[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:26

Ik ben er echt helemaal klaar mee met m'n make-up die overal slingert, ik heb helaas geen ruimte voor een grote malm tafel, wel voor een kleine maar omdat ik dus 2 poezenmeisjes erbij krijg ga ik daar een kattenmuur maken dus dat plekje is helaas ook bezet. Ik heb nu een kistje staan met de dingen die ik dagelijks gebruik op m'n eettafel met m'n spiegel en onder m'n tv meubel de rest, maar ik pak er steeds meer bij onder het mom "oh ja dat gebruik ik ook wel dagelijks, ofzo" :') dus jullie willen niet weten hoe m'n eettafel eruit ziet, helemaal bezaaid met make-up en removers etc.

En vanochtend ging m'n kat er vandoor met m'n wenkbrauw wiz omdat die dus op de grond lag :')

Ik ga zo dus maar eens kijken voor een ladekast die ik onder m'n eettafel ga zetten, moet dus niet te groot zijn maar wel veel lades, iemand suggesties? Moet wit, moet wel mooi zijn namelijk bij m'n interieur :')

BloemBloem

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:30

Hier nog een meelezer, het maakt mij geen bal uit waar jullie heen gaan met dit topic, want ik blijf het toch wel volgen :D

Veel te leuk allemaal om alles te lezen, en te genieten van jullie make up creaties.

Zo heb ik Elke nu ook op insta, geniet van die mooie fotos :j

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:34

Herkenbaar friem! Hier zit alles in mn beautycase en in enkele laatjes in kasten in de woonkamer.
Rest op de badkamer. Ruud wordt ook gek van al het rondslingerende spul...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:35

Past een Alex of Helmer er niet onder?
Die heb je beide in het wit en zijn erg handig voor make up.

Voordeel aan de Helmer is dat hij wieletjes heeft en je hem dus zo onder je tafel kan rijden als je hem niet gebruikt en naast je kunt zetten als je hem nodig hebt.
Maar tja... die is natuurlijk niet echt heel mooi :')

Ik ben nog steeds erg blij mijn mijn Malm, maar die gaat niet onder je tafel passen.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:38

Die helmer vind ik echt prut mn lades kunnen geen reed hebben..

Denk dat we een overplaatsing moeten aanvragen dan?
Grotere deel wil verplaatsen en een deel van nee vind t ook prima
Laatst bijgewerkt door Suus___ op 15-06-16 10:10, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:41

Een helmer vind ik idd erg lelijk dus die ga ik denk ik toch skippen, ik zoek eigenlijk dus een mooie helmer met een mooie prijs :') nouja ik ga zo wel
kijken. Onder de eettafel kan ie maar 65cm hoog zijn... Wat ik wel kan doen ik heb in t midden een hele grote plant staan met 2 blokken, kan die 2 blokken misschien anders vervangen voor een kastje....

Afbeelding
Ik heb hier namelijk eigenlijk zat ruimte... Hmmmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:42

Ik vind overplaatsen prima, maar dan wel met de afspraak met de modjes dat mocht iemand een make up topic openen op MWS, dat er verwezen wordt naar dit HK topic.
Zou het wel fijn vinden om een ontopic HK te zijn, waar mensen nog steeds met al hun vragen en opmerkingen terecht kunnen, net als nu.

Daar past makkelijk een Malm!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:52

Hey zeg dames, willen jullie eens niet zo offtopic gaan met al dat geklets over wel of niet naar de HK? :') :D

Vandaag VivaGlam 1 op, wat een heerlijke kleur rood is dat. Moment, maak even foto (verder alleen mascara op dus niet schrikken :P )

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:52

Hemnes vind ik ook mooie ladekasten hebben :j

Maar pas op he, das offtopic :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:55

Ik kijk er iets te blij bij :+
Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:56

Die kleur staat je gaaf!

Hemnes past nie bij m'n interieur, malm wel maar wil het liefst max 70 cm, maar ik ga eens kijken ik vind wel iets waar alles in past :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 09:58

Thanks Friem :) Gisteren had ik Fusion Pink op, vloekt heerlijk met mijn koperen haren, maar schijt :D

En weer een zoektocht naar kastjes dus? Opbergruimte blijft een issue met zoveel makeup natuurlijk :))

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:01

Mooie kleur Djilna!

Als de modjes niet hadden gehulkt dan was er niets aan de hand geweest, hooguit af en toe een off topic post en verder 99,9% make up. Zoals het al 6 topics prima verloopt.

Kan de titel niet gewoon iets breder getrokken worden? Aangezien zij van mening zijn dat het alleen letterlijk over make up mag gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:02

off topic?
Ik vind van niet, het gaat per slot van rekening over het opbergen van je make up, lijkt me heel erg on topic ;)

Staat je goed!
Rustig, maar toch een kleur.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:07

Mag toch hopen dat het
Opbergen van m'n make-up gewoon ontopic is :=

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:09

Ik zeg hk, maar wel on topic. We kunnen onzelf er ook natuurlijk op aan spreken als t uit de hand loopt haha.

