Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Malima schreef:Inderdaad vergrote keelamandelen!
Moet vanzelf over gaan.
Is geen ontsteking.
Hier van 78,8 naar 74,5 gegaan maar ik werd op de dag van 78,8 kg ongesteld.. Dus dat is ook 2kg vocht, dus verder 2,3 kg afgevallen.
Malima schreef:Inderdaad vergrote keelamandelen!
Moet vanzelf over gaan.
Is geen ontsteking.
Hier van 78,8 naar 74,5 gegaan maar ik werd op de dag van 78,8 kg ongesteld.. Dus dat is ook 2kg vocht, dus verder 2,3 kg afgevallen.
caj2008 schreef:Sas dat vind ik ook weinig je kan beter meerde eet moment hebben op een dag ipv 3 maaltijden.
neem bijvoorbeeld tussen door nog een gekookt eitje.
saszuidema schreef:caj2008 schreef:Sas dat vind ik ook weinig je kan beter meerde eet moment hebben op een dag ipv 3 maaltijden.
neem bijvoorbeeld tussen door nog een gekookt eitje.
ik wil eigenlijk af van die eetmomenten tussendoor om de verleidingen te weerstaan, zoals koekje bij de koffie ect.. door mijn werk eet ik praktisch alle dagen op wisselende tijden.. LAng leve de zorg, door die 3 maaltijden heeft mijn lichaam wel de juiste balans.. Misschien dat ik dan verkeerd denk hoor.. Iemand anders een oplossing?
Max_en_Max schreef:tanjaatjuhh schreef:Ik ben niet echt op dieet ben al strak met babyvetjes haha. Maar heb voor afvalstoffen kwijtraken 3 keer op een dag appelazijn troebel echt van de natuurwinkel in grote fles gedronken. Verdunt in ranja en verdomd zit nog strakker in mijn vel na 2 weken.
Iemand dat al eens getest? Is ook nog eens gezond.
zijn er idd (goedkope, makkelijk verkrijgbare) middelen om afvalstoffen sneller af te voeren?
naast water natuurlijk
tanjaatjuhh schreef:Max_en_Max schreef:[quote="tanjaatjuhh"
Ik ben niet echt op dieet ben al strak met babyvetjes haha. Maar heb voor afvalstoffen kwijtraken 3 keer op een dag appelazijn troebel echt van de natuurwinkel in grote fles gedronken. Verdunt in ranja en verdomd zit nog strakker in mijn vel na 2 weken.
Iemand dat al eens getest? Is ook nog eens gezond.
zijn er idd (goedkope, makkelijk verkrijgbare) middelen om afvalstoffen sneller af te voeren?
naast water natuurlijk[/quote
Jazeker zijn die er wel. Door appelazijn te drinken versnelt je stofwisseling iets en houdt het lichaam minder vet vast uit je voeding. Drinken is wel beter dan pillen. Pillen zit vaak toch te weinig in
http://www.wanttoknow.nl/inspiratie/app ... chtpatser/