Puisten deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:23

de philosophy producten zijn gewoon via ici paris verkrijgbaar :)) voor 4 uur besteld, volgende dag in huis. La Roche heb ik ook kunnen vinden.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:38

Oh echt? Nooit geweten. Ik dact dat je ze alleen uit Amerika/Engeland etc kon krijgen, wat met bestellen dus vaak op dure verzendkosten etc komt.

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:46

Ayla schreef:
Haha nog meer Serena fans, leuk :D

Nou, de laatste tijd valt het wel mee aangezien ze echt totaal niet tegen kritiek kan en daar houd ik niet zo van.

Klopt, Philosophy krijg je gewoon bij de ici, het is wel zo dat je niet alle bestaande producten ervan in Nederland kunt kopen (terwijl je ze bijvoorbeeld wel kan kopen in België). Dat laatste product, van Medik8, is ook vrij simpel te verkrijgen zag ik op de site van hunzelf bij verkooppunten. Dus al met al valt het mee :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 20:55

Hoezo vind je dat? Mag ook via pb uiteraad, anders gaan we nogal offtopic hier.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 21:32

Dyphusion schreef:
Ayla schreef:
Haha nog meer Serena fans, leuk :D

Nou, de laatste tijd valt het wel mee aangezien ze echt totaal niet tegen kritiek kan en daar houd ik niet zo van.

Klopt, Philosophy krijg je gewoon bij de ici, het is wel zo dat je niet alle bestaande producten ervan in Nederland kunt kopen (terwijl je ze bijvoorbeeld wel kan kopen in België). Dat laatste product, van Medik8, is ook vrij simpel te verkrijgen zag ik op de site van hunzelf bij verkooppunten. Dus al met al valt het mee :D

Ik keek net ook inderdaad, kan het hier in het dorp halen :')

veel bloggers kunnen niet echt tegen kritiek valt mij de laatste tijd op. Ik wil ook wel pb :))

nog meer aanraders qua producten?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:08

Mag ik ook pb? :')

Ik wilde net gaan reageren dat ik haar ook volg om haar leuke artikelen, maar ze me als persoon niet echt aan trekt. Evenals misslipgloss.

Alleen eigenlijk Mascha vind ik een ontzettend leuk mens :j

http://www.beautybay.com/sale/mychelled ... ycleanser/
Als iemand hier ervaring mee heeft hoor in het ook graag!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:13

Volgens mij volgen jullie allemaal dezelfde blogs als ik doe :') ik volg er op het moment ongeveer 7. Ik reageer eigenlijk nooit.. lees en kijk alleen wat ik leuk vind en doe af en toe mee met een winactie haha. Volg ze wel bijna allemaal op twitter en instagram en een aantal op fb.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:17

Wat veel!

Buiten die drie die ik net noemde kijk ik soms op ze.nl, Lastdaysofspring en voor de rest check ik soms wat foodblogs :))

Ik geloof, dat ik zo ook wel op 7 uit kom. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:19

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:43

Als het goed is hebben jullie allemaal PB! :D

Op zich trokken Serena en Cynthia me wel als persoon, en Marscha over het algemeen wat minder, maar nu hebben ze allemaal van die rare acties.. Ik denk dat ik Cynthia dan toch het leukste vind!

Sorry NeverGiveUp maar daarmee heb ik geen ervaring!

Wat bij mij wel heel goed helpt is pure tea tree oil op een puistje smeren voor ik ga slapen en de volgende dag is die dan tenminste al een stuk minder rood! Ik heb het nu ook weer gedaan want me huid is op dit moment weer een ramp... Ik heb nu eerst me puistjes aangestipt met tea tree oil (en dat waren er nogal wat haha) en daarna heb ik ook nog eens (voor het eerst) een paar druppels (volgensmij 2) door me nachtcreme heen gedaan dus ik ben benieuwd hoe me huid er morgenochtend uit ziet :}

Heeft een van jullie hier ervaring met de Clarisonic?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:44

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:10

Daar heb ik ook geen ervaring mee, maar ik zou het wel nog een keer uit willen proberen. Alleen jammer dat als je alleen dat ene product wil bestellen je dan aan verzendkosten ongeveer evenveel kwijt bent als aan het product zelf :')

Wat zijn trouwens producten die jullie zelf gebruiken en die ook aanraders zijn (volgens jezelf dan)?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:15

Nope sorry.. geen ervaring mee. Mijn huid is eigenlijk al een hele tijd heel erg goed (even afkloppen := ) terwijl ik hier eerst dagelijks klagend te vinden was. Dat is eigenlijk zo sinds ik overgestapt ben naar een hogere dosis van mijn pil en toen ik 1,5 jaar terug mijn vriend leerde kennen :+ kan veel meer van mezelf afzetten nu en het gaat eigenlijk gewoon een stuk beter met mezelf, ik denk dat dat vooral het meeste met je huid doet.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:31

Dus je had een beetje een stressende huid? :)

Bij mij is dat niet zo, anders had ik meestal een hele mooie huid..

