Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 16:36

Ondanks dat ik nog een stuk of 6 nieuwe Rituals kaarsen in de kast heb staan, vind ik ze altijd spannend om te gebruiken. Ik heb er nu ook eentje staan en die wordt al best warm aan de onderkant terwijl er nog een laag van zo'n 2cm in zit.

HappyBuddha

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:31

Ik baal :(
Vorige week nog bij de rituals thee blikjes staan kijken, blijken ze er nu niet meer te zijn. Dan maar een alternatief zoeken.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:34

Ik heb m'n lootjes ook maar even ingevuld voor de sint en de kerstman hihi. Rituals :#

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:38

Ik dacht: misschien leuk om een nieuwe verzamelfoto te maken. Die oliebol is echt uit de hand gelopen :')
En dan te bedenken dat ik nog ergens bij vakantiespullen zonnebrand van Karma rond heb slingeren, autoparfum in de auto, anahata badolie bij mn ouders omdat ik zelf geen bad heb en er nog ergens handcremes rondslingeren _O-

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:43

Hahah wauw mooie verzameling!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 17:48

SophieFT schreef:
Vorige week nog bij de rituals thee blikjes staan kijken, blijken ze er nu niet meer te zijn. Dan maar een alternatief zoeken.

Online zag ik ze vd week staan volgens mij?

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:23

Banyu schreef:
SophieFT schreef:

Online zag ik ze vd week staan volgens mij?

Nu niet meer :(

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:26

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 18:29

Vanochtend even een rituals cadeau pakket gekocht voor mijn vriend. Volgens mij de samurai? Hoop dat ie het lekker gaat vinden en voortaan van mijn Rituals af gaat blijven. :')

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 20:05

Zojuist de honey touch pot crème opgemaakt! Eens kijken welke we nu gaan gebruiken.... lastige keuze.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 22:51

Wauw dideH!! Mooie collectie

Banyu schreef:
Nabij breda, roosendaal

Kom dagelijks in Breda ivm werk. En Nispen ivm mijn paard.

Ah helemaal niet in de buurt helaas! Kom nog wel vaak in t midden en noorden. Kwam vandaag in ‘mijn’ rituals en ze hadden de kaars actie ook niet..

Flowerbomb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 07:41

Banyu schreef:
Zojuist de honey touch pot crème opgemaakt! Eens kijken welke we nu gaan gebruiken.... lastige keuze.

Heb je die recent gekocht? Mag ik vragen waar? Die is zooooo lekker!

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 07:52

Oooo die heb ik ook nog! Is die anders geworden -O-

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:24

Flowerbomb schreef:
Banyu schreef:

Nee die had ik nog! Maar op Marktplaats zie ik ze nog wel eens voorbij komem!

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 08:37

Dat is de ayurveda geworden toch?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 17:43

Ik heb de douchefoam en bodycreme gehad! Suuuuuper lekker, vind hem helemaal niet zoet juist! :D

Wordt nieuwe favorietje hoor!! :D sale summer '19 here we come again! <3 hahahaa erg he!!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 19:41

Whaha, ik blijf uit de winkel! Ben bang dat ik hem leeg koop..

Wacht nog wel de set Ritual of Dao, vd Menzis. En heb vandaag een set Sakura besteld. Wil eigelijk ook nog de stokjes eens proberen, jaren geleden zo’n grote fles gehad, geen idee welke lijn maar die sloeg echt op mijn luchtwegen.. kreeg er koppijn van. Wist toen niet dat het zo ongelofelijk duur was, dus helemaal zonde dan..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:25

Banyu schreef:
Ik heb de douchefoam en bodycreme gehad! Suuuuuper lekker, vind hem helemaal niet zoet juist! :D

Wordt nieuwe favorietje hoor!! :D sale summer '19 here we come again! <3 hahahaa erg he!!

Precies, ik vond het juist een "diepere" geur die me wel beviel, weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven :=

Vandaar dat ik maar meteen de foam, bodycreme, parfum en de stokjes heb gehaald _O-

xLovesPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 23:07

Heeft iemand toevallig de rituals diffuser? Ik ben namelijk benieuwd hoe die bevalt of niet haha.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:12

Zojuist de RoL creme open gemaakt! Mn hart deed beetje pijn, twijfelde nog erg om hem open te maken, maar ja heb en nog 3 potten staan, + ik heb ze ook niet gekocht om zomaar even te laten staan voor de sier! En de winter komt van pas, haha!

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Verschillende bodycremes open, of eerst een pot op, dan de ander??

Flowerbomb schreef:
Banyu schreef:

Ik zag dat ik nog een tube van 70ML heb liggen, ongebruikt en ongeopend. Je mag 'm hebben als je wilt? :)
PB me maar even als je intresse hebt. :)

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 19:18

xLovesPower schreef:
Heeft iemand toevallig de rituals diffuser? Ik ben namelijk benieuwd hoe die bevalt of niet haha.

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vraag me vooral af welke functies je manueel kan toepassen zonder de app. Iemand die daar wat over kan vertellen?

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 20:55

Happiness91 schreef:
xLovesPower schreef:

Ben ik ook wel benieuwd naar. Ik vraag me vooral af welke functies je manueel kan toepassen zonder de app. Iemand die daar wat over kan vertellen?

Ik ben inderdaad ook benieuwd naar de diffuser. Vandaag kennis gemaakt in de winkel en het klinkt allemaal heel erg mooi (zeker omdat ik áltijd geurstokjes gebruik!)

Ik vind de Yalda een hele fijne geur. Wist in eerste instantie niet zo goed wat ik ermee moest (precies als met de ROL eigenlijk), dus alleen de foam meegenomen zodat ik dan kon wennen... Nu al spijt dat ik niet het keukensetje meegenomen heb en de geurstokjes.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 21:01

Banyu schreef:
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Verschillende bodycremes open, of eerst een pot op, dan de ander??

Pot voor pot, ben bang dat de geur anders minder wordt ofzo als ik er meerdere tegelijkertijd open heb, want ik doe altijd al zo lang met 1tje.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 21:01

DideH schreef:
Banyu schreef:

Pot voor pot, ben bang dat de geur anders minder wordt ofzo als ik er meerdere tegelijkertijd open heb, want ik doe altijd al zo lang met 1tje.

Ja precies zo doe ik het nu ook! Maar vroeg het me af!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 21:11

Banyu schreef:
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Verschillende bodycremes open, of eerst een pot op, dan de ander?

Ik heb er nu 4 open :oo Niet zo heel handig. Gebruik het zelf niet eens vaak..