Loolotte schreef:Tof! Ik dacht eerst dat de roos een feestmutsje had, maar dat ligt aan mij
I can never unsee it again

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:Thanks lieverds
En eh Yasmine, ik ben vooral obsessed met alles wat met ruimte/reizen te maken heeft. En vooral na een bepaalde scène in Doctor Who ben ik verliefd geworden op het uiterlijk van astronauten
Warboel schreef:Drunksheep schreef:Thanks lieverds
En eh Yasmine, ik ben vooral obsessed met alles wat met ruimte/reizen te maken heeft. En vooral na een bepaalde scène in Doctor Who ben ik verliefd geworden op het uiterlijk van astronauten
Hey! Who turned out the lights![]()
Ik vind die astronaut echt onwijs gaaf! Ik zou ooit nog wel een tattoo willen in circular gallifreyan
Blue_flower schreef:Twilight schreef:wauw mooi cleo, je ziet het hartje amper niet meer.
Zag zelf wel direct een verdikking, kon al niet plaatsen maar nu snap ik het
Barb12 schreef:Ik ben zelf aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om naar München te gaan om door deze artiest een mooi stuk op mijn arm te laten zetten.https://www.facebook.com/TiborSzalaiTibi/?fref=ts
Blue_flower schreef:Twilight schreef:wauw mooi cleo, je ziet het hartje amper niet meer.
Zag zelf wel direct een verdikking, kon al niet plaatsen maar nu snap ik het
Banjer schreef:Ik twijfel een beetje over de plek van mijn komende tattoo… mag ik jullie mening vragen?
Het wordt een portret van Banjer, mijn paard… ik twijfel geen milliseconde over het ontwerp…
Ik had in gedachten om het portret op mijn linkerarm te laten zetten, zodat het samen met de foto’s van Kyra, Nikita en ratje Bisou een sleeve zou gaan vormen.
De volgende 2 tattoos (in 2017 en 2018) zullen portretten worden van de honden die we nu hebben, Cinna en Ronja. Is het niet mooier om de linkerarm te “bewaren” voor de portretten van de honden en het portret van Banjer ergens anders op mijn lichaam te laten zetten? Qua vorm van de tattoos zou het misschien beter passen om de honden op 1 arm te hebben (qua positionering/invulling/vorm van de plaatjes)… Een andere optie die ik in gedachten heb is om Banjer toch op de linkerarm te laten zetten en dan mijn rechterarm te bewaren voor de portretten en zo een nieuwe (halve?) sleeve te maken…
Stel dat ik Banjer ergens anders op mijn lichaam laat zetten.. dan komt de vraag… wat is een mooie plek? Ik heb natuurlijk zelf ook wel wat ideetjes hierover, maar een andere visie is natuurlijk altijd welkom…
idinn schreef:Barb12 schreef:Ik ben zelf aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om naar München te gaan om door deze artiest een mooi stuk op mijn arm te laten zetten.https://www.facebook.com/TiborSzalaiTibi/?fref=ts
Ik ben verliefd, wat gaaf werk!