[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aight

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 11:41

een vraagje, ik heb tamelijk kort haar (niet ultra kort, maar ongeveer 10 cm over mn hele hoofd met krullen). Met gala wil ik graag wel een leuk kapsel, dus iemand een leuk ideetje wat ik zou kunnen doen? Ik zal nog wel een foto plaatsen

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:28

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 15:40

hier een foto van mijn haar met gala vorig jaar:
Afbeelding

nu is het dus een stuk langer ik zal zo even een foto zoeken :)
edit: Let vooral niet op mijn rare uitdrukking enzo :')

Afbeelding

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:42

dr zitten echt hele leuke tussen! Bedankt! Ik vind de 2e wel leuk, ik heb gelukkig nog wel even de tijd om te experimenteren!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 17:47

Ik heb even een vraagje, ik wil mijn haar wel kleuren maar weet nog niet zo goed of ik het nu donkerder of lichter wil, ik neig toch meer naar een lichtere tint, maar ik wil graag dat het niet permanent is dat het moet uitgroeien. welke producten moet ik daarvoor gebruiken aangezien toch veel echt permanente kleuring is. En ik twijfel om mijn haar kort te knippen maar ik weet niet zeker of mij dit staat, wat denken jullie en welke kleur denken jullie dat mij mooi staat?
Dit is een foto van mij maar mijn haar is nu al weer langer is bijna tot mijn kont.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 1651_n.jpg

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:00

@geerte: als je lichter wil moet je altijd bleken en dat is dus wel permanent. Daar ben ik inmiddels achter omdat ik zelf ook graag iets lichter haar wil.
Daar heb ik meteen ook een vraag over.

Ik heb namelijk lichtbruin haar en zou in de zomer wel ietsjes lichter haar willen, donkerblond, gewoon een paar tintjes lichter. Daarom heb ik nu Guhl oplichtend gekocht:
Afbeelding

Ik heb al veel reviews op internet gelezen en ik twijfel nog heel erg of ik het wel durf te gebruiken.
Het is een soort verdunde waterstofperoxide oplossing waardoor je haar iets lichter wordt, maar niet heel erg, een paar tinten lichter, precies wat ik zoek dus.
Alleen lees ik dus hele wisselende dingen op internet, de een zegt: je haar gaat er dood van en wordt oranje (ik heb volgens mij vrij veel rood pigment in mijn haar, in bepaald licht lijkt het van zichzelf al oranje) en anderen zeggen weer: het resultaat is prachtig en mijn haar blijft er ook mooi onder.

Goed, ik heb het dus eerst op een klein stukje geprobeerd, maar ik zie dus geen verschil. Volgens internet is het de bedoeling dat je het op handoekdroog haar doet en dus niet meteen uitspoelt. Dit heb ik gedaan en het zit er al sinds vanmiddag in, maar het is nog steeds dezelfde kleur... :')

Iemand die er ervaring mee heeft en mij kan vertellen hoe of wat?
Of heeft iemand andere tips om mijn haar ietsje lichter te krijgen zonder dat het erg opvalt/ik geen erge uitgroei krijg?
Ik dacht zelf highlights misschien, maar ik vind dat je die altijd zo ziet zitten en als ik iets erg vind is als je heel erg ziet dat je haar geverfd is.

Mijn haar is trouwens in goede conditie (op dit moment :') ) en nog nooit geverfd.

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:19

[quote="Max_en_Max"]hier een foto van mijn haar met gala vorig jaar:
Afbeelding

nu is het dus een stuk langer ik zal zo even een foto zoeken :)
edit: Let vooral niet op mijn rare uitdrukking enzo :')

Afbeelding

http://www.google.nl/search?tbm=isch&q= ... 0xVELJM%3A

Lekker pittig van boven veel volume, zijkanten strak naar achter

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:20

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:23

Alleen waterstofperoxide zal niet veel doen, het moet in combinatie met blondeer.
Ga aub naar de kapper, en vraag of ze het op de mildste manier willen lichter maken voor je.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:47

ik heb het in verschillende stylen gehad, een aantal maanden geleden deze foto bij een fotoshoot (let vooral niet op de foundation want die is echt te erg)
Afbeelding
hier is nog een voorbeeld van hoe ik het een tijdje heb gehad (en sorry voor de overbewerkte foto's, ik heb het origineel niet meer :') )

http://img577.imageshack.us/img577/981/83882160.jpg
http://img850.imageshack.us/img850/4259/71892409.jpg

maar mijn haar is nu dus wel een stuk langer...

maar jullie denken dat dat wel leuk zou zijn voor gala? Ik sta voornamelijk langs mensen met krullen/lang haar

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 23:09

Ik vind je foto's prachtig ;) ik zou gewoon alles even uitproberen ofja kies een paar kapsels uit en probeer ze na te maken ;) doe ik ook heel vaak als ik naar een feestje ga ofzo ;)

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 15:34

Ik zit met een dilemma! Ik ga morgen naar de kapper, ben blond van mezelf (nu bruin) en ergens wil ik graag terug naar blond (doen ze dan doormiddel van high lights, kan namelijk niet in 1x terug). Weet alleen niet wat ik zal doen; Bruin of terug naar blond? :)

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 11:52

Mensen, ik ga dit doen!

