Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
julie0307 schreef:Ik meld me! Ik ben 13 en heb een afgrijselijke Loopconditie. Mijn algemene conditie gaat wel maar lopen neeee. Maar nu hebben we dus met 9 meisjes van onze klas het doel om de Battle of thor te lopen in september. En zoveel mogelijk leerkracht mee laten doenOf dat gaat lukken, geen idee. Gelukkig zijn er nog wat meisjes die slecht zijn in lopen en zeiden als jullie allemaal meedoen doen we ook mee. We zijn ook een heel hecht groepje en waarschijnlijk houdt dit ons ook nog wat samen volgend jaar als we in andere klassen zitten. En we gaan zeker ook eens samen trainen in de vakantie.
Maar dan komt het probleem: trainen! Ik vind het zo saai om te gaan lopen... En ik heb mijn gsm nog niet zo lang en dus ook nog geen liedjesIk heb wel een natuurgebied op 1 meter van mijn tuin. Dus dat is handig en leuk maar toch... Vanavond of morgen ga ik met papa een schema maken om te gaan starten. En daarom meld ik me dus. Ik heb motivatie nodig!
benangelique schreef:Summer, loop je op de band? Waarom niet lekker buiten?
Ik heb net herstelloopje gedaan na afgelopen zondag. Mijn lijf moet duidelijk even bijkomen