Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Remember

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:57

Volhouden Roos, je zit middenin de ergste spierpijn nu en dat wordt echt beter!!

Havermout en brinta niet echt aan mij besteed, ben niet zo van de melk en met water niet te hachelen! Ik eet lekker volkoren boerenbeschuit, wat kwark en een banaan.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 10:59

Bij mij zakt de spierpijn nu wat af inderdaad. :j

Miekelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:03

Inderdaad, de spierpijn is in het begin echt killing, maar zak na een paar dagen af en kwam bij mij ook niet meer zo erg terug.

Ik lees dat meerdere mensen de plank-abs niet zo zwaar vinden. Voel of kijk dan even goed of je wel echt een rechte lijn van je nek naar je voeten hebt (dus niet billen/heupen iets omhoog), dat scheelt namelijk erg veel. Als je niet helemaal recht staat nemen je rugspieren en beenspalken een belangrijk deel van de beweging over en komt het dus minder vanuit je buikspieren

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:06

Mag ik heel even over wat anders stuiteren? :o

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:07

:j Stuiteren is best Jillian-waardig. :D

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:12

Dag allemaal! Gisteren heb ik me hier al eens gemeld, en 's avonds heb ik de video eens bekeken (ipv dan direct mee te doen.. Nee Lien de tamzak heeft eerst alleen gekeken :D) Ik twijfel of ik vandaag ga beginnen of zaterdag. Morgen heb ik nl. echt echt echt geen tijd om te shredden.
Denk dat ik vandaag maar een rondje ga lopen om mijn spieren al voor te bereiden op al die pijn :P

Daarnaast nog een vraagje, we hebben thuis geen gewichtjes, en ik weet niet of ik het wel ga volhouden dus ik ga er ook niet direct kopen.. Maar met hoeveel kg beginnen jullie? is 0,5 kg te weinig? We hebben thuis nl. plastic flesjes water van 0,5 kg, daar zou ik wel mee kunnen beginnen..

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:12

Ok, daar komt 'ie!
Ik heb een (net) driejarige palomino NRPS-ponyhengst, die ik dit jaar voor de hengstenkeuring heb gedaan. 5 januari werd hij aangewezen, onder voorbehoud van verschillende onderzoeken. Ik heb net te horen gekregen dat hij rontgenologisch is goedgekeurd (sperma ook, dat wist ik vrijdag al) dus... *stuiterdestuiter* ga ik zaterdag naar de NRPS hengstenshowdag voor de presentatie van de nieuwe jaargang & huldiging!

Ik geloof het nog niet helemaal, mijn allereerste eigen beestje wordt straks goedgekeurd... :o

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:13

:):) Gaaf, Shanna! :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:18

Annash schreef:
Ok, daar komt 'ie!
Ik heb een (net) driejarige palomino NRPS-ponyhengst, die ik dit jaar voor de hengstenkeuring heb gedaan. 5 januari werd hij aangewezen, onder voorbehoud van verschillende onderzoeken. Ik heb net te horen gekregen dat hij rontgenologisch is goedgekeurd (sperma ook, dat wist ik vrijdag al) dus... *stuiterdestuiter* ga ik zaterdag naar de NRPS hengstenshowdag voor de presentatie van de nieuwe jaargang & huldiging!

Ik geloof het nog niet helemaal, mijn allereerste eigen beestje wordt straks goedgekeurd... :o

Gaaf!!! Leuk man!!
Dagje niet shredden maar hardcore duimen haha :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:19

Brinta met halfvolle melk en zoetjes, kan dat nog of is dat wel een beetje een no-go?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:28

Wauw te gek, Annash! Da is het stuiteren zeker waard! :D
Ik heb net dag 4 gedaan, wonder boven wonder had ik inderdaad minder last van de spiejnpi.
Het gekke is dat ik de eerste serie jumping jacks en jump ropes nauwelijks volhoud en bij de laatste serie (dus vlak voor het eind) doe ik ze bijna fluitend.
Enfin, nu even lekker douchen en dan vanmiddag weer een uurtje op de schaatsen. Zuslief vroeg of ik weer meeging, nou daar zeg ik geen nee tegen. :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:29

