Jillian Michaels workouts - deel 3!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:04

Sabini schreef:
Hee allemaal!
Best slecht eigenlijk dat ik, na het openen (en actief meedoen) van het eerste topic, hier nog nooit heb gereageerd! :o *schopt zichzelf*

Ik heb de 30 Day Shred nu drie keer gedaan. Ben heel tevreden met het resultaat. De kilo's vallen mee, maar de centimeters liegen niet! Ik ben van broekmaat (omvang) 33 naar 30 gegaan *\o/* En ben sterker!

Omdat ik een tijd van Pfeiffer e.d. achter de rug heb, ga ik vandaag weer beginnen met shredden. Gewoon bij level 1, om weer conditie op te bouwen etc. :)

Dus: hello again :D

Oja: muziek zoals 'watch out for this' of 'the year of summer' zette ik altijd op de achtergrond aan. Dat werkt ook erg motiverend :)

Jij ook al pfeiffer gehad? Ik ben er nu net weer bovenop, vervelende ziekte! En wauw, mooi resultaat! Heb je het ook zo kunnen houden?
Iig leuk dat je weer meedoet! Vind het leuk om van iedereen te horen hoe het gaat, geeft mij ook weer motivatie :D
Muziek heb ik nooit opstaan, kan ik wel eens proberen!

SpikkelFire

Re: Jillian Michaels workouts - deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 18:33

Ik deed ook altijd leuke muziek aan, scheelt heel veel. :j En meestal na 5/6 liedjes ben je al klaar :D

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 15:18

Zo na een paar dagen gaat het alweer een stuk makkelijker. :j Ik wil het 5 keer per week doen; niet op de dagen dat ik Zumba of hardloop, maar wel als ik naar yoga ga.
Eigenlijk moet je gewoon de rest van je leven elke dag zo'n 25 min programmaatje blijven doen, hartstikke goed.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 12:20

Lijkt me een goede balans Swah :)

Dag 15 gehad, op de helft dus! Vind het echt leuk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:18

Doe al een tijdje andere workouts dan shred maar heb vandaag voor de afwisseling eens shred with weigths gedaan. Echt een aanrader hoor. :j Cardio wordt niet met al dat gehups gedaan, maar door actieve oefeningen met de kettlebelt train je als nog met een hoge hartslag. Leuk om te doen en het gaat een heel stuk sneller voor bij dan de gewone shred in mijn beleving.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:28

Klinkt als een goede tip Judith! Shred with weights heb ik nog niet geprobeerd.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:19

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:29

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 11:34

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:12

Hahahah!

Wat gaaf Sall!

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 13:21

Woeeii dag 1 level 3 zit erop! Nou ik weet niet wie er allemaal zeiden dat ie niet veel pittiger was dan level 2, maar ik vond m toch wel heftig hoor := vooral de cardio is echt wel wat zwaarder vind ik! Maar we gaan vol goede moed verder :D Over 10 dagen de 30 day shred gewoon alweer afgerond *\o/*

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 21:24

Hey allemaal !

Vandaag ben ik begonnen met 6 weeks 6 pack en er staat op de voorpagina van dit topic, dat het 5 dagen per week is. Kan je dan zelf de rustdagen inplannen of niet ?

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 23:53

Mitch_Beauty schreef:
Jij ook al pfeiffer gehad? Ik ben er nu net weer bovenop, vervelende ziekte! En wauw, mooi resultaat! Heb je het ook zo kunnen houden?
Iig leuk dat je weer meedoet! Vind het leuk om van iedereen te horen hoe het gaat, geeft mij ook weer motivatie :D
Muziek heb ik nooit opstaan, kan ik wel eens proberen!

Pfeiffer is echt de slechtst bedachte ziekte OOIT! Laatst nog bloed laten prikken, voor de zekerheid, want ik voel me nog niet zo fit.. De antistoffen zijn nog erg hoog aanwezig. Ben er dus nog niet vanaf..
De resultaten zijn gebleven, maar ik let ook al best wel een tijdje op wat ik eet (bijv. geen brood en pasta meer. En weinig aardappelproducten).

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:49

Beterschap Sabini! Heb het zelf gelukkig nog nooit gehad maar een vriendin van mij heeft dat gehad toen ze een jaar of 11 was en kan er nog altijd last van ondervinden. :)

Gister dag 4 gehad van level 1 en daarna maar even mijn lichaam op gemeten! :D
Had het erg zwaar gister, was eerst een uur gaan hardlopen en daarna gaan shredden maar dat was toch iets too much.
Is het ook mogelijk om 6 dagen per week te gaan shredden? Want ik heb maandag een uur taebo en een uur BBB training en als ik dan ook nog ga shredden overleef ik het niet vrees ik. :') Wat zouden jullie doen?

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:03

Ik denk dat je prima een dagje over kunt slaan hoor! Je moet ook niet overdrijven natuurlijk :D

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 17:23

Samir, ik zou toch lekker een dagje de shred overslaan hoor, die twee uur lijken me wel genoeg!

Smiley: je kan die rustdagen zeker zelf inplannen volgens je eigen schema, doet er niet zo veel toe, als je maar aan die 5x per week komt en je er goed bij voelt :-)

Sall: wat een mooie cover zeg! Ik vind de tekening echt prachtig _/-\o_

Ik ben eindelijk weer een beetje op het niveau van voor mijn twee weken 'pauze'. Wat heb ik mezelf deze week gehaat omdat ik twee weken lang niks gedaan had! Ik voelde me weer een beginner, ongelooflijk hoe snel je conditie verdwijnt.

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:00

x__laura; merk je naast je conditie ook direct dat je spiermassa afneemt? Of dat niet?

x__laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 10:20

Neen, qua spieren merkte ik niet echt verschil, dat bleef gewoon hetzelfde. Ik was ook niet aangekomen en na één week voelt mijn lichaam weer even sterk als voor de pauze. Het was puur op vlak van uithoudingsvermogen dat ik toch echt achteruit was gegaan.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 13:43

Dag 20 achter de rug, morgen beginnen met level 3! Merk al echt verschil :D

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 17:55

Goed zo meid!!

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-13 15:59

Cool!

Vandaag begonnen met level 2, gaat lekker! Alleen die plank-cardio dingen vind ik vervelend haha.

Homiafortuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 15:59

Ik ben ondertussen dan ook maar eens gestart. Heb inmiddels level 1 achter de rug (shred) en ben sinds 2 dagen met level 2 bezig. Maar ik vond de oefeningen van level 1 leuker/beter. Ik heb de indruk dat die effectiever waren dan die van 2. Op de weegschaal zie ik absoluut geen resultaat. Het enige wat ik voel is dat de spierbundels wat steviger worden. Mijn bovenarmen en - benen zijn nu nog dikker. Heb nu nog meer problemen om kleren te kopen waar die dikke dingen in passen.

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 16:05

Planken is ook gewoon poedersuiker _O- zit helaas ook in level 3 :+

Jammer dat je niet tevreden bent homia! Ik ben nu 2.5 kilo kwijt in 3 weken en buik is bijna plat :)

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-13 17:15

Ik ben 3 dagen geleden begonnen met level 1 de spierpijn zit er goed in :')

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 11:45

na 30day shred heb ik een week niets gedaan.
nu ben ik gister begonnen met, ehm problemzones geloof ik haha.
die vind ik wel een stuk leuker moet ik zeggen!
en was gelukkig niets kwa conditie verloren, kon het goed bijhouden.
alleen een oefening voor de abs was wel ff killing :D

iedereen goed bezig hier lees ik, toppers!!