ook ik lekker verkleurd door de zon dus ietwat rood![]()
[ [url=m/zawNbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HajqU2.jpg]Afbeelding[/url] ]
sureido schreef:Ik kom even binnen vallen!
Ik ben eigenlijk sinds dit jaar ook helemaal in de make-up. Eerst ook wel, maar opeens ontdekte ik de duurdere merken en nu gaat het geld langzaam maar zeker op en koop ik niet meer bij de kruidvat (niks mis mee tho, ze hebben fijne mascara) maar bij douglas, ici paris of de bijenkorf.
De collectie groeit ook elke maandben langzaam aan wel verslaafd.
Ik heb nu twee eye shadow palettes van maybeline, alleen hier doe ik dan helemaal mijn best op, maar helaas op het eind van de avond zit er bijna geen oogschaduw meer op. Weg is mijn creatie
Weet iemand of de palettes van revolution goed zijn? Heel veel keuze voor weinig geld! En ik zat ook al te kijken naar nyx, night of the town (heeel veel kleurtjes!) en naar urban decay (naked) en the balm.
Welke is fijn? Ik zoek een pallette die goed blijft zitten, mag wel wat kosten maar geen 100€ en waar heel veel keuze is. Ik vind blenden naar bruin heel mooi of naar blauw/groen! Maar er moet ook licht op zitten. Help!
Verder heb ik van Anastasia het wenkbrauw palette, alleen ik krijg m'n wenkbrauwen nog steeds niet zo écht On fleek. Iemand tips?