Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Annash schreef:Ok, daar komt 'ie!
Ik heb een (net) driejarige palomino NRPS-ponyhengst, die ik dit jaar voor de hengstenkeuring heb gedaan. 5 januari werd hij aangewezen, onder voorbehoud van verschillende onderzoeken. Ik heb net te horen gekregen dat hij rontgenologisch is goedgekeurd (sperma ook, dat wist ik vrijdag al) dus... *stuiterdestuiter* ga ik zaterdag naar de NRPS hengstenshowdag voor de presentatie van de nieuwe jaargang & huldiging!
Ik geloof het nog niet helemaal, mijn allereerste eigen beestje wordt straks goedgekeurd...
Jolien87 schreef:Wauw te gek, Annash! Da is het stuiteren zeker waard!
Ik heb net dag 4 gedaan, wonder boven wonder had ik inderdaad minder last van de spiejnpi.
Het gekke is dat ik de eerste serie jumping jacks en jump ropes nauwelijks volhoud en bij de laatste serie (dus vlak voor het eind) doe ik ze bijna fluitend.
Enfin, nu even lekker douchen en dan vanmiddag weer een uurtje op de schaatsen. Zuslief vroeg of ik weer meeging, nou daar zeg ik geen nee tegen.
Nueve schreef:Brinta met halfvolle melk en zoetjes, kan dat nog of is dat wel een beetje een no-go?
Annash schreef:Ok, daar komt 'ie!
Ik heb een (net) driejarige palomino NRPS-ponyhengst, die ik dit jaar voor de hengstenkeuring heb gedaan. 5 januari werd hij aangewezen, onder voorbehoud van verschillende onderzoeken. Ik heb net te horen gekregen dat hij rontgenologisch is goedgekeurd (sperma ook, dat wist ik vrijdag al) dus... *stuiterdestuiter* ga ik zaterdag naar de NRPS hengstenshowdag voor de presentatie van de nieuwe jaargang & huldiging!
Ik geloof het nog niet helemaal, mijn allereerste eigen beestje wordt straks goedgekeurd...