Hihi thanks allemaal... :D

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:33

Jolien87 schreef:
Wauw te gek, Annash! Da is het stuiteren zeker waard! :D
Ik heb net dag 4 gedaan, wonder boven wonder had ik inderdaad minder last van de spiejnpi.
Het gekke is dat ik de eerste serie jumping jacks en jump ropes nauwelijks volhoud en bij de laatste serie (dus vlak voor het eind) doe ik ze bijna fluitend.
Enfin, nu even lekker douchen en dan vanmiddag weer een uurtje op de schaatsen. Zuslief vroeg of ik weer meeging, nou daar zeg ik geen nee tegen. :)

Dat heb ik ook :P Moet vandaag dag 5 doen. De laatste ronde cardio voelt altijd veel lichter dan de eerste.

Eliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:34

Nueve schreef:
Brinta met halfvolle melk en zoetjes, kan dat nog of is dat wel een beetje een no-go?

Zo at ik het vroeger altijd :j Brinta an sich is een heel goed ontbijt. Als het kan zou ik de zoetjes alleen gaan vervangen voor een gezondere zoetstof. Veel beter voor je lijf!

Wauww supergaaaf Shanna!! Nou daar mag je wel een dagje (of 2 :P ) voor stuiteren hoor :D

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:36

*\%/* *\%/* Gefeliciteerd Shanna! *\%/* *\%/*

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:39

Wendy, waarom ga je in godsnaam trainen als je nog niet hebt gegeten?! Dat is heel erg slecht.

Over de havermout: ik vond het eerst ook niet te pruimen. Nu leng ik het aan met water en wat proteine en ik schuif het naar binnen als een junkie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:39

Annash schreef:
Ok, daar komt 'ie!

Ohhhh super!! *\o/* *\o/*
Net even op de link in je onderschrift geklikt, wat een kwijlbeestje <3

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:40

Wow, wat gaaf Annash, gefeliciteerd *\o/*

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 11:50

Ik had je topics al gezien Annash, echt een gaaf beestje heb je!! Sowieso heb jij altijd veel te mooie paarden onder je derriére :Y)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:00

Net dag 18 gedaan, het eind raakt in zicht! Net ook weer foto's gemaakt en alles ogemeten. Ik moet de foto's nog steeds naast elkaar zetten, maar de centimeters zit vooruitgang in. Gewicht is al de hele week gelijk, tot op de ons! Ach, ik ben iig niet aangekomen, zo secuur was ik niet met mijn dieet afgelopen wee.

Kom op Lien, gewoon doen! Kan je meteen alles even uittesten en kijken of je met halve liter flesjes genoeg weerstand hebt en begin je zaterdag voor het eggie. Als je niet genoeg weerstand hebt koop je een paar Fanta flessen van 1 of 1,5 liter, die hebben een hele stevige versmalling en zijn denk ik ook nog best goed vast te houden.

Gaaf Shanna! Gefeliciteerd!

@Jolien: dat had ik dus ook bij level 1, de laatste serie cardio ging stukken makkelijker dan de eerste.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:04

Woooaaaahhh Shanna!!! Wat goehoed!! Gefeliciteerd!
Voorlopig maar niet ruinen neem ik hierbij aan? :')

Oke oke ik houd vol. Behalve dat ik niet kan lopen en mijn armen op tillen al zeer doet. Hahaha

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:04

Ohja, bedankt voor de tip! Ga ik zeker doen!
Vandaag ga ik dan beginnen met dag 1!
Morgen ga ik toch proberen om minstens het blokje om te lopen, al moet ik er dan maar vroeger voor opstaan.. En zaterdag beginnen we voor echt! Fantaflessen lijken me inderdaad handig!

Primavera

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:21

zo... net dag 1 achter de rug... moet zeggen dat ik nu toch wel geconfronteerd word met mijn conditie :o Wat is die slecht zeg! En die laatste abs... KILLING!!

Net mijn maten en gewicht opgemeten, en ik hoop dat ik net als jullie snel resultaat zal zien :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:21

Bij de 1 en 1,5 ltr flessen zit die versmalling vrijwel bovenaan toch? Lijkt mij dat je het gewicht dan onregelmatig aan het verdelen bent. Zakt de fles steeds naar de zwaarste kant naar beneden en ben je meer bezig met die fles in balans houden dan met de work out. Of valt dat wel mee?

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-13 12:24

Goed bezig allemaal!!!