Maar ik kan zeggen dat de roaccutane na bijna 3 maanden eindelijk zijn werk begint te doen!

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:57

Hoi!
Ik kom even binnenvallen Hihi,
Maar zie verschillende producten voorbij komen waar ik nog nooit van gehoord heb..! Voorheen gebruikte ik vicy (geen goede ervaringen mee gehad) nivea (merkte geen verbetering) diadermine (ook geen verbetering) en een spulletje met heeeel veel alcohol van clinique. Die laatste is het enige wat ik wel opnieuw gekocht heb, het droogt zo erg uit dat je sochtends, als je het savonds op doet, een beetje velletjes hebt op het plekje waar je hebt gesmeerd (moet alleen op de onzuiverheden niet je hele gezicht). Maar wat ik daarbij merkte is dat omdat je huid zo uitdroogt, het juist vetter wordt daarna omdat het zichzelf in balans wilt houden..

Nu ben ik sinds maandag begonnen met producten van Etos! Een vriendin gebruikt het al jaren en heeft altijd een goede huid! Voor studenten zoals ik ideaal omdat het niet zo belachelijk duur is en merk nu na 2 dagen al dat m'n huid gezonder aanvoelt en niet meer overmatig glanst dus ben benieuwd of ik na 2 weken echt geen puistjes en mee-eters meer heb!!

Edit: haha ik moet zo lachen dat de reclame onderaan dit toppic nu meteen gaat over een middel tegen puistjes :')

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:08

Grappig hoe dat voor iedereen zo anders werkt hè. :)

Ik heb een adv van een all risk verzekering -O-

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:26

Dyphusion schreef:
Daar heb ik ook geen ervaring mee, maar ik zou het wel nog een keer uit willen proberen. Alleen jammer dat als je alleen dat ene product wil bestellen je dan aan verzendkosten ongeveer evenveel kwijt bent als aan het product zelf :')

Ja. :+ Verzendkosten zijn idd aan de hoge kant. Maar dan nog is het product redelijk goedkoop als je naar de ingredienten kijkt. Ik denk dat ik ze maar gewoon alledrie koop. :o Baat het niet schaadt het niet.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:28

Beautybay verzend gratis, misschien hebben ze het daar toevallig.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:36

NeverGiveUp schreef:
Beautybay verzend gratis, misschien hebben ze het daar toevallig.

Wauw die site kende ik nog niet! Het merk hebben ze helaas niet, wel heel veel ander leuks. :D

Ik heb trouwens voor en na foto's van mijn huid. Had ik voor mezelf gemaakt om te kijken of mijn huid daadwerkelijk te beïnvloeden was met producten. Foto van een half jaar geleden(ongeveer) en een foto van nu.

Iemand interesse?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:49

Ja ik ben wel benieuwd :)

En die site is geweldig! Ik koop daar altijd mijn conditioners. Veel breder en beter dan in de winkel, en even duur want je hebt geen verzendkosten.
Ze hebben ook prachtige makeup.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 14:31

Dyphusion schreef:
Bij mij doet de Microdelivery Peel niet echt iets voor mijn huid, vind ik dan. Wie weet komt het ook wel doordat ik hem niet iedere week gebruik ofzo, dat kan ook :=

Jij volgt zeker de blog van Serena he haha

Hier ook niet, niets wat helpt eigenlijk... :S

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 15:05

Hier ook niet helaas.

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 16:02

vanmorgen was er aan het eind van de uitzending bij koffietijd iets over puistjes ect, ik heb maar met een half oog gekeken want was bezig maar als ik tijd heb ga ik het wel terugkijken want kwamen best handige tips voorbij! :j

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 22:32

Laatst was er ook een programma op rtl 4 geloof ik. Voor altijd jong ofzo? ging ook over puistjes

Ik heb bij Ici Paris besteld, nog net voor 4 uur want dan zou het de volgende dag binnen zijn. Nou helemaal niks natuurlijk. En via de track en trace code vindt hij ook niks

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 22:33

Iemand ervaring met Gladskin? die banner krijg ik nu steeds. en heb het op fb ook al veel voorbij zien komen