Heb nu donkerbruin haar (onderkant is veel lichter), maar het word ook steeds lichter door zon etc. Dus vind het nu te licht. Nu wil ik ombre hair uitproberen. Welke kleur zou ik voor de onderkant doen? Sowieso een blond tint .. Maar dan liever zandkleur zeg maar ..

Afbeelding

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 14:41

YouthReiner schreef:
Je zou misschien 'Delor Colour Remover' kunnen proberen.
Ik heb een paar maanden terug mijn haren ook vuurrood laten verven (heb van mezelf rossig haar) en na 4 maanden was ik het zat. Het was toen meer bruin dan rood geworden.
Ik heb toen Delor gebruikt en daardoor heeft mijn haar dezelfde avond nog zijn natuurlijke kleur terug gekregen.
Je hebt light colours en dark colours, ik heb light colours gebruikt.
http://www.haarcentrum.nl/delor-sos-col ... rwijderen/

Ik wil geen reclame ofzo maken, maar bij mij heeft het echt goed gewerkt.
Het enige nadeel was dat mijn haren 3 dagen gruwelijk stonken hihi..

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ook hier mijn haar van blond naar knalrood laten verven, na een half jaar was ik het echter zat, maar omdat mijn haar al droog van nature is wou ik eigenlijk niet bleken.
Na deze post heb ik ook delor aangeschaft en gisteren mijn haar ermee gedaan. Mijn haar is echt een HEEL stuk lichter, beetje gingerachtig *\o/* <3 en totaal niet droog geworden!
Stank was erbij mij na het wassen alweer uit. Ik heb trouwens wel de dark gebruikt.

Weet niet of de foto's werken maar dit was eerst:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 563&type=1

En dit is het nu, lijkt erg droog, maar komt door het fohnen, dan ontploft mijn haar een beetje :+
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater

xShellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 14:54

Fijn dat het gewerkt heeft! *\o/* Staat je goed die nieuwe kleur!
Die kleur haar heb ik van mezelf hihi.. En mijn haren waren eerst ook de kleur op jouw 'voor' foto :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:02

Ik heb het dus gewoon ontkleurd. Poe dat was ff schrikken daarna hahaha. Was echt oranje met blonde plukken.
Toen er een bruin overheen.
Ben weer blij hahahaha

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:10

Oh wat zonde kiki! Zeker als je ziet hoe het bij mij en youthreiner is geworden, ik was ook zo blij toen ik haar post las! Dit spul is echt een topper!!
Ik twijfel wel of ik het alsnog lichtbruin verf en deze kleur blijf houden.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:24

Ik heb t ook ontkleurd, 3 keer maar nu wel de kleur die ik wilde :)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 15:28

X denies, je hebt van jezelf al kmbre... zou het zk laten, ik vind t wel mooi.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 17:27

Ik heb geen ombre :P Mijn haar is donkerblond en we hebben t donkerbruin geverfd over paars heen, onder was lichtpaars dus daar word het nu lichter :P

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:23

iemand ervaring met alleen je onderlaag van je haar verven en dan eigenlijk alleen bij de pony?
zoals dit:
http://www.youtube.com/watch?v=pqviRY_KRZo

zit er aan te denken dat eerst te blonderen en dan donkerblauw te maken....

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 21:28

gossa4ever schreef:
iemand ervaring met alleen je onderlaag van je haar verven en dan eigenlijk alleen bij de pony?
zoals dit:
http://www.youtube.com/watch?v=pqviRY_KRZo

zit er aan te denken dat eerst te blonderen en dan donkerblauw te maken....

Ja ik, alleen heb ik een schuine pony. Ik heb zwart haar, gebleekt en daarna roze gemaakt.

Afbeelding

Ik heb het nu ook weer gebleekt en ga het binnenkort nog een keer bleken (het is nu nog oranje) en dan knalblauw erin :)

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 22:26

gaaf zeg!!
en wat voor kleur is dit? ik zat ook aan blauw te denken!! maar dan ok met aan beide kanten een coontail... maarja kmoet eerst nog verf halen...

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 11:21