Anoniem schreef:ik probeer veel salades en soepjes te eten en ontbijt met musli.
maar vind brood met hartig beleg(kaas,kipfilet,tomaatjes..)zo lekker..
speltbrood zou ik eens moeten zoeken dan,neem aan dat een bakker dat heeft?
Bakkers hebben het, maar de Jumbo heeft het ook op bestelling. Natuurwinkels hebben het ook, maar daar is het erg duur. Bij de Jumbo is het maar iets duurder dan normaal brood, maar moet je het vaak bestellen. Mijn moeder eet het dagelijks in verband met een dieet
xNicolx, welkom. Ik vond overigens 3 kilo in 5 weken best veel... Het is ook voor je hormoonspiegel echt aanpassen.
Ik volg ook de caloriechecker, of tenminste zo nu en dan. Vaak staat mijn avondeten er niet bij, maar soms vind ik hem ook erg onbetrouwbaar (heb wel een zelf gerekend en kwam meer dan 200 kcal verschil uit... Vond ik best veel).
Pff ik heb hier best slechte dagen gehad trouwens. Gister een verjaardag, eergister chocoladefondue. Vandaag gewogen en ja hoor, zo maar weer ruim een kilo aangekomen. Had me beter niet kunnen wegen. Maar het schiet hier echt niet op, volgens mij is mijn wil niet groot genoeg om af te vallen of zo... Het gaat steeds een paar dagen goed en dan krijg ik weer vreetbuien.
Ga straks nog even hardlopen. Half uurtje gok ik op. Vorige keer ging het erg moeizaam dat kwartiertje, maar was niet helemaal lekker. Dus ik hoop dat het straks beter gaat. Gister ook 1,5 uur op de fiets gezeten, dus dat was dan wel weer goed. Maar wil volgende week ook beginnen met de krachtapparaten bij fitness in de hoop dat het dan wat beter gaat.