Friem, lastig, maar kijk ook eens bij de leenbakker of jysk. Misschien hebben ze daar mooie kastjes.
Ik heb zelf wel een helmer, maar die staat in de badkamer dus vind dat niet zo erg.
Op die plek van de plant kan je ook wel een klein tafeltje kwijt ;)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:14

Ik zag een paar pagina's terug een nieuw poster. Naam even kwijt, maar met blauw haar. Gaaf hoor :)

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:21

Maar dat is t m juist, verwijzen naar HK word niet gedaan. Ik denk dat de algehele conclusie wel is dat de meeste het liefst op MWS zouden willen blijven, maar wel dat het geen probleem is als er af en toe een grapje of klein zijspoor word besproken mits er daarna teruggegaan word naar de makeup en het niet pagina's lang offtopic gaat, want daar lijkt niemand behoefte aan te hebben.

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:25

Titel aanpassen zou idd ook een optie zijn als we dan van het geneuzel af zijn,
Make up en beauty topic oid (pf nog iets breder)
Daar horen de randzaken zoals gevolgen van spiraaltjes op de huid en een occasionele tattoo ook bij dunkt me

Das beter als telkens 10 pagina's off-topic gaan ivm een modpost over off-topic gaan waarbij de meeste posters het grotendeels niet eens zijn met wat wel en niet off-topic
Is volgens het team en er weer een paar berichten worden verwijdert wat de flow weer uit het topic trekt

En de temmers hebben dan gewoon lekker pech...
Laatst bijgewerkt door Sonja_vR op 15-06-16 10:32, in het totaal 4 keer bewerkt

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:26

Murthul schreef:
Maar dat is t m juist, verwijzen naar HK word niet gedaan. Ik denk dat de algehele conclusie wel is dat de meeste het liefst op MWS zouden willen blijven, maar wel dat het geen probleem is als er af en toe een grapje of klein zijspoor word besproken mits er daarna teruggegaan word naar de makeup en het niet pagina's lang offtopic gaat, want daar lijkt niemand behoefte aan te hebben.

Dat klopt, maar waarom worden er dan wel hulkposts geplaatst als bovenstaande het geval is. Er komen 3 of 4 posts tussendoor over een spiraal en tadaaaaaa een hulk. En dat was niet de eerste keer.
Niemand hier vind het een probleem als er even wat tussendoor gepost wordt over acne, hormonen, spiraal en kastjes ( :P ), maar de temmers/modjes blijkbaar wel

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:34

Murthul schreef:

Als vaste meelezer bemoei ik me er dan ook maar tegenaan: vetgedrukte is m.i. juist niet het geval hier! En het is toch wel make-up gerelateerd: hoe berg je op, reactie op spiraaltje op je huid.. Dus tsja... Als het naar HK gaat, blijf ik absoluut volgen en voel ik mij ook niet belemmerd om af en toe vragen te stellen zoals ik nu doe. Mijn gevoel is dat de vast postende club daar echt wel voor open staat, al zou het naar HK verhuizen.

Suus___Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:39

Dat is ook zo iedereen mag grwoon binnendroppen.. Ook dan! Snap ik niet dat sommige zeggen dan niet meer te volgen eigenlijk

Iemand bekend met jeffrey star king tut highliter?

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:40

Michelle77 schreef:
Kan de titel niet gewoon iets breder getrokken worden? Aangezien zij van mening zijn dat het alleen letterlijk over make up mag gaan.

Beauty & make-up?

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:41

En weer meld een stille mee lezer zich O:)
Ik vind het totaal niet storend als jullie wat off topic gaan.
En dan nog vind ik het echt reuze mee vallen hoor ;)

Ik vind het leuk om met jullie mee te kijken, leerzaam maar ook heel fijn mee lezen en zien hoe gemoedelijk iedereen hier met elkaar om gaat.

Dus als jullie verplaatst worden, dan blijf ik jullie gewoon nog volgen (voel me nu net een stalker :+ ). Ik weet zeker dat als jullie verplaatst zouden worden, het weinig veranderd. Uiteindelijk gaat 95% nog steeds over make-up.

En als ik nu dan toch reageer, Bedankt allemaal voor het delen van jullie tips en ervaringen!!
Kruip ik nu weer in mijn mee lees modus ;)

Soez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-16 10:48

DnT schreef:
Ik vind overplaatsen prima, maar dan wel met de afspraak met de modjes dat mocht iemand een make up topic openen op MWS, dat er verwezen wordt naar dit HK topic.
Zou het wel fijn vinden om een ontopic HK te zijn, waar mensen nog steeds met al hun vragen en opmerkingen terecht kunnen, net als nu.

Daar past makkelijk een Malm!

Ik denk dat het daar gewoon gaat worden zoals hier, met als extra dat je niet bang hoeft te zijn als je wel een keer over iets anders wil posten.