Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quir schreef:Inderdaad zou ik de vlag dan uit hangen, helemaal met 100mg Tramadol. Zelfs met 400mg kom ik nog niet bij de 5 in de buurt. Nu met de veel zwaardere pijnstillers (die gisteren overigens wederom opgehoogd zijn) kom ik misschien tot een 7/8. Hopelijk als de spiegel constant is dadelijk richting een 6/7 (en dan heb ik t eigenlijk over de momenten dat ik dus op bed/bank lig, wanneer ik bezig ga is de 7 een droom).
Probeer nu zo veel mogelijk bij t paardje te zijn. Helaas heb ik meteen altijd de neiging mee te gaan helpen, gelukkig laten ze me niet meer doen dan (mee helpen) hooi voeren, op tempo -100 vegen en de aller braafste mee nemen naar wat dan ook. Verder moet ik gewoon van m'n merrie genieten, kijken, knuffelen en af en toe poetsen. En natuurlijk mee koffie/thee drinken, dat lukt me dan nog net wel.![]()
Maar weet je wat zo vreemd is... Ik wordt vooralsnog verdacht op hersenvliesontsteking, maar iemand met een hersenvliesontsteking hoort gewoon dood en dood ziek op bed te liggen. Mensen zien wel dat t niet oké gaat en vooral veel pijn heb, zelfs mensen die me niet (goed) kennen onder tussen. Maar het is zo moeilijk te begrijpen (overigens ook voor mezelf), het klopt gewoon niet.
Vorige keer met de hersenvliesontsteking was dat precies t zelfde, ik werd pas ziek toen ik ook buikvliesontsteking kreeg, maar dat is nu niet meer mogelijk. Dus wat dat betreft ben ik heel blij dat de chirurg me wel serieus neemt.
Dametje wordt inderdaad erg dik, arm meisje. Ze heeft t er ook echt zwaar mee, zeker met die warmte. In de middag gaan ze dan ook op stal, omdat er in deze wei nog geen water is en ook nauwelijks schaduw. Alleen veel gras en heel veel ruimte (wei loopt helemaal achter langs in een grote l-vorm. Dus kunnen de baby's straks lekker rennen en spelen!![]()
De twee schimmeltjes gaan ook ongelooflijk goed samen, echt genieten. Alsof ze al jaaaaaaren bij elkaar staan. Ze kijken niet eens boos naar elkaar. Ook lijkt er niet echt een baas te zijn, staan gewoon altijd samen voorop en jagen elkaar niet weg of iets, zelfs als ik appels/wortels bij me heb niet.
[ [url=m/CLiX1X.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eigenlijk nét te laat, de mijne (linkse/achterste) draaide net haar hoofd weg. Zijn zo leuk samen.
SpeechLess schreef:Eigenlijk ben je gewoon een soort superwoman qua pijn![]()
![]()
Toch wel bizar dat er zoveel verschil kan zitten in pijngrenzen.
Fijn zeg, dat deze chirurg zo goed handelt. Heb je deze eigenlijk toevallig gekregen of bewust naar gevraagd?
Super dat het zo goed gaat met die andere merrie samen! Ze zijn ook een leuk stel zo om te zien. Hopelijk gaat ze een beetje opschieten en mag je snel gaan genieten van een kleine spring-in-'t-veld